De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
van mij mag hier een slotje op.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Lambda, letter uit het Griekse alfabet.. niet de lambada.
Verwijderd
ja lijkt er op!!Op zaterdag 31 maart 2001 13:55 schreef Freak_NL het volgende:
LoL, een "lambada"?![]()
Lambda, letter uit het Griekse alfabet.. niet de lambada.
en het klink er ook wel na
Is id een letter uit het griekse alphabet..
Ik zal es ff in binas kijken.. daar ztaat ie tuurlijk in.
[edit]
Jah, idd het is "Labda"
Griekse letter L.
Die M ertussen is denk ik een hersenspinsel uit de Engelse taal...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik dacht altijd dat het Alpha was. Maar als er door meerder personen gezegt word dat het Labda is, dan neem ik dat meteen aan.Op zaterdag 31 maart 2001 15:33 schreef Captain Pervert het volgende:
Labda
Griekse letter L.
Die M ertussen is denk ik een hersenspinsel uit de Engelse taal...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
greetz
/half-life/logos
is wel een kleine
maar dan kan je het welk vergroten en dan misschien gebuiken
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Het is Lambda, maar je spreekt het uit als LabdaOp zondag 01 april 2001 08:55 schreef MrFreeman het volgende:
tis labda (in t engels lambda volges mij).... alpha is een letter a....je leert nog wel es wat in de griekse lessen...(8>
greetz
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
OK, maar dat heeft iedereen bij natuurkunde of scheikunde geleerd. Maar de vraag was alleen hoe het teken heetOp zondag 01 april 2001 13:16 schreef Chicane2001 het volgende:
Maar weten jullie wel waar dat teken voor staat? Nee? dan zal ik jullie ff wat bijles geven. De labda is het symbool voor halfwaardetijd. De halfwaardetijd is de tijd die nodig is voor een radioactieve stof om de helft van zijn radioactiviteit kwijt te raken. Dit symbool past dus uitstekend bij HALF-life