Toon posts:

[BC3] Nog een DBZ Q3 mod!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.dbquake.net/

Het is aardig veelbelovend, de modellen zien er goed uit, er is een RPG mode en... ach, er is veel te vertellen, neem gewoon ff de tijd en check de site en de about en het forum en zo, Ik kan niet wachten tot ie uit is :)

Verwijderd

Zijn er al DBZ mods dan?
Waar kan je die Downen?

Die nu gemaakt wordt lijkt me cewl

Verwijderd

Wanneer zal ie ongeveer uitkomen, ik heb ff goed rondegekeken en ik kan ook niet meer wachten :9~:9~:9~:9~:9~

Verwijderd

Topicstarter
Zij weten het ook nog niet daar, maar na alles wat ik daar gelezen heb( en dat is alles ongeveer :) ) kan ik niet meer wachten :)

Hier een plaatje van het model van Krillin

Afbeeldingslocatie: http://www.dbquake.net/images/krillin.jpg

Verwijderd

Deze MOD gaat echt RULEN
Dat wordt dikke pret,
ik had ook dat filmpje van daar gedownload, ook erg tof met echte ssj geluiden
*D

Verwijderd

mja en bidforpower word ook zeker vet
www.bidforpower.com

heb de beta (rc2) is erg mooi gemaakt
vooral die andry gohan atack

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21
ik denk dat bid for power beter te spelen zal zijn, maar dat zullen we wel zien als de mods af zijn.

Zijn er misschien nog mensen die de nieuwste uitgelekte bid for power mod ergens op een ftp hebben staan, ofzow..

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Goh ken je die nu pas ik geloof dat ze al een half jaar ermee bezig zijn.

Ik weet niet wanneer ze iets willen gaan uitbrengen maar ze moeten er nu wel snel komen en niet zoals enkele geruchten gaan pas in Augustus.

Ik wil alleen zeggen dat BFP er momenteel veel beter voor staat dankzij de de gelekte RC1, RC1.5, RC2 en een soort van RC2.5 (niet offcicieel trouwens vooral die laatste niet).

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21
Als ik de skins en de characters en levels bekijk vind ik het er mooier uitzien dan die van bid for power. Maar aangezien ze er een boel in willen gooien, denk ik dat je door de bomen het bos niet meer ziet. En daarom denk ik dat bid for power een wat makkelijkere speelbaarheid zal hebben.

Maarja dat kan je pas oordelen totdat ze er beide zijn. En dus wacht ik lekker op allebei, en een voorkeur zal er wel zijn. Maar ik vind bv Q3 en UT allebei cool, en speel ze ook allebei, dus ik denk dat het hier ook wel het geval gaat worden.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Tribal ctf roeleerd ze er allemaal uit ;)
Maar ja dat is ook niet zo gek aangezien daar geen dbz stuff inzit. :P

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 23:32
Freeke waar heb je die rc2.0 gedownload

Verwijderd

ik vind de meeste levels er bij Bid for power er juist uitzien. Ik vind vooral Earth en Kami''s lookout er erg slecht uitzien bij dragonball Q.

Verwijderd

De pagina kan niet worden weergegeven.

:(

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 11:51 schreef The Dude het volgende:
ik vind de meeste levels er bij Bid for power er juist uitzien. Ik vind vooral Earth en Kami''s lookout er erg slecht uitzien bij dragonball Q.
hmmzz ik moet zo die Dragonball Q nog ff bekijken, maar je moet toch toegeven dat de levels van BFP ronduit lelijk zijn. BFP is enorm cool om te spelen, maar de levels zijn gewoon ronduit lelijk, wel prima speelbaar enzo, maar qua detail en texturegebruik valt et zwaar tegen. Ik zeg niet dat ik het beter kan, maar wel dat ik al veel beter gezien heb.

Verwijderd

okz wag ff

ik heb alleen RC1, enne ik zit net wat screenies te bekijken uit nieuwere RC''s enne mot zeggen dat et enorm verbeterd is, ff afwachten dus :)

Verwijderd

waar kan je die RC shit downloaden ?

Verwijderd

Uhm Scimitar je kon een hele tijd via mijn FTP de boel downloaden (voor de mensen die denken kan ik hem downen van je? NEE niet meer aangezien niemand hem van de clan wilde hebben heb ik de boel maar dichtgegooid). Ik had de ip en alles doorgegeven, maar schijnbaar wilde RC2 niet. De levels zijn namelijk bij RC2 een heel stuk beter. Niet allemaal maar bv Kami''s lookout is nu wel een mooi level net als cell en de nieuwe earth level die erbij is gekomen.
Pagina: 1