Toon posts:

[BC3] Zelda64 rom geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb uur op het internet gezeten om een ROM voor Zelda64 te downloaden en een emulator daarvoor.
Maar nu kan ik het spelen en nu doet het geluid het niet.
Wie kan mij helpen??????????

Verwijderd

Dat ligt dan aan de Rom die niet goed is, of de Emulator die het spel niet volledig support, dus of andere Emulator pakken of het spel niet meer spelen :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zaterdag 31 maart 2001 19:23 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Dat ligt dan aan de Rom die niet goed is, of de Emulator die het spel niet volledig support, dus of andere Emulator pakken of het spel niet meer spelen :)
hoe weet jij dat nou????:P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 19:41 schreef onbekend het volgende:

[..]

hoe weet jij dat nou????:P
Hou eens op met al mijn posts te controleren zeg :(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zaterdag 31 maart 2001 19:53 schreef Pacific_Ocean het volgende:

[..]

Hou eens op met al mijn posts te controleren zeg :(
doe ik niet, zit _altijd_ op spielerij:P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ocarina of time had ik geen probs mee ik gebruik ultrahle 1.0 met een voodoo3 patch. Ocarina speelt prima, soms een seconde dat mn geluid ff een dipje heeft maar voor de rest dikke lol.

Verwijderd

Ik heb vaak zat geprobeerd om Ocarina of Time vlekkeloos draaiende te krijgen op m''n PC.

Is me nooit gelukt.

Of het wilde niet starten of het gaf haperend geluid...

Op het laatst maar een N64''je aangeschafd om het te kunnen spelen. :)
Pagina: 1