[BC3] is dit een grapje ofzo??

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
kreeg net een mailtje van funprice:
Zeer realistisch Thrustmaster Force Feedback Stuur, inclusief Airbag!

Dit zeer realistische Force Feedback stuur maakt gebruikt van de nieuwste technologie op het gebied van computers. Dankzij een ingebouwd luchtdruksysteem, kan de airbag eenvoudig worden gebruikt, en kunt u meerdere malen(*) van het effect genieten.

Voor het gebruik van de airbag is een externe voeding nodig, welke uiteraard door ons wordt bijgeleverd. Het stuur wordt compleet met alle benodigde drivers en kabels geleverd, en is zowel op USB als standaard gameports te gebruiken.

Dankzij de ingebouwde 1.36kg zware motor, en het unieke luchtdruksysteem kunnen ca. 29 effecten worden gesimuleerd.

Het racestuur biedt maximaal comfort aan grote en kleine handen door ergonomische vormgeving, dubbel geïnjecteerde rubberen stuurbekleding en duimsteunen . De versnellingspook is ideaal voor spellen zoals Colin MC.rae Rally of GT Racing

- Stevige veerversterkte dubbelassige sportpedalen
- 10 snelle actieknoppen
- 4-in-1 knop
- 8-richtingen D-pad
- 18 programmeerbare functies
- Gebruikersvriendelijke software voor knopprogrammering
- Analoge gas- en remhendels voor een desgewenst volledig met de hand bestuurde rij-ervaring
- Uniek herbruikbaar airbag systeem
- Lange centrale klem met 2 instelbare schroeven voor perfecte stabilteit
- Standaard 1 jarige garantie
een stuurtje met AIRBAG!!! :?:D:D:D:D
op www.thrustmaster.com zie ik hem niet staan.. en wat heb je in godsnaam aan een computerstuurtje met airbag??

• IceStorm
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lijkt me redelijk 1 april eigenlijk :)..

Een stuur met airbag.. Heeft ook zoveel zin.. Je beweegt zelf niet :).. Krijg je BAF zijn airbag in je face...

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Hahahah :D

Zou wel een supergrap zijn :)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Haha toffe 1 april grap :D

Verwijderd

Hahahaha, hijs leuk! :D

Ik zou het zelf nooit kunnen verzinnen... een airbag in een racestuur voor de computer!

Verwijderd

Kicken!!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Volgens mij blijven sommige mensen die airbag constant terugproppen in hun stuur dan :+

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

goeie grap :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Hehehehe!
- Stevige veerversterkte dubbelassige sportpedalen
- 10 snelle actieknoppen
- 4-in-1 knop
- 8-richtingen D-pad
- 18 programmeerbare functies
- Gebruikersvriendelijke software voor knopprogrammering
- Analoge gas- en remhendels voor een desgewenst volledig met de hand bestuurde rij-ervaring
- Uniek herbruikbaar airbag systeem
- Lange centrale klem met 2 instelbare schroeven voor perfecte stabilteit
- Standaard 1 jarige garantie
Dit zijn precies de specs van mijn TM FFB Ferrari stuur (f 319,-)

Duuuuhs :)

Maar wel lagge :D:D:D:D

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

hij is wel goed
als t geen 1 april grap is wil ik er wel 1 :)

Verwijderd

Leuk bedacht, en toch voor sommigen een twijfel.:)

Beter dan de stomme "puter" grappen van die Amerikanen dat alleen sukkels geloven. Vorig jaar met die buttonloze MS muis en de Cyrix 1 THz processor.

Verwijderd

Als iue net zo hard gaat als een echte airbag bedenk je je wel 2x voordat je je auto tegen een boom aan parkeerd. hehe. Trommelvliezen geknapt door computerstuurtje lol :)

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
en dan je kop tegen het stuur aanrammen en erachter komen dat de airbags op waren :)

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
"zeg wat heb jij met je hoofd gedaan?", "ik reed tegen een boom aan met een Formule 1 race toen J. Verstappen me afsneed!"

:?

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-02 14:43

mr_fragle

Don't forget the guide

Gaaf, straks nog een joystick met schietstoel :P.

And now the most interresting part of deze grot

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 30 maart 2001 23:18 schreef mr_fragle het volgende:
Gaaf, straks nog een joystick met schietstoel :P.
WHAHAHAHAHA:D:D:D:D:D:D:D:DLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

hijs is wel lol:).. maar het lijkt me inderdaad sterk .. die dingen schijnen toch best hard aan te komen en als ik zie hoe vaak ik in de gemiddelde racegame tegen de vangrails zit .. dan heb ik na een uurtje spelen toch best koppijn denk ik :)

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• Palomar
  • Niet online
ok.. 1 april grap dus (had er niet eens bij stilgestaaan dat het binnenkort alweer 1 april is).. maareh, dr staat ook nog bij:
Aanbiedingsprijs: Normaal F 499,- voor 1e 50 kopers: F 99,-
volgens mij kunnen ze het niet maken dat die prijs ook een 1 april grap is.. voor 100 piek wil ik wel ff ''s ochtends 30km naar funprice rijden.. maar strax zeggen ze lekker: "1 april".... (dan was dat wel hun laatste 1 april >:):Y) maar dat terzijde..)

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-02 14:43

mr_fragle

Don't forget the guide

Op vrijdag 30 maart 2001 23:41 schreef digitaldead het volgende:
hijs is wel lol:).. maar het lijkt me inderdaad sterk .. die dingen schijnen toch best hard aan te komen en als ik zie hoe vaak ik in de gemiddelde racegame tegen de vangrails zit .. dan heb ik na een uurtje spelen toch best koppijn denk ik :)
Handig als je zusje ff wil:
FF en rem en gas ondraaien of links en rechts. En lekker laten racen :P Na 10 minuten ligt huilend achter de computer :p (ah wat zielig, doe niet zo gemeen :)). En dan kan jij weer.

And now the most interresting part of deze grot

Verwijderd

Hehe jammer dat het een grap was...wilde d''r al bijna morgen richting enschede gaan....toen ik dat hele airbag gedoe zag begon ik beswel te twijfelen :)

Verwijderd

En dan nog zeker een auto stoel en een radio, cigs ding enz. Dan kan je net zo goed een echte auto kopen 8-) in plaats van dat stuurtje, is nog realistischer ook :). Hoe duur mag dat ding wel niet kosten :?

• RallyPatrick
  • Laatst online: 02-01-2021
Waar staat dat (*) dan voor >:)>:)>:)
Wel een goeie grap ja :)

edit:

Volgende week ff naar funprice bellen of ze een joystick met schietstoel op voorraad hebben :P

• Palomar
  • Niet online
Op zaterdag 31 maart 2001 17:56 schreef Trancer het volgende:
Waar staat dat (*) dan voor >:)>:)>:)
Wel een goeie grap ja :)
dat sterretje staat voor:
(*) Het luchtdruksysteem heeft ca. 5 minuten nodig tussen aanrijdingen in games, om opnieuw luchtdruk op te bouwen.
in het mailtje staat echt nergens dat het een 1 april grap is. En zo''n ding voor 100 piek is echt niet duur, hoef ik er niet eens een airbag bij te hebben :P

• Steven
  • Laatst online: 22-01 13:06
Op zaterdag 31 maart 2001 18:10 schreef rick_h het volgende:

[..]

dat sterretje staat voor:
[..]

in het mailtje staat echt nergens dat het een 1 april grap is. En zo''n ding voor 100 piek is echt niet duur, hoef ik er niet eens een airbag bij te hebben :P
puntje... Puntje... puntje...

• Palomar
  • Niet online
kreeg net weer een mailtje van funprice:
Koopzondag groot success!
Thrustmaster Racestuur met Airbag zorgt voor ruim 600 geïnteresseerden!

De 1-April actie op koopzondag was een groot succes. Reeds voor de opening van onze winkels, hadden zich een groot aantal mensen verzameld.

Groot was de schrik bij velen, toen bekend werd dat het om een 1-April grap ging. En dat terwijl wij toch ons best hadden gedaan, om de grap van te voren een beetje te laten doorschemeren. Zo gold de aanbieding alleen op 1 April, en is de naam van het plaatje met de pop en de airbag, ''AP1.JPG''. Blijkbaar had onze reclame-campagne met het "gephotoshopte" plaatje, en de overtuigende specs van het stuurtje (5 minuten tussen de aanrijdingen nodig om op te laden..) veel voeten in de aarde.

Langs deze weg willen wij iedereen bedanken voor hun sportieve reacties ondanks het feit dat men voor niets naar onze winkels gekomen was. Natuurlijk hopen we dat u in de toekomst blijft kiezen voor FunPrice Computers als uw hardware-leverancier!

- Het FunPrice Sales Team
gelukkig ben ik er niet heen gegaan.. (30KM rijden).. stelletje naaiers :(:P

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10

Copyman

Dode muis

Hehe, wie trapt daar nou in? :P

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Pagina: 1