Toon posts:

[BC3] B&W probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Black & White loopt de hele tijd vast bij mij, telkens op andere plaatsen. Het scherm blijft dan gewoon hangen en het enige wat helpt is Ctrl-Alt-Del en dan staat er
Black and White (reageert niet)

Hebben meer mensen dit en weet iemand wat ik hieraan kan doen? (het is een RIP)

BvD

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
originele versie kopen |:(

Verwijderd

En ik flikker mijn problemen hier dan ook maar meteen bij, sorry, maar mogen geen nieuwe topics meer.

Kijk es naar het plaatje hieronder, en let vooral op het dier, dat klopt toch zekers niet? Weet iemand wat dat is?
Afbeeldingslocatie: http://www.itnet.f2s.com/images/bw.jpg

En wat moet je doen als je dier is aangelijnd door de vijand???

EDIT: Ik heb hem natuurlijk legaal! :) NL-versie.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:14
als dat plaatje het nu ook nog deed, dat hielp, en voor die ander.

KOOP DE ORIGINEEL.

Strava | AP | IP | AW

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dat je een rip hebt is fijn maar als je dan problemen krijgt, ja das pech hebben ;).

007 ---> Ik ben blij dat je iig doorhebt dat het beter is om te posten in een al bestaand topic :). Ik denk dat dit een plaatje uit level 2 is, iig ik herken dat beest van level 2 en ik heb me toen ook al afgevraagd wat het is (vaag blauw ding :)). Geen idee wat het precies is maar ok.

Oh en als je beest aangelijnd is door je vijand, zelf ook aanlijnen en terug''trekken'' naar je eigen grond gebied.

Nu gaat ie op slot, wat mij betreft maak je een nieuw topic 007 specifiek voor jou vraag hoewel ik denk dat ie ook in een ander topic aan bod kan komen. Dat ie op slot gaat doe ik omdat de topicstarter geen ''echt'' topic start en dit topic dus wat vreemd opgebouwd is.
Voor de rest complimentje, je bent de eerste zo''n beetje die snapt dat 35 topics over 1 onderwerp teveel is, vandaar ''gratie'' voor een topic ;).