De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
moetje ff goeie drivers hebben enzo...of normale pc kopen
Verwijderd
Het is toch veel fijner als je weet wat je er in stopt:?
En als er al een installatie van windhoos op staat met1 alles er af lazeren en een nieuwe installatie doen. Kan je ook partities maken e.d. en dan heb je weer een cleane pc.
Kies zelf je drivers uit en alles blaast als een trein. download voor je Geforce fftjes de 10.50 / 10.80 drivers, dat geeft een echt een boost!
Ik heb namelijk zelf ook die Aldi PC.
Ik heb het hier over de 1 Ghz Aldi PC
Ik vindt het een rete goed ding.
Ik draai Quake 3 en het loopt SUPERRELAXED.
Ik Wil ook nog ff wat zeggen, koop ff een PCI Soundcard ipv die onboard, heb er namelijk ook gekloot mee. Er zit de heletijd een irri ruis in je spellen enzo, Ik ga zo ook ff een SBLive halen hiero op de hoek
Ik vindt dat Aldi best wel roelt voor zulke scherpe prijzen!
Mssl
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
DuhOp donderdag 26 april 2001 02:15 schreef Dribbeltje het volgende:
Ja zo ong wel ja , iedereen staat 8 uur weer voor de deur als er zon ding op hun site staat
Maar onboardshit levert inderdaad in 80% van de gevallen wel 1 of ander probleem
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ja, ''aldi pc'' is wel een begrip maar, en tegelijkertijd een waarschuwing om hem...Op woensdag 25 april 2001 22:48 schreef rick_h het volgende:
ja.. wat moeten wij nou met de term ''aldi pc''Of is dat een begrip ofzo..?
NIET te kopen.
? Intel Pentium III Processor
1000 MHz klokfrequentie
? ASUS Motherboard met 3 PCI slots,
grafische kaart uit te breiden
door AGP 4x slots
? interfaces: 4 USB incl. 2 Front USB,
2 USB aan de achterzijde, 1 parallel,
2 serieel, 2 ps/2
? 128 MB PC 133 S-DRAM-werkgeheugen
(1 module, max. werkgeheugen 1GB)
? 40 GB harde schijf,
Ultra ATA66 interface
? 12x DVD-ROM,
? CD-Brander 8x4x32
? Nvidia GeForce 2 GTS
32MB DDR SDRAM AGP 4x met TV-OUT
? 56K V.90 PCI Data-fax-modem
en telefoon-aansluitkabel
? Soundblaster Audio PCI 128 on Board
? 3,5'' diskdrive
? Wheel Mouse incl. muismat
? PS/2 toetsenbord
met Multimedia HotKeys
? Luidsprekers 2x50W
Tevree??
En zeg nou niet dat dit shit is want jullie zijn gewoon jaloers
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
STFUOp donderdag 26 april 2001 09:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, ''aldi pc'' is wel een begrip maar, en tegelijkertijd een waarschuwing om hem...
NIET te kopen.
Dus,.. ik snap nou echt niet waarom die PC niet goed zou zijn check de bovenstaande specs nog maar is,...
Verwijderd
128mb:r?
ik denk dat je voor dat geld wat je hiervoor hebt betaald, beter gewoon zelf een pc had kunnen bouwen, had je voor minder geld waarschijnlijk meer en betere spullen gekregen...
Vertel jij mij maar eens hoe je dit goedkoper kan krijgen?? Hij was f 2700 pieken hoor! incl. WinME, Encarta 2001,
Routeplanner enzzzz. Maar ach een ALDI-PC zal 4-ever worden afgezeken! Hij draait gewoon perfect als je hem maar onderhoud.
Ik heb gesproken.
Encarta etc isOp vrijdag 27 april 2001 16:26 schreef DEM0N het volgende:
Wiebe,.. HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA (sorry moest er even uit)
Vertel jij mij maar eens hoe je dit goedkoper kan krijgen?? Hij was f 2700 pieken hoor! incl. WinME, Encarta 2001,
Routeplanner enzzzz. Maar ach een ALDI-PC zal 4-ever worden afgezeken! Hij draait gewoon perfect als je hem maar onderhoud.
Ik heb gesproken.
Geef mij maar 2700 en ik heb een beter pc en echte merken
sommige dingen zijn goed ok, maar sommige zijn ook erg brak:r
Onboard schiet niet op
geheugen ook niet etc
WTF is hier fout aan?? tell me plz,..
hmmz specefieker aubOp vrijdag 27 april 2001 16:34 schreef DEM0N het volgende:
Geheugen is van Siemens, Onboard is iid kut ja maar wel van creative en een nieuwe versie is bijna even goed als een PCI. Maar kan toch beter een echte PCI in gooien. Videokaart is van nVidia, HD is van Seagate.
WTF is hier fout aan?? tell me plz,..
Nvidia, welke
Seagate, welke
etc
? Intel Pentium III Processor
1000 MHz klokfrequentie
? ASUS Motherboard met 3 PCI slots,
grafische kaart uit te breiden
door AGP 4x slots
? interfaces: 4 USB incl. 2 Front USB,
2 USB aan de achterzijde, 1 parallel,
2 serieel, 2 ps/2
? 128 MB PC 133 S-DRAM-werkgeheugen
(1 module, max. werkgeheugen 1GB)
? 40 GB harde schijf,
Ultra ATA66 interface
? 12x DVD-ROM,
? CD-Brander 8x4x32
? Nvidia GeForce 2 GTS
32MB DDR SDRAM AGP 4x met TV-OUT
? 56K V.90 PCI Data-fax-modem
en telefoon-aansluitkabel
? Soundblaster Audio PCI 128 on Board
? 3,5'' diskdrive
? Wheel Mouse incl. muismat
? PS/2 toetsenbord
met Multimedia HotKeys
? Luidsprekers 2x50W
DBZ roeleert
Vegita is ook niet goedOp vrijdag 27 april 2001 16:45 schreef DEM0N het volgende:
btw sauron je icon en je sig zijn wel tofalleen moet je ff vegita goed schrijven
DBZ roeleert
Bejita is ut in japans maar dat snappen ze hie rniet
ik stop met dit offtopic gelul straks is het een slotje
Verwijderd