Toon posts:

[BC3] black and white probleem!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik eerst ff zeggen, ja het is de iso maar ik heb gereserveerd en al betaalt dus laten we dat ff weg zetten k? thnx.. :)

maar goed, hij deed het dus eerst he, ik was dus aardig ver (ging door portal heen naar andere wereld), en wou vanavond dus opnieuw spelen. Ik start hem dus op, maar hij bleek raar te doen. Ik kreeg dus dat geluidje van je speler (zo''n vaag muziekie d''r bij), maar ik zie niks!! daarna doet''ie niks meer.. ik flipte en bewaarde m''n profile en heb m''n pc opnieuw geinstalleert en opnieuw geprobeert (gewoon van scratch, heb de savegame nog NIET d''r in gezet). maar nu heb ik dus hetzelfde probleem, ik had dus nieuwe speler aangemaakt, en dan zou je dus zo''n filmpje zien van je eigen naam, ik HOOR het wel, maar ZIE niks en daarna doet''ie dus niks meer!!!!!! :'(:(

Dus weet iemand waar dit aan kan liggen??
plz help me!!!

"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
geen idee voor je probleem, sorry

btw, tot aan die vortex is niet ver :)
na die vortex duurt uren en er zijn er al verscheidene aan lvl 3 (en hoger?) bezig :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe hebben jullie eigenlijk die boot opgelost? ik ben tot nu toe 100% white bezig... eerlijk waar... >:)

Maar goed, ik wijk af... ik wil weer spelen!! help!!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ik zit in level3.. :)
BEst wel irritant level..

Zijn towuens maar iets van 6 levels ofzo :?

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
na level 2 ga je ineens 50% white en 50% black spelen omdat je dan ook fireballs krijgt ...

BURN BABY BURN :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• witchdoc
  • Laatst online: 16-02 12:15
Op vrijdag 30 maart 2001 21:08 schreef Raven_ het volgende:
Hoe hebben jullie eigenlijk die boot opgelost? ik ben tot nu toe 100% white bezig... eerlijk waar... >:)

Maar goed, ik wijk af... ik wil weer spelen!! help!!

die boot? simpel toch?? je geeft hem voldoende hout (kewl liedje!) :) je geeft graan en dan geef je''m 2 beesten die je ergens vind (desnoods de schapen die je voor die herder hebt teruggehaald)
hup, boot weg...

Verwijderd

Op vrijdag 30 maart 2001 21:37 schreef poohbeer het volgende:

[..]

die boot? simpel toch?? je geeft hem voldoende hout (kewl liedje!) :) je geeft graan en dan geef je''m 2 beesten die je ergens vind (desnoods de schapen die je voor die herder hebt teruggehaald)
hup, boot weg...
Gewoon alle drie de gastjes in zee flikkeren >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ja okay, ik heb ze ook gewoon alles gegeven, maar ik wou gewoon weten hoe jullie dat deden... ik savede hem ook 1 keer, en toen gooide ik die gozer met die instrument in de zee "YOU KILLED OUR SHIPMATE!!!" schreeuwen ze dan... >:)

maar goed, kom op!! is er niemand die mij kan helpen? ik wil weer b&w spelen.. ik krijg ontwennings verschijnselen, ik begon straks zelfs te denken om m''n huiswerk te maken!!! AAAH!!!!

Verwijderd

Topicstarter
*zucht*

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik speel gewoon 90 % zwart >:)
echt super!

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd echt evil te spelen, maar het wil me maar niet lukken om de lucht donkerder te laten worden :(
zelfs niet na tientallen huizen te hebben gesloopt en iedereen die ik niet mocht (en dat zijn er VEEL) de oceaan in te hebben gegooid

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
offtopic:
[quote]
Op vrijdag 30 maart 2001 23:15 schreef Raven_ het volgende:
[/quote]

Kun je dit niet in je signature zetten ofzo?

Verwijderd

Als je de iso hebt, moet je de cd erin laten zitten :)

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 01:03 schreef Terr het volgende:
Ik heb geprobeerd echt evil te spelen, maar het wil me maar niet lukken om de lucht donkerder te laten worden :(
zelfs niet na tientallen huizen te hebben gesloopt en iedereen die ik niet mocht (en dat zijn er VEEL) de oceaan in te hebben gegooid
Dan waren het er niet genoeg!!

Verwijderd

[b]Op zaterdag 31 maart 2001 01:19 schreef noXic het volgende
Dan waren het er niet genoeg!!
Dan is er niemand meer over om evil tegen te blijven doen :)

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05-2025

X-Terminator187

"Astalavista"

Op vrijdag 30 maart 2001 20:59 schreef Raven_ het volgende:
Laat ik eerst ff zeggen, ja het is de iso maar ik heb gereserveerd en al betaalt dus laten we dat ff weg zetten k? thnx.. :)

maar goed, hij deed het dus eerst he, ik was dus aardig ver (ging door portal heen naar andere wereld), en wou vanavond dus opnieuw spelen. Ik start hem dus op, maar hij bleek raar te doen. Ik kreeg dus dat geluidje van je speler (zo''n vaag muziekie d''r bij), maar ik zie niks!! daarna doet''ie niks meer.. ik flipte en bewaarde m''n profile en heb m''n pc opnieuw geinstalleert en opnieuw geprobeert (gewoon van scratch, heb de savegame nog NIET d''r in gezet). maar nu heb ik dus hetzelfde probleem, ik had dus nieuwe speler aangemaakt, en dan zou je dus zo''n filmpje zien van je eigen naam, ik HOOR het wel, maar ZIE niks en daarna doet''ie dus niks meer!!!!!! :'(:(

Dus weet iemand waar dit aan kan liggen??
plz help me!!!
Heb je de cd er wel inzitten? Bij mij werkt ie ook niet zonder cd, krijg ik ook een zwart scherm.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Ik heb hier ook een probleempje met B&W.
Bij mij geeft hij bij het eerste laadscherm een fout met LHLogR.dll aan:(.
Iemand iden?

Steam

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 14:37 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik heb hier ook een probleempje met B&W.
Bij mij geeft hij bij het eerste laadscherm een fout met LHLogR.dll aan:(.
Iemand iden?
had ik ook. toen ik de crack over in de game-dir had gedaan na de installatie.
maar op de cd staat LHLogR.dll. dus gewoon even kopieren naar de game dir....

Bij mij doet hij het tenminste...

ik ben B&W nog niet intensief aan het spelen. maar als hij echt goed en mooi is. dan ga ik hem zekers kopen. gewoon om lionhead te steunen. en voor de multiplayer

----sorry voor de crosspost, dit heb ik ook net in een andere topic gezet, maar ik help graag mensen. Ja ik ben white. ------

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Hehe, wederom een crosspost, maar hij werkt nog steeds niet.

edit:
ff de hele foutmelding geven:
RUNBLACK heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in
module LHLOGR.DLL op0167:00efa2f3.
Registers:
EAX=00000000 CS=0167 EIP=00efa2f3 EFLGS=00010246
EBX=00000000 SS=016f ESP=0126f714 EBP=0126fd98
ECX=00000000 DS=016f ESI=00000000 FS=3d97
EDX=00ff27d8 ES=016f EDI=00ef9360 GS=0000
Bytes in CS:EIP:
66 83 39 00 8d 41 02 74 0a 66 8b 10 40 40 66 85
Stackdump:
00ef94ed 00000000 00000003 00000000 00fa8aae 00ff27d8 00ff2730 00000000 00000001 03922090 00000000 00000000 00615d7c 00000000 00000000 00fa8a00

Steam

Verwijderd

misschien moet je wachten op een betere crack. of no-cd
Pagina: 1