Toon posts:

[BC3] De manier om level 3 bij B&W te beginnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In het begin moet je enorm veel moeite doen om dat eerste dorpje te veroveren omdat hij buiten je bereik is. Maar je doet het gewoon zo:

1. Je bouwt alles op en zorgt ervoor dat je genoeg mensen hebt (de basic stuff)
2. Je bouwt een begraaf plaats
3. Zodra hij af is, pak je een mannetje (of vrouwtje, whatever) en zet je die bij de begraafplaats. Dan wordt hij/zij een missionaires (zal vast wel verkeerd geschreven zijn maar dat ff terzijde).
4. Dan gaat hij/zij automatisch naar dat andere dorp en gaat daar wonen. Hij/zij gaat dan telkens goede dingen vertellen over jou en dan worden hun impressed. het duurt wel lang, maar dan hoef je tenminste geen moeite te doen. Om de zoveel sec. gaat er dan 1 belief d''r bij. Maar dat duurt zzzoo lang dat je genoeg tijd hebt om bijv. genoeg kr8 op te sparen voor spells, hout verzamelen etc. etc. Ik kwam hier ook pas net 8ter.

Ik ben nu bezig met dat 2de dorpje met m''n misonairesen. Heb gehoord dat je van die wolven op je af krijgt dus ben ik ff flink wat prayerenegery aan het op sparen zodat ik daar klaar voor ben (die guru mislukt de hele tijd bij mij...).

Ow ja, ik had hier ook nog een topic geopent omdat b&w het niet deed.... Ik weet niet WAT het was, maar hij werkt vreemd genoeg weer.... en ik heb niks veranderd aan m''n pc of aan b&w... echt vaag.

"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"

Verwijderd

had ik ook
na rebooten werkte het wel opeens :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat bedoel ik niet, bij mij werkte hij de hele tijd niet, incl. iets van 7x rebooten...

En ik neem aan dat jullie deze strategie al wisten....

"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik heb nu ongeveer de halve bevolking van mijn tribe in/op/boven/onder/door de begraafplaats heengesmeten maar ik krijg ze echt niet aan het missionnarissen? Wel goed voor me belief :)

Da''s toch dat ying-yang tekentje? Level 3 begint nu gewoon een beetje te vervelen eigenlijk :(

• Mennootje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09-2025
Door de die mannetjes op de begraafplaats te smijten krijg je volgens mij geen missionairs, ik heb het gedaan door heel snel een ventje boven een huisje te droppen. Je moet wel snel zijn want het dorp ligt waarschijnlijk buiten je influencesfeer. En het is inderdaad het tekentje van ying/yang

Weet iemand wat het tekentje is met een soort papegaai :?:?:?
Dat krijg ik als ik iemand boven een villagestore houdt :?

Verwijderd

Topicstarter
ja, daar kwam ik ook net achter... bleek dus dat die begraafplaats waar ik zo iemand een missionares maakte, van de vijand was... mijn fout... :)

edit:

dammit... is echt een gewoonte die "Quote the RAVEN, Nevermore!!!" bij me.. moet ff afleren dus niet zeuren ja!!

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 15:15

damswer

mSW - LU since 2005

Ik heb in het begin me beestje afgeleerd dat ie niet mag poohpuh.. alleen ja, nu zit ie 100% vol. Hoe krijg je hem zover dat ie dit weer wel gaat doen???

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
stenen die je her en der vindt kun je ook gooien gaat oook wel goed

en oja die guru steeds als je een aaantal blauwe paddestoelen tegenkomt gaat hij daar staan ena achter zick kijken
8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens nog een manier om level 3 makkelijk te beeindigen!! dat 3de dorpje is het moeilijkste (ik heb hem nog niet veroverd maar ben close). Je doet het zo, zoek zoveel mogelijk stenen op (bij die guru zit er een enorme steen, breek die en je krijgt vvvveeeeellll stenen). okay, dan ga je die stenen allemaal op de grens van je influence cirkel plaatsen en zo dicht mogelijk bij het 3de dorpje. Dan steek je die stenen in de fik (ja.. in de fik steken). Als je een enorme hoop heb gemaakt van stenen blijven ze wel branden (gebruik de fire natuurlijk he.. :P). Dan pak je de stenen 1 voor 1 op en gooi je (gemikt natuurlijk) naar het 3de dorpje en hopen dat je een huis raakt. Als je met een normale steen gooit breek je de huis alleen maar, en als je een fireball gooit gaan ze niet in de fik omdat het steen is. Als je dan een steen gooit die in de fik staat, breken de huizen en worden ze bloot gestelt en vliegt het hout in de fik en dus het dorpje plat binnen no time!!

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 22:42 schreef Raven_ het volgende:
...
Leuke manier als je "black" wilt spelen, maar kan het ook wat vredelievender? :)

Verwijderd

Soms als ik een dorpje overneem (met al dat vuurwerk) krijg ik zo maar een willekeurige foutmelding? 2 keer dat het gebeurd is, 2X1.30u naar de klote. :(

Heb legale versie.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 april 2001 23:27 schreef Terr het volgende:

[..]

Leuke manier als je "black" wilt spelen, maar kan het ook wat vredelievender? :)
Nee... >:) jij?? :P

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik word echt niet goed van dit level. Ik heb het 2e dorp overgenomen (dorp met de wolven). Het probleem is alleen dat ik de totempaal niet kan bewegen om percentage voor worshippers aan te geven, want het icon van de andere god hangt hier nog steeds boven.

Ook heeft dit dorpje nog geen offerschaal bij mijn tempel gekregen. Maar het dorp is wel van mij ! Er komen alleen geen dorpelingen naar buiten, andere dorpelingen er laten wonen helpt ook niet.

Ik snap het er echt geen reet meer van, zou dit een bug zijn want ik level 1 en 2 liep ik zo doorheen, maar hier zit ik als sinds donderdag vast :(

Verwijderd

En hoe maak je dan een begraafplaats?
Wil maar niet lukken.

Verwijderd

laat maar, ik ben er al uit...

Verwijderd

ja dat vroeg ik mij ookal af

Verwijderd

Weet iemand een manier om die meute met wolven snel te stoppen voordat ze je dorp bereiken ?

en wat is er met die kerel die bij de waterrand zit en de hele tijdzeurt dat ie niet bang voor je is ?

Verwijderd

Tss wat moeilijk allemaal :)

Ik vind Raven z''n tactiek wel goed >:)
Ik heb nu de hele tijd vuurballen lopen gooien ( ik heb ook verbeterde!!)
Raakte af en toe wel huisje >:)

Denk zo: hij heeft JOU beest afgepakt.
Dat zal die voelen ook! :)

Dan komen die evil gedachten wel in je hoofd ;)

Verwijderd

juist in de fik steken die gasten!
dat is de makkelijkste manier! Je kan ook de totempaaltjes erg hoog zetten en lang wachten, dan komt je invloedssfeer wel in de buurt van het derde dorp!!

Verwijderd

Ik ben nu al een tijd in level 4, en ik heb in dat 2e dorpje (met de wolven) heel veel macht gesprokkeld..., toen mijn influence dus groot genoeg was heb ik 10 min met vuurballen zitten gooien naar dat derde dorpje..., toen ik hem eindelijk had was uiteraard het halve dorp weg, maar ik had me beestje wel terug en zo evil was ik niet eens geworden daardoor :)
Ook heb ik de hulp gekregen van dat yoga figuur die op die berg leeft, die bouwt voor je op het midden van dat grasveld een wonder, ben je ook weer verder met je influence

Verwijderd

dat mannetje aan die waterrand moet je mee gaan gooien.
daar waar dat kereltje dan land heb jij dan bereik zodat jij daar spels en dergelijken kan casten.

dat kereltje loopt automatisch weer weg naar zijn kampvuur maar je kan hem dus gewoon steeds naar dat dorp gooien en dan daar spels als lightning enzo casten. dan is het dorpje zo van jou.
dat kereltje kan btw niet door. heb em een keer in de fik gezet en toen rende hij weg :P maar hij ging niet dood.lvl 3 viel nog wel mee maar lvl 4 kom ik dus echt niet verder mee.mijn stad word steeds verwoest door die fireballs en kan er dus niks tegen doen.

wie weet wat je hier moet doen?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Jongens... zoek ergens een walkthrough ofzo.
Pagina: 1