Toon posts:

[BC3] CS: full color spray logos

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik logos kan sprayen in Counterstrike , half-life, met alle kleuren?
Ik heb al wel gehoord dat er iets moet gebeuren met een WAD file, pldecal.WAD ofzoiets, maar hoe maak ik van een plaatje een WAD file? Heeft iemand anders nog andere oplossingen???

Verwijderd

nogmaals gebruik de "search" van GoT .....

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
de makkelijkste oplossing is: EZSpray

je kan dus ook gewoon op verschillende sites losse pldecal.wad files downloaden, die je dan over de originele heen moet zetten, maar ik raad je dat programma aan........

ik zie dus net dat er een nieuwe versie uit is en is omgedoopt tot ES Spray.......maar via die link vind je t wel....

enne EZ geen dank voor het reclame maken voor je progje ;)

PIII 800@804 Mhz

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op vrijdag 30 maart 2001 21:22 schreef ViperGTS het volgende:
de makkelijkste oplossing is: EZSpray
..., maar ik raad je dat programma aan........

ik zie dus net dat er een nieuwe versie uit is en is omgedoopt tot ES Spray.......maar via die link vind je t wel....

enne EZ geen dank voor het reclame maken voor je progje ;)
Uit zeeeeer betrouwbare bron (:))heb ik venomen dat EZ het progje niet gemaakt maar iemand anders :P

Check mijn signature voor de nieuwe site met ES-Spray. Ik ben namelijk gaan samenwerken met een logo site... en niet zomaar een... check de link maar ff zou ik zeggen :)

ps tnx voor de reclame :7

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George