Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[BC3] UT OL: Receiving xxx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

ik kan nu eindelijk Online met UT, maar wanneer ik in een game wil ''stappen'' zegt UT dat ie vanalles aan het receiven is, niet een klein beetje maar 10Mb+. Dat vindt mijn modem dus niet echt leuk, mijn vraag luidt dan ook. Is het echt nodig om die dingen in te laden, wat is het, en zijn er ook games waar dat niet hoeft?

Bij voorbaat dank!

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Noem eens op wat ie wel niet allemaal gaat downloaden?
Op de normale kale servers met standaard gamemodes zal je waarschijnlijk alleen CSHP en misschien een of ander vote mutatortje moeten downloaden. Anders speel je een van de MOD''s voor UT, en als je die niet hebt received hij hem automatisch ja...

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11 03:40
waarschijnlijk UT bonuspack 1.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 22:54

Wildfire

Joy to the world!

Ik zou eerst maar eens beginnen met zelf alle bonuspacks van UT te installeren... :) Dat wil namelijk wel eens helpen...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel MB zijn die bonus packs dan ongeveer om te downen?

Verwijderd

De meeste servers hebben alleen Bonus Pack en sommigen ook Bonus Pack 4. Deze zijn te downloaden op FilePlanet. Ze zijn ongeveer 8 MB per stuk.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Ik zal ze downen, dan maar hopen dat het eindelijk wil lukken...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu dat bonus pack gedownt, maar dat is weer zo''n umod bestand, waar je de CD voor nodig hebt, zijn er ook bonus packs waar je de cd niet voor nodig hebt?

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op zondag 01 april 2001 21:56 schreef dannydude het volgende:
Ik heb nu dat bonus pack gedownt, maar dat is weer zo''n umod bestand, waar je de CD voor nodig hebt, zijn er ook bonus packs waar je de cd niet voor nodig hebt?
Soms staat erbij op fileplanet: NON-umod, die moet je ff downloaden.
Anders koop je ff de UT-cd voor ong 25,-
:)
Heb je het spel der spellen (tot nu toe)

Unreal2!!!! :9~:9~:9~:9~

It seemed like a good idea at the time

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de no-umod versie van Bonus Pack 4 gedownload en geïnstalleerd, ik kan alleen die van het gewone bonus pack echt nergens vinden ;(
wie weet waar die te downen is? bij voorbaat heel veel dank...

Verwijderd

Topicstarter
Nobody?
als je denkt dat ik zelf te lui ben om te zoeken, ik ben al meer dan een uur bezig geweest met zoeken, maar ik kwam gewoon niet bij het goede uit. ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dat ding nodig had, dus als je het nog als zip op je hd hebt staan, wil je dat dan heel misschien dat bestandje even uploaden of mailen (daan@web-con.nl)

Tnx!

Verwijderd

Zoek hier eens!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:56
Ik zal niet beweren dat ik braaf alle software en games koop >:) , maar je kan UT voor 3 tientjes online bestellen bij Bart Smit. krijg je hem 2 dagen later thuisbezorgd. Dan heb je alles wat je nodig hebt. Lijkt me toch wel het geld waard als je het een beetje veel speelt.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• yeadder
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
bij cd-express heb je hem na een dag >:)
voor ook iets van 30 piek
Pagina: 1