[BC3] HL, CS en OF met ALDI-PC

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik kan de games maar niet met een goed geluid laten lopen, HELP ME

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ik ken iemand die heeft ook van dat soort problemen met die aldi pc...
moetje ff goeie drivers hebben enzo...of normale pc kopen :P

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Welke ALDI pc is het eigenlijk?

Verwijderd

Koop dn ook geen aldi PC (Ja sorry hoor).

Het is toch veel fijner als je weet wat je er in stopt:?

En als er al een installatie van windhoos op staat met1 alles er af lazeren en een nieuwe installatie doen. Kan je ook partities maken e.d. en dan heb je weer een cleane pc.

Kies zelf je drivers uit en alles blaast als een trein. download voor je Geforce fftjes de 10.50 / 10.80 drivers, dat geeft een echt een boost!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

IK gooi dit topic ff ^omhoog^.
Ik heb namelijk zelf ook die Aldi PC.
Ik heb het hier over de 1 Ghz Aldi PC
Ik vindt het een rete goed ding.
Ik draai Quake 3 en het loopt SUPERRELAXED.
Ik Wil ook nog ff wat zeggen, koop ff een PCI Soundcard ipv die onboard, heb er namelijk ook gekloot mee. Er zit de heletijd een irri ruis in je spellen enzo, Ik ga zo ook ff een SBLive halen hiero op de hoek :)

Ik vindt dat Aldi best wel roelt voor zulke scherpe prijzen! :9

Mssl

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

het is makkelijker als je de hele specs ff post, niet alleen de snelheid van de proc

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ja.. wat moeten wij nou met de term ''aldi pc'' :? Of is dat een begrip ofzo..? :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ja zo ong wel ja , iedereen staat 8 uur weer voor de deur als er zon ding op hun site staat :D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op donderdag 26 april 2001 02:15 schreef Dribbeltje het volgende:
Ja zo ong wel ja , iedereen staat 8 uur weer voor de deur als er zon ding op hun site staat :D
Duh :)
Maar onboardshit levert inderdaad in 80% van de gevallen wel 1 of ander probleem :r

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op woensdag 25 april 2001 22:48 schreef rick_h het volgende:
ja.. wat moeten wij nou met de term ''aldi pc'' :? Of is dat een begrip ofzo..? :P
Ja, ''aldi pc'' is wel een begrip maar, en tegelijkertijd een waarschuwing om hem...
NIET te kopen.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Ohhjaaaaa, ik denk ik hoef alleen de term ALDI PC te noemen en iedereen DROOMT de specs,.. Er is hier nou zoooooo vaak over geluld maar okeej omdat ik in een aardige bui ben hebben jullie hier de specs:

? Intel Pentium III Processor
1000 MHz klokfrequentie
? ASUS Motherboard met 3 PCI slots,
grafische kaart uit te breiden
door AGP 4x slots
? interfaces: 4 USB incl. 2 Front USB,
2 USB aan de achterzijde, 1 parallel,
2 serieel, 2 ps/2
? 128 MB PC 133 S-DRAM-werkgeheugen
(1 module, max. werkgeheugen 1GB)
? 40 GB harde schijf,
Ultra ATA66 interface
? 12x DVD-ROM,
? CD-Brander 8x4x32
? Nvidia GeForce 2 GTS
32MB DDR SDRAM AGP 4x met TV-OUT
? 56K V.90 PCI Data-fax-modem
en telefoon-aansluitkabel
? Soundblaster Audio PCI 128 on Board :r
? 3,5'' diskdrive
? Wheel Mouse incl. muismat
? PS/2 toetsenbord
met Multimedia HotKeys
? Luidsprekers 2x50W

Tevree?? :)

En zeg nou niet dat dit shit is want jullie zijn gewoon jaloers 8-)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Op donderdag 26 april 2001 09:24 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Ja, ''aldi pc'' is wel een begrip maar, en tegelijkertijd een waarschuwing om hem...
NIET te kopen.
STFU :) >:)

Verwijderd

aldi-pc is inderdaad een begrip, betekent zoiets als''gegarandeerd slecht en brak>:)''

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Tsja,.. als je je PC niet onderhoud wordt ie vanzelf slecht en brak,.. ik heb em meteen geformatteerd en nieuwe partities aangemaakt.
Dus,.. ik snap nou echt niet waarom die PC niet goed zou zijn check de bovenstaande specs nog maar is,...

Verwijderd

onboard geluid:r?
128mb:r?
ik denk dat je voor dat geld wat je hiervoor hebt betaald, beter gewoon zelf een pc had kunnen bouwen, had je voor minder geld waarschijnlijk meer en betere spullen gekregen...

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Wiebe,.. HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA (sorry moest er even uit)
Vertel jij mij maar eens hoe je dit goedkoper kan krijgen?? Hij was f 2700 pieken hoor! incl. WinME, Encarta 2001,
Routeplanner enzzzz. Maar ach een ALDI-PC zal 4-ever worden afgezeken! Hij draait gewoon perfect als je hem maar onderhoud.

Ik heb gesproken. >:)

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 27 april 2001 16:26 schreef DEM0N het volgende:
Wiebe,.. HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA (sorry moest er even uit)
Vertel jij mij maar eens hoe je dit goedkoper kan krijgen?? Hij was f 2700 pieken hoor! incl. WinME, Encarta 2001,
Routeplanner enzzzz. Maar ach een ALDI-PC zal 4-ever worden afgezeken! Hij draait gewoon perfect als je hem maar onderhoud.

Ik heb gesproken. >:)
Encarta etc is :r kun je ook als ISO downen.
Geef mij maar 2700 en ik heb een beter pc en echte merken :)

sommige dingen zijn goed ok, maar sommige zijn ook erg brak:r
Onboard schiet niet op
geheugen ook niet etc :)

Verwijderd

Aldi pc of niet...wilde dat ik zo''n pc had...

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Geheugen is van Siemens, Onboard is iid kut ja maar wel van creative en een nieuwe versie is bijna even goed als een PCI. Maar kan toch beter een echte PCI in gooien. Videokaart is van nVidia, HD is van Seagate.
WTF is hier fout aan?? tell me plz,..

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 27 april 2001 16:34 schreef DEM0N het volgende:
Geheugen is van Siemens, Onboard is iid kut ja maar wel van creative en een nieuwe versie is bijna even goed als een PCI. Maar kan toch beter een echte PCI in gooien. Videokaart is van nVidia, HD is van Seagate.
WTF is hier fout aan?? tell me plz,..
hmmz specefieker aub :)
Nvidia, welke :?
Seagate, welke :?
etc :)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Dah,.. heb jij dit topic wel doorgelezen? Check een paar berichtjes hoger daar staan alle specs,.. maar speciaal voor de SLECHTZIENDEN onder ons:

? Intel Pentium III Processor
1000 MHz klokfrequentie
? ASUS Motherboard met 3 PCI slots,
grafische kaart uit te breiden
door AGP 4x slots
? interfaces: 4 USB incl. 2 Front USB,
2 USB aan de achterzijde, 1 parallel,
2 serieel, 2 ps/2
? 128 MB PC 133 S-DRAM-werkgeheugen
(1 module, max. werkgeheugen 1GB)
? 40 GB harde schijf,
Ultra ATA66 interface
? 12x DVD-ROM,
? CD-Brander 8x4x32
? Nvidia GeForce 2 GTS
32MB DDR SDRAM AGP 4x met TV-OUT
? 56K V.90 PCI Data-fax-modem
en telefoon-aansluitkabel
? Soundblaster Audio PCI 128 on Board
? 3,5'' diskdrive
? Wheel Mouse incl. muismat
? PS/2 toetsenbord
met Multimedia HotKeys
? Luidsprekers 2x50W

:9~

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

btw sauron je icon en je sig zijn wel tof :) alleen moet je ff vegita goed schrijven :)
DBZ roeleert

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 27 april 2001 16:45 schreef DEM0N het volgende:
btw sauron je icon en je sig zijn wel tof :) alleen moet je ff vegita goed schrijven :)
DBZ roeleert
Vegita is ook niet goed :)
Bejita is ut in japans maar dat snappen ze hie rniet ;) daarom maar gewoon CNNL naam :)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Aha,.. We gaan een beetje offtopic maar wanneer doen die Goku en Vegeta eigenlijk fusion zodat het gogeta wordt?? Lijkt me wel vet :)

• SaURoN
  • Niet online
in movie 12, daar is dit stukkie uit ;)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Movie 12?? Ja en wat mag dat betekenen hoe ver is dat in de serie en tegen wie vechten ze dan?

• SaURoN
  • Niet online
Movie 12 is niet uit de serie :) is een DBZ film :) nr 12 [zijn er 13 van en 4 db]
ik stop met dit offtopic gelul straks is het een slotje ;)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Jep,.. iemand nog wat te zeggen over de ALDI COMPUTER??? Zal wel alleen maar negatieve commentaar zijn dus NUTTELOOS, uuhmm doe dan toch maar een slotje dit gaat nergens meer over nu,..

Verwijderd

ik had in plaats van een Pentium III(rond de f650,- , liever een Amd TB 1200(ook ongeveer 650,- ) gehad, die kan je dan nog is ff lekker omhoog schroeven, de 1500 moet je toch wel kunnen halen, dat is voor hetzelfde geld al weer 1,5 keer zo snel!!
Pagina: 1