Toon posts:

[BC3] Spray logo''s CS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik zelf gemaakte sprays in EZspray.Ik kan namelijk nergens vinden hoe ik er een .wad file van moet maken b.v.d :)

Verwijderd

je kan (nog) niet sprays invoeren in EZSpray

Verwijderd

gebruik de "Search" maar ..... zijn zat topics over geweest .....

Verwijderd

waar kun je dat progje downloaden? :)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Wist niet dat er zo veel mensen mijn proggie gebruikten :D
Import gedoe komt eraan... maar ik zit midden in een hoooooop tentamens/hertentamens :(

Maar als je wilt sprayen raad ik je mijn proggie aan :)

Check de link in mijn signature voor het proggie...

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

http://connect.to/deviln

alles wat je over sprays wil weten;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 maart 2001 23:33 schreef Marv het volgende:
Wist niet dat er zo veel mensen mijn proggie gebruikten :D
Import gedoe komt eraan... maar ik zit midden in een hoooooop tentamens/hertentamens :(

Maar als je wilt sprayen raad ik je mijn proggie aan :)

Check de link in mijn signature voor het proggie...
Als dit idd jou prgtje is wil ik je wel ff zeggen dat ik trots op je ben *D wat een gemak zeg.. ik hoop alleen dat er snel iets aangedaan wordt om je eigen pics er in te knallen laat het me ff weten als het zover is en veel geluk met je tentamens:)

mzzl

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zaterdag 31 maart 2001 12:18 schreef Interceptor het volgende:

[..]

Als dit idd jou prgtje is wil ik je wel ff zeggen dat ik trots op je ben *D wat een gemak zeg.. ik hoop alleen dat er snel iets aangedaan wordt om je eigen pics er in te knallen laat het me ff weten als het zover is en veel geluk met je tentamens:)

mzzl
Tnx, ik zal wel wat geluk kunnen gebruiken :P

Het enige probleem met de import van die pics is dat ik maar niet kan vinden hoe ik in Delphi die wad files kan openen :(
''t kan wel anders: je moet dan als gebruiker de wad file hebben EN een jpg''tje/bmp''tje... dat is zelfs op korte termijn te realiseren.. maar ik denk dat veel mensen alleen de wad file hebben en geen apart plaatje... (en zonder plaatje vergeet je al snel welke wad file welk logo is...)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Pagina: 1