Toon posts:

[BC3] FF''s

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben echt helemaal gek van final fantasy.
de enige finfal fantasy''s die ik nog nie heb zijn 4, 6 en 7.
Wie heeft meer info over 4 en 6 want die kan ik nergens vinden op het web?????

Verwijderd

Ik weet dat 6 japans gelijk is aan 3 amerikaans en europees. (het spel met die machines in het begin) En je kunt hem dus heel oud op de Snes vinden, of the Anthology of zoiets kopen voor de Playstation. Heb je 5 en 6 tegelijk.

4 weet ik jammer genoeg niks van af.

• Wiko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11-2024

Wiko

M'n bier is op :(

De japanse FF 4 is (ongeveer) hetzelfde als de amerikaanse FF 2. Maar op internet zijn ook vertaalde FF4 roms te vinden, aangezien sommigen van mening zijn dat de amerikaanse versie slechter was wegens bepaalde wijzigingen... weet niet meer precies welke.

Anywayz, van FF 1t/m6 zijn de roms echt niet moeilijk te vinden op internet, maar ik denk dat je weinig kans hebt om FF7 nog ergens te vinden...

/me == 42

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Op het gevaar af om een hele domme opmerking te lanceren.... FF7 was toch ook gewoon op de PC gereleased? Its van 4 - 5 CDs? Ik heb hem geloof ik nog wel ergens.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Ja FF7 is in menig PC-Spel zaak wel te vinden. En als je FF7 op de PS zoekt heb ik hem ook nog wel voor je te koop (heb hem toch ook nog op PC) FF7 is niet het moeilijkst te vinden:)

Verwijderd

Laat ik ook maar eens posten, als gephreakte FF speler.

Binnenkort (tussen nu en een paar maanden) komt Final Fantasy IV uit (NTSC wel te verstaan) Final Fantasy V en Final Fantasy VI zijn te krijgen onder de titel Final Fantasy Anthology (ook NTSC) En net zoals in die andere post van jouw speciaal over FF7 (had je dat niet in 1 topic kunnen laten, beetje onzinnig om 2 ongeveer dezelfde topics te openen) die is dus gewoon in de winkel te halen voor 6 tientjes!

Ik zag ook in je profiel dat je in Zeist woont, nou dan hebbik een tipje voor je.
Ga naar [b]Next Level[/b] in Amersfoort, Zuidsingel 57 ofzo, en bestel ze daar, daar zijn ze supersnel binnen en voor een niet al te belachelijke prijs.

Aanrader:

Chronotrigger komt binnenkort ook opnieuw uit voor de PSX, tegelijkertijd met Final Fantasy IV. Check die ook maar even, is zeker een vet spelletje. :9

[opmerking]
Mja, ik was even in een bold mood.
[/opmerking]

edit:
Voor meer info moet je es ff HIER kijken. IMHO issie beter dan de Squaresoft site.
Klik HIER voor de info over FF IV

/me has spoken!

Verwijderd

Chrono trigger en FF-VI waren de beste spellen. *D

Ik heb er spijt van dat ik ze had verkocht. :'(

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 00:40 schreef Tweaker het volgende:
Chrono trigger en FF-VI waren de beste spellen. *D

Ik heb er spijt van dat ik ze had verkocht. :'(
NEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEE!!!
Dat meen je niet ?!?!?!?
Ga je schamen :P
Naja, je kan het toch herleven met een EMU maar het is toch niet hetzelfde gevoel 8-)
Ik heb nog wel mijn originele SNES versie van Final Fantasy VI (die nog Final Fantasy III heet B-))

Verwijderd

Topicstarter

Ja FF7 is in menig PC-Spel zaak wel te vinden. En als je FF7 op de PS zoekt heb ik hem ook nog wel voor je te koop (heb hem toch ook nog op PC) FF7 is niet het moeilijkst te vinden

Verkoop je FF7 voor de PC ook of niet???

En Final Fantasy III is dezelfde Final Fantasy als Final Fantasy VI of begrijp ik het verkeerd?

Verwijderd

Final fantasy 3 amerikaans is dezelfde als de 6de reeks uit de japanse serie. Ik verkoop hem voor de PC ook wel (dan speel ik de PS versie wel:)) maar moet ik eerst ff alles bij elkaar zoeken.

Verwijderd

Ik kwam net een leuke site tegen, en misschien dat je er wat aan hebt!
Final Fantasy Movies *D
Pagina: 1