[BC3] Tribes 2 voertuigen k*t besturen

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:36
Ik ben nu net met Tribes 2 begonnen (best leuk lijkt me), maar de vliegtuigen erin zijn dus echt zwaar kut te besturen met de muis, en ik kan niet per actie meerdere controles instellen, (bijv met meerdere knoppen voor schieten), dus ik kan niet met de muis lopen en met de cursors vliegen, want dan kan ik niet goed bij sommige controles. Iemand een betere oplossing?

Verwijderd

Kan volgens mij ook niet, dit was in starsiege tribes ook zo, ik vind het wel relaxt zo hoor.

"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Op zondag 01 april 2001 16:24 schreef Raven_ het volgende:
"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"
even offtopic maarh: KAP NOUW EENS..
Het staat al in je sig hoor..

Verwijderd

Ja, foutje, dat ben ik nou eenmaal gewent geraakt, get of my case will ya.

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ah ik heb hem nu ook.
In verschillende previews klonk de gameplay net als mijn goeie ouwe Codename Eagle :)

Duuuuuuhs... ff kijken

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06
Ik krijg codename eagle morgen ook :)
En ik ben tribes 2 aan het downloaden :)

Steam

Verwijderd

mijn tribes 2 gaat steeds terug naar windows als ie het level geladen heeft

:(:(:(:(:(:(:(

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:53

Bezulba

Formerly known as Eendje

hebbie crack wel geinstalleerd? ;)

vliegtuigjes zijn best lastig te besturen ja vooral omdat je invert mouse nie alleen kan aanzetten als je vliegt! :( maar je moet gewoon ff oefenen en dan lukt het wel ;)

blup

• Carel
  • Laatst online: 07-11 16:35
Bij mij klapte ie er ook steeds uit(precies als ie klaar was met laden), ik heb dit opgelost door het nog een keer te instaleren, en alleen die ene iso crack file, dus niet de exe in de base directory te stoppen

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Ik heb tribes II ook net gespeeld en ik vind er weinig aan.
Ik vond de gameplay niet erg goed, die voertuigen zijn niet echt realistisch en het besturen ging ook niet lekker. EN wat ik helemaal irritant vond was het feit dat je naar beneden glijdt als je op een helling staat. Je blijft of staan op een helling of je flikkert naar beneden, je glijdt niet van helling af |:(

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 01:27 schreef klotenmetcomprules het volgende:
mijn tribes 2 gaat steeds terug naar windows als ie het level geladen heeft

:(:(:(:(:(:(:(
Heb je de iso??
moet je hem fikken of op d3d spelen!!

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:30
Nexus- skiien is de belangrijkste manier van voortbewegen in Tribes. Het was oorspronkelijk een foutje in deel 1, maar werd zo populair dat ze het (ietwat afgezwakt) in deel 2 hebben gehouden. Als je het een beetje onder de knie hebt wil je niks anders meer ;)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 04 april 2001 00:15 schreef Meister het volgende:
Nexus- skiien is de belangrijkste manier van voortbewegen in Tribes. Het was oorspronkelijk een foutje in deel 1, maar werd zo populair dat ze het (ietwat afgezwakt) in deel 2 hebben gehouden. Als je het een beetje onder de knie hebt wil je niks anders meer ;)
soort strafejumpen uit netquake dus :)

ow man ik wil die game hebbuh

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Aeon
  • Laatst online: 10-11 14:12
Er is een script file uit voor Tribes2 dat heet Wizpack ofzo. Deze verhoogt automatisch de mouse sensitivity met 200% als je in een vehicle stapt. Ook zitter er een paar handigheidjes in om hoger te jetpakken, etc.

T2 lijkt in het begin vrij k*t, maar je moet het ff de tijd geven. Besturing is ff wennen.

Gister met 4 juggernouts in een Gunship gevlogen naar een enemy base, en deze ff onveilig gemaakt. >:) Probeer dat maar eens in CS te doen. :)

URL voor scriptfile: http://www.tribalwar.com/wizard staatie ergens.

• Captain Pervert
Ik vind het een rukspel.

Kan et nie helpen! Spaceconcept staat me al niet aan, maar ik dacht dat de gameplay leuk zou zijn... Niet dus. Er zit geen sfeer in en het is weer eens zo''n schiet-ze-dood-in-spacespelletje. Niet mijn ding

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 20:36
...en zeker ook niet mijn ding. Man wat een zuigspel. De graphics zijn zeker niks speciaals ofzo, en de gameplay is helemaal triestig. Geef mij maar CS 8-)

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-10 10:59
Tribes2 is gewoon een roelerend spel en degene die het nu afkraken zijn domme Tweakers. |:( Ik ga toch ook niet een UT''er zijn spel afkraken, ik ga toch ook niet een CS''er zijn spel afkraken. Dat is gewoonweg :r :r :r :r!

Speel je eigen spel en bemoei je niet met anderen. (8>

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 20:42 schreef Reiko het volgende:
Tribes2 is gewoon een roelerend spel en degene die het nu afkraken zijn domme Tweakers. |:( Ik ga toch ook niet een UT''er zijn spel afkraken, ik ga toch ook niet een CS''er zijn spel afkraken. Dat is gewoonweg :r :r :r :r!

Speel je eigen spel en bemoei je niet met anderen. (8>
Er mogen toch wel meningen gegeven worden hier :?

Ik vind Tribes 2 btw ook niet zoveel aan, vind de voertuigen (heb alleen nog maar in een autootje gezeten, daarna hield ik het wel weer voor gezien) ook best kut te besturen, zo met de muis, bovendien is het landschap ook ongeschikt voor autootjes enzo (veel te steile heuveltjes enzo)

• Captain Pervert
Misschien een idee om met argumenten te komen? Kom eens met een gefundeerd pro-Tribes2 pleidooi, Reiko :)

Dan praten we verder. Ga niet ongenuanceerd lopen schelden, daar win je alleen maar disrespect mee.

En zoals je weet, respect is life :)

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 22:24 schreef Captain Pervert het volgende:
And remember, respect is everything! :D:P>:)

• Captain Pervert
Op dinsdag 24 april 2001 22:33 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

And remember, respect is everything! :D:P>:)
Ja daar dacht ik ook even aan :D:D:D

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Op dinsdag 24 april 2001 22:24 schreef Captain Pervert het volgende:
Misschien een idee om met argumenten te komen? Kom eens met een gefundeerd pro-Tribes2 pleidooi, Reiko :)

Dan praten we verder. Ga niet ongenuanceerd lopen schelden, daar win je alleen maar disrespect mee.

Hold that thought Pervert, ik krijg Tribes2 morgen binnen als''t goed is, dan zal ik je es een paar argumenten geven, of ze nu negatief of positief zijn, dat boeit niet, ik ga met een aantal argumenten komen, ''k lees je morgen ;)

• Captain Pervert
Hahahaha!!! Okee het zal me benieuwen :)

• pica
  • Laatst online: 17:06
Obediance brings victory, vicory brings life!

Wie weet niet van wie deze slogan is?

Steam

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-11 17:47
Ik vond het ook niet zo super in het begin, maar daarna is het echt super.
De gameplay is gewoon 100x zo goed als... euh..tis gewoon super.
Die voertuigen is idd ff wennen, maar je moet gewoon niet te snel willen bewegen, dan gaat alles prima.
Voor mij is dit weer de grootste topper sinds Q3:TA!

If it ain't broken, tweak it!

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 22:52 schreef FatalError het volgende:
Voor mij is dit weer de grootste topper sinds Q3:TA!
Als je Q3:TA al zo''n topper vindt zal Tribes 2 wel helemaal nix voorstellen >:)

Sorry no offence iedereen mag een eigen mening weet je nog? Oh ja :D

Verwijderd

Voertuigen zijn even wennen, maar een tijdje gaat het heel intuatief. Sowieso moet je niet teveel (liever helemaal niet) met die voertuigen rommelen, want je bent dan kostbare tijd aan het verspillen terwijl je nuttige dingen zou kunnen doen voor je team.

Als het thema je niet aanstaat, tja niets aan te doen, dan ga je iets anders spelen.
Voor sommige is het "3d" vechten met jetpack ook een onoverkomelijk obstakel, voor anderen is het weer een groot voordeel omdat het nieuwe mogelijkheden bied.

De leercurve ligt bij Tribes sowieso hoog, ik weet nog hoe lang het heeft geduurd voordat ik in Tribes doorhad hoe je goed moest jetten, en dat was pas het begin. Die tutorials helpen wel, maar je leert pas echt door gewoon veel te spelen en het is niet zo leuk om voortdurend bij ieder duel ingemaakt te worden dus dan begint het sowieso al minder leuk.

Tribes 2 vind ik zelf een roelerend spel aangezien er zo ontzettend veel mogelijkheden en strategien zijn, zowel voor de speler als voor het team. Ook vereist Tribes 2 veel meer skills dan andere shooters (ja en ook meer dan CS) wat het ook weer leuker en vooral uitdagender maakt.

Tribes 2 is een spel wat ik heel veel zal spelen (net zoveel als ik Tribes 1 gespeelt heb, vanaf toen het uitkwam tot Tribes 2 ;)), maar ik begrijp zeker dat niet iedereen het leuk vind en dan moet je zeker een ander spel gaan spelen, heb ik weer minder last van newbies en is iedereen blij ;):)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Op dinsdag 24 april 2001 23:22 schreef Trashbash het volgende:
knip knip...een mooi stukkie tekst
Kijk, en mede om dit soort posts en afgaand op de reviews/screenshots die ik heb gezien/gelezen heb ik dit spel gekocht, ''t lijkt me een heel vernieuwend en vooral uitdagend spel :)

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-10 00:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ben je verslaafd als je een avondje bios afweegt tegen een avondje Triben :P

Toch maar naar de sneak geweest hoor, was leuke film. Maar morgenavond weer Triben :)

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 00:43 schreef keldon het volgende:
Maar morgenavond weer Triben :)
Ga je pas Donderdag spelen |:(
Ik ga staks weer spelen :)

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-10 00:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Zal ik wat mieren voor je zoeken, heb je wat te neuken :P

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:48
Op dinsdag 24 april 2001 22:48 schreef JeanLucPicard het volgende:

DS9 dominion *D

Ik schaam me alleen dat ik dat weet :P

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 22:48 schreef JeanLucPicard het volgende:

/me weet het niet |:(

edit:
Dankzij [TLT]Lynx weet ik het nu wel :) -> DS9 dominion
Pagina: 1