[BC3] B&W zuigt!!!

Pagina: 1
Acties:

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-02 14:56
Ik heb B&W gekocht voor mijn meissie. Die had dat de hele nacht zitten spelen, dus ik dacht..Dat moet ik ook maar eens bekijken. Dus ik begin een nieuw spel onder mijn eigen naam...loop door het intro (niet echt spectaculair) en ontdek......

- de AI is wel o.k., daar is haast niks op aan te merken, er is alleen weinig interactie met je creature (aaien of slaan)
- de graphics zijn middelmatig
- er is gigantisch veel clipping
- de figuurtjes zijn daabs
en als laatste:
- de interface is GIGAKUT, het bewegen in de wereld is zooooooooo slecht:r

Dus als je het spel nog niet hebt, geloof niet alles dat die computerbladen schrijven, want dit is dus echt GEEN topper.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 30 maart 2001 14:41 schreef AnotherFruitcake het volgende:
Ik heb B&W gekocht voor mijn meissie. Die had dat de hele nacht zitten spelen, dus ik dacht..Dat moet ik ook maar eens bekijken. Dus ik begin een nieuw spel onder mijn eigen naam...loop door het intro (niet echt spectaculair) en ontdek......

- de AI is wel o.k., daar is haast niks op aan te merken, er is alleen weinig interactie met je creature (aaien of slaan)
- de graphics zijn middelmatig
- er is gigantisch veel clipping
- de figuurtjes zijn daabs
en als laatste:
- de interface is GIGAKUT, het bewegen in de wereld is zooooooooo slecht:r

Dus als je het spel nog niet hebt, geloof niet alles dat die computerbladen schrijven, want dit is dus echt GEEN topper.
punt 1: Gekocht? waar dan? zeker eventjes naar de USA gevlogen.. :)

[sarcastic mode]
punt2: ja hoor, ik geloof jou, het is geen topper en negeer die tientallen >90% reviews van diverse bladen en sites, die wel vaker een spel voorbij zien komen. ;)
[/sarcastic mode]

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Hoewel ik B&W nog niet gezien heb (as in... echt draaiend op mijn PC, alleen screenshots), ga ik niet meteen roepen dat het spel top is (of knudde) enkel omdat veel bladen dat schrijven.

Ik heb vaak meegemaakt dat een game een goede, middelmatige of slechte review kreeg terwijl ik dat spel juist erg slecht of goed vond.

Zeker wat realistische flightsims betreft slaan veel bladen de plank nogal mis. Als je geen barst weet van (militare) luchtvaart, dan kan je zo''n sim ook niet goed op z''n waarde schatten of beoordelen. Maar dat is een hele andere discussie.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb hem, jij vind dus de manier van door de wereld heen bewegen %^&*?
Juist niet het beweegt erg makkelijk je moet alleen even weten welke keys waarvoor dien, zo kan je met tab heel makkelijk naar het centrum van je dorp. Een ander voorbeeld is de C daarmee kom je in notime bij je creature. Verder het casten van miracles is ook easy.
En dan het zoomen, lekker methet scroll weel en als je wilt draaien om het punt waarnaar je kijkt dan druk je gewoon op de scrollweel. fantastisch.
ik denk dat je misschien even de handleiding door moet nemen om door te krijgen welke keys handig zijn!!!1

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Extreem ongenuanceerd geblaat, sorry.

Gekocht? Kan niet.

AI is niet ''wel ok'', dat is de beste ooit gemaakt. Je kunt je beest ALLES leren of afleren.
De graphics zijn NIET middelmatig. Zeker niet op high detail level.
Er is NIET gigantisch veel clipping.. Zelfs vrij weinig naar mijn idee.
De figuurtjes vindt je leuk of niet maar daar kun je geen oordeel over geven.
De interface is ultra relaxt hooguit even wennen.

Voor de rest lijkt het me idd slim om alles wat deze persoon zegt voor waar aan te nemen, de reacties van ca. 50 tweakers in de wind te slaan en een paar 100 reviews te negeren.

Een mening hebben is goed maar hou het dan als mening en niet als waarheid.