Ik ben nu net met Tribes 2 begonnen (best leuk lijkt me), maar de vliegtuigen erin zijn dus echt zwaar kut te besturen met de muis, en ik kan niet per actie meerdere controles instellen, (bijv met meerdere knoppen voor schieten), dus ik kan niet met de muis lopen en met de cursors vliegen, want dan kan ik niet goed bij sommige controles. Iemand een betere oplossing?
Verwijderd
Kan volgens mij ook niet, dit was in starsiege tribes ook zo, ik vind het wel relaxt zo hoor.
"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"
even offtopic maarh: KAP NOUW EENS..Op zondag 01 april 2001 16:24 schreef Raven_ het volgende:
Het staat al in je sig hoor..
Ah ik heb hem nu ook.
In verschillende previews klonk de gameplay net als mijn goeie ouwe Codename Eagle
Duuuuuuhs... ff kijken
In verschillende previews klonk de gameplay net als mijn goeie ouwe Codename Eagle
Duuuuuuhs... ff kijken
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
hebbie crack wel geinstalleerd?
vliegtuigjes zijn best lastig te besturen ja vooral omdat je invert mouse nie alleen kan aanzetten als je vliegt!
maar je moet gewoon ff oefenen en dan lukt het wel
vliegtuigjes zijn best lastig te besturen ja vooral omdat je invert mouse nie alleen kan aanzetten als je vliegt!
blup
Bij mij klapte ie er ook steeds uit(precies als ie klaar was met laden), ik heb dit opgelost door het nog een keer te instaleren, en alleen die ene iso crack file, dus niet de exe in de base directory te stoppen
Ik heb tribes II ook net gespeeld en ik vind er weinig aan.
Ik vond de gameplay niet erg goed, die voertuigen zijn niet echt realistisch en het besturen ging ook niet lekker. EN wat ik helemaal irritant vond was het feit dat je naar beneden glijdt als je op een helling staat. Je blijft of staan op een helling of je flikkert naar beneden, je glijdt niet van helling af
Ik vond de gameplay niet erg goed, die voertuigen zijn niet echt realistisch en het besturen ging ook niet lekker. EN wat ik helemaal irritant vond was het feit dat je naar beneden glijdt als je op een helling staat. Je blijft of staan op een helling of je flikkert naar beneden, je glijdt niet van helling af
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Verwijderd
Heb je de iso??Op dinsdag 03 april 2001 01:27 schreef klotenmetcomprules het volgende:
mijn tribes 2 gaat steeds terug naar windows als ie het level geladen heeft
:(:(:(:(:(:(
moet je hem fikken of op d3d spelen!!
Nexus- skiien is de belangrijkste manier van voortbewegen in Tribes. Het was oorspronkelijk een foutje in deel 1, maar werd zo populair dat ze het (ietwat afgezwakt) in deel 2 hebben gehouden. Als je het een beetje onder de knie hebt wil je niks anders meer
soort strafejumpen uit netquake dusOp woensdag 04 april 2001 00:15 schreef Meister het volgende:
Nexus- skiien is de belangrijkste manier van voortbewegen in Tribes. Het was oorspronkelijk een foutje in deel 1, maar werd zo populair dat ze het (ietwat afgezwakt) in deel 2 hebben gehouden. Als je het een beetje onder de knie hebt wil je niks anders meer
ow man ik wil die game hebbuh
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Er is een script file uit voor Tribes2 dat heet Wizpack ofzo. Deze verhoogt automatisch de mouse sensitivity met 200% als je in een vehicle stapt. Ook zitter er een paar handigheidjes in om hoger te jetpakken, etc.
T2 lijkt in het begin vrij k*t, maar je moet het ff de tijd geven. Besturing is ff wennen.
Gister met 4 juggernouts in een Gunship gevlogen naar een enemy base, en deze ff onveilig gemaakt.
Probeer dat maar eens in CS te doen. 
URL voor scriptfile: http://www.tribalwar.com/wizard staatie ergens.
T2 lijkt in het begin vrij k*t, maar je moet het ff de tijd geven. Besturing is ff wennen.
Gister met 4 juggernouts in een Gunship gevlogen naar een enemy base, en deze ff onveilig gemaakt.
URL voor scriptfile: http://www.tribalwar.com/wizard staatie ergens.
Ik vind het een rukspel.
Kan et nie helpen! Spaceconcept staat me al niet aan, maar ik dacht dat de gameplay leuk zou zijn... Niet dus. Er zit geen sfeer in en het is weer eens zo''n schiet-ze-dood-in-spacespelletje. Niet mijn ding
Kan et nie helpen! Spaceconcept staat me al niet aan, maar ik dacht dat de gameplay leuk zou zijn... Niet dus. Er zit geen sfeer in en het is weer eens zo''n schiet-ze-dood-in-spacespelletje. Niet mijn ding
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
...en zeker ook niet mijn ding. Man wat een zuigspel. De graphics zijn zeker niks speciaals ofzo, en de gameplay is helemaal triestig. Geef mij maar CS
Tribes2 is gewoon een roelerend spel en degene die het nu afkraken zijn domme Tweakers.
Ik ga toch ook niet een UT''er zijn spel afkraken, ik ga toch ook niet een CS''er zijn spel afkraken. Dat is gewoonweg
:r!
Speel je eigen spel en bemoei je niet met anderen.
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Verwijderd
Er mogen toch wel meningen gegeven worden hierOp dinsdag 24 april 2001 20:42 schreef Reiko het volgende:
Tribes2 is gewoon een roelerend spel en degene die het nu afkraken zijn domme Tweakers.Ik ga toch ook niet een UT''er zijn spel afkraken, ik ga toch ook niet een CS''er zijn spel afkraken. Dat is gewoonweg
![]()
![]()
:r!
Ik vind Tribes 2 btw ook niet zoveel aan, vind de voertuigen (heb alleen nog maar in een autootje gezeten, daarna hield ik het wel weer voor gezien) ook best kut te besturen, zo met de muis, bovendien is het landschap ook ongeschikt voor autootjes enzo (veel te steile heuveltjes enzo)
Misschien een idee om met argumenten te komen? Kom eens met een gefundeerd pro-Tribes2 pleidooi, Reiko 
Dan praten we verder. Ga niet ongenuanceerd lopen schelden, daar win je alleen maar disrespect mee.
En zoals je weet, respect is life
Dan praten we verder. Ga niet ongenuanceerd lopen schelden, daar win je alleen maar disrespect mee.
Verwijderd
And remember, respect is everything! :D:P>:)Op dinsdag 24 april 2001 22:24 schreef Captain Pervert het volgende:
Ja daar dacht ik ook even aan :D:D:DOp dinsdag 24 april 2001 22:33 schreef xDeLiriuMx het volgende:
[..]
And remember, respect is everything! :D:P>:)
Hold that thought Pervert, ik krijg Tribes2 morgen binnen als''t goed is, dan zal ik je es een paar argumenten geven, of ze nu negatief of positief zijn, dat boeit niet, ik ga met een aantal argumenten komen, ''k lees je morgenOp dinsdag 24 april 2001 22:24 schreef Captain Pervert het volgende:
Misschien een idee om met argumenten te komen? Kom eens met een gefundeerd pro-Tribes2 pleidooi, Reiko
Hahahaha!!! Okee het zal me benieuwen
Ik vond het ook niet zo super in het begin, maar daarna is het echt super.
De gameplay is gewoon 100x zo goed als... euh..tis gewoon super.
Die voertuigen is idd ff wennen, maar je moet gewoon niet te snel willen bewegen, dan gaat alles prima.
Voor mij is dit weer de grootste topper sinds Q3:TA!
De gameplay is gewoon 100x zo goed als... euh..tis gewoon super.
Die voertuigen is idd ff wennen, maar je moet gewoon niet te snel willen bewegen, dan gaat alles prima.
If it ain't broken, tweak it!
Verwijderd
Als je Q3:TA al zo''n topper vindt zal Tribes 2 wel helemaal nix voorstellenOp dinsdag 24 april 2001 22:52 schreef FatalError het volgende:
Sorry no offence iedereen mag een eigen mening weet je nog? Oh ja
Verwijderd
Voertuigen zijn even wennen, maar een tijdje gaat het heel intuatief. Sowieso moet je niet teveel (liever helemaal niet) met die voertuigen rommelen, want je bent dan kostbare tijd aan het verspillen terwijl je nuttige dingen zou kunnen doen voor je team.
Als het thema je niet aanstaat, tja niets aan te doen, dan ga je iets anders spelen.
Voor sommige is het "3d" vechten met jetpack ook een onoverkomelijk obstakel, voor anderen is het weer een groot voordeel omdat het nieuwe mogelijkheden bied.
De leercurve ligt bij Tribes sowieso hoog, ik weet nog hoe lang het heeft geduurd voordat ik in Tribes doorhad hoe je goed moest jetten, en dat was pas het begin. Die tutorials helpen wel, maar je leert pas echt door gewoon veel te spelen en het is niet zo leuk om voortdurend bij ieder duel ingemaakt te worden dus dan begint het sowieso al minder leuk.
Tribes 2 vind ik zelf een roelerend spel aangezien er zo ontzettend veel mogelijkheden en strategien zijn, zowel voor de speler als voor het team. Ook vereist Tribes 2 veel meer skills dan andere shooters (ja en ook meer dan CS) wat het ook weer leuker en vooral uitdagender maakt.
Tribes 2 is een spel wat ik heel veel zal spelen (net zoveel als ik Tribes 1 gespeelt heb, vanaf toen het uitkwam tot Tribes 2
), maar ik begrijp zeker dat niet iedereen het leuk vind en dan moet je zeker een ander spel gaan spelen, heb ik weer minder last van newbies en is iedereen blij ;):)
Als het thema je niet aanstaat, tja niets aan te doen, dan ga je iets anders spelen.
Voor sommige is het "3d" vechten met jetpack ook een onoverkomelijk obstakel, voor anderen is het weer een groot voordeel omdat het nieuwe mogelijkheden bied.
De leercurve ligt bij Tribes sowieso hoog, ik weet nog hoe lang het heeft geduurd voordat ik in Tribes doorhad hoe je goed moest jetten, en dat was pas het begin. Die tutorials helpen wel, maar je leert pas echt door gewoon veel te spelen en het is niet zo leuk om voortdurend bij ieder duel ingemaakt te worden dus dan begint het sowieso al minder leuk.
Tribes 2 vind ik zelf een roelerend spel aangezien er zo ontzettend veel mogelijkheden en strategien zijn, zowel voor de speler als voor het team. Ook vereist Tribes 2 veel meer skills dan andere shooters (ja en ook meer dan CS) wat het ook weer leuker en vooral uitdagender maakt.
Tribes 2 is een spel wat ik heel veel zal spelen (net zoveel als ik Tribes 1 gespeelt heb, vanaf toen het uitkwam tot Tribes 2
Kijk, en mede om dit soort posts en afgaand op de reviews/screenshots die ik heb gezien/gelezen heb ik dit spel gekocht, ''t lijkt me een heel vernieuwend en vooral uitdagend spelOp dinsdag 24 april 2001 23:22 schreef Trashbash het volgende:
knip knip...een mooi stukkie tekst
Ben je verslaafd als je een avondje bios afweegt tegen een avondje Triben 
Toch maar naar de sneak geweest hoor, was leuke film. Maar morgenavond weer Triben
Toch maar naar de sneak geweest hoor, was leuke film. Maar morgenavond weer Triben
Verwijderd
Ga je pas Donderdag spelenOp woensdag 25 april 2001 00:43 schreef keldon het volgende:
Maar morgenavond weer Triben
Ik ga staks weer spelen
Zal ik wat mieren voor je zoeken, heb je wat te neuken
DS9 dominionOp dinsdag 24 april 2001 22:48 schreef JeanLucPicard het volgende:
Obediance brings victory, vicory brings life!
Wie weet niet van wie deze slogan is?
Ik schaam me alleen dat ik dat weet
Verwijderd
/me weet het nietOp dinsdag 24 april 2001 22:48 schreef JeanLucPicard het volgende:
Obediance brings victory, vicory brings life!
Wie weet niet van wie deze slogan is?
edit:
Dankzij [TLT]Lynx weet ik het nu wel
-> DS9 dominion
Dankzij [TLT]Lynx weet ik het nu wel
Pagina: 1