[BC3] Wereld 3 in Black and White, help!

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 08:36

Macros

I'm watching...

Topicstarter
Ik speel nu al een dag of 3 B&W. Ik heb dat hidden creature de Leopard - neem hem NIET, want hij is zo dom als pindakaas - en ik zit vast in level 3.
Je creature is gevangen genomen, en om hem te bevrijden moet je de drie dorpjes innemen.
Eerst dorpje 1, gaat moeilijk, maar lukt, je hebt niet je creature dus je moet al het impressen zelf doen :(
Oke, ingenomen, dorpje 2. Weer wat moeilijker, ligt buiten je influence sfeer, dus je kan maar beperkt spell casten.
Naar veel gesuffer van mijn worshippers eindelijk dorpje 2 ingenomen.
Cast de bozerik gelijk wolven die dorpje aanvallen waardoor ze overlopen, weg dorpje, moet je NOG meer impressen om ze over te halen, ook, 45 min later dorpje weer terug.
Nu laatste dorpje, al het eten moet ik bijna zelf casten, hout is bijna helemaal op (nergens groeit zelf hout, echt wierd)
En dat dorpje is gewoon HEEL ver. Alle inwoners willen uitbreiden, kinderen, hout en eten. Maar ja, ik heb maar net genoeg van alles. Dus iedereen stopt met het geloven in mij. Dus mijn influence sfeer wordt nogal klein, mijn duivel begint te zeggen dat ik meer believers moet maken, maar ik heb al zoveel spells moeten gebruiken om ze over te halen, dat ze nergens meer onder de indruk van zijn.
Enigste wat ik kan doen is fireballs naar dat 3de dorpje smijten, maar effect is super klein, en zo komen ze nooit bij mij :(

Dan heb je op een berg nog een guru, die ergens naar toe loopt. Dat is een missie, die moet je dan volgens zonder dat hij het merkt of hij je ziet, je mag niet te ver weg gaan anders verdwijnt hij. Dat gaat een tijdje goed, maar op een gegeven moment gaat hij om zich heen kijken, er is dan praktisch onmogelijk om zijn blik te vermijden :( dus ziet hij je en heb je WEER gefaald.

Heeft iemand misschien een andere taktiek? Heeft iemand wereld 3 al gehaald?
Ik vind dit ECHT super kut.

Als ik hier niet langs kom, ga ik het spel zeker NIET kopen.
Ben al pissig dat mijn creature het vertikt om iets simpels te leren zoals zelf eten en slapen als je moe bent, leopard best is echt SUPER achterlijk. :'(

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Verwijderd

Ik zit net in lvl 1!!

Verwijderd

Hij ligt hier nog niet in de winkel :'(

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik zit ook in lvl 3. Die guru is vrij makkelijk te volgen hoor, na een paar keer heb je door waar hij stopt, dan moet je gewoon uit z''n zicht blijven. Maar echt veel hulp heb ik van hem nog niet gehad (hij zegt dattie komt als het nodig is).

Ik moet nog aan dorp 3 beginnen, die wolven waren inderedaad wel een ^&%&*( streek zeg. Daarna had je meteen 1500 belief nodig om dat dorp over te halen (Lightning deed het goed >:) )

Die andere god steelt de hele tijd bomen, wat je dus vrij regelmatig moet doen is bomem oppakken en in je village store smijten. Dan ligt het daar als hout en kan hij het niet meer stelen.

Ook zit er een mannetje in dat level wat de hele tijd in de rondte gegooid wil worden. Ik vraag me af of dat nog nut heeft ? Ga zo maar eens een poging wagen om ze in dorpje 3 over te halen in mij te gaan geloven...

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-02 13:16

johnwoo

3S-GTE

Ben aan de voorbereidende dorpjes in wereld 2 bezig :) Nog steeds een beetje wennen hoe je dingen zo snel mogelijk kan doen... het is toch lastig om voor een paar dorpjes tegelijk te zorgen; je bent 95% van de tijd bezig om de villagers tevreden te houden, en maar 5% met het daadwerkelijk verkennen en uitbreiden...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

idd, die figuur die je moet volgen is niet echt heel moeilijk.. Hij helpt je met die wolven tegen te houden (echt veel heb je er niet aan want je dorpje wordt toch overgenomen) dus misschien handig voor de mensen die nog niet zover zijn, zorg dat je een lightning bij de hand hebt zodat je de overige wolven kan killen..

Je moet die indianen dorp niet vernietigen want hoe meer "believe" je hebt des te groter je gebied wordt zodat je dus dichter bij het derde en laatste dorp bent, ik ben nu heel dichtbij maar je moet verschrikkelijk veel believe halen bij die laatste village..

weet iemand toevallig hoe je die bomen puzzel moet oplossen.. ik krijg maar geen 1 soort boom, ik zie het verband niet in die puzzel.

Verwijderd

oh jah, die figuur die je moet volgen kijkt altijd achterom bij de BLAUWE paddestoelen, dus zorg dat je links tegen de berg staat zodat hij je niet ziet!

edit: nog niet klaar

geen flauw idee wat je met dat mannetje moet doen, Hij is zo zwaar irritant, elke keer als je over hem heen scrollt zegt hj weer hoe geweldig hij is en dat hij niet bang voor je is... Je kan hem zo vaak weggooien als je wilt, ik heb hem in de fik gestoken, heb hem laten verdrinken, stenen op hem gegooid, lightning op hem los gelaten maar hij wil niet maar niet dood. Hij wil ook geen eten of hout hebben ofzo.. geen flauw idee wat je ermee moet.. Zal nog wel een quest worden denk ik

en macros, je creature leert alleen handelingen als je hem aan de lijn hebt want dan immiteert hij jou

naja, nu ik toch bezig ben: dat tweede dorp (indianen) zit een woodspell, (dat standbeeld ding) dus als je alle villagers daarop laat worshippen kan je zo 3 bossen achter elkaar maken, ben je direct uit de hout zorgen (daarom moet je hem ook niet vernietigen)

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 08:36

Macros

I'm watching...

Topicstarter
Dus die guru heb ik niets aan, oke.
Heel veel believe krijgen in het derde dorpje, hoe doe je dat dan? Ze impressen met zooi zeker? dus al mijn andere dorpjes helemaal verwaarlozen? Allemaal voedsel en wood casten voor dorpje drie.

Ik weet heus wel hoe ik mijn creature stuff moet leren, iemand anders die ik ken speelt het ook, en die gebruikt die aap, en we doen precies hetzelfde bij ons dier om het dingen te leren, dus learn leash beet houden, spell casten totdat hij bij 100% is met leren en dan belonen met aaien als hij zelf cast.
Maar ja, ik moet het 30 keer voor doen ofzo, want bij elke keer dat ik de spell cats krijgt hij er 3% bij ofzo, en als hij hem EINDELIJK kent, dan doet hij hem niet op de goeie dingen, heb hem alleen nog maar regen kunnen leren, want healing, food en wood is hij alweer vergeten, heeft hij ook gekund, maar is hi weer ''kwijt'', diepe zucht.
Hopelijk kom ik in level 4, want dan kan je weer een ander creature kiezen.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Verwijderd

ik ben nog niet toe aan het laatste dorp, maar heb wel ff gekeken hoeveel believe je moet halen en dat is echt veel :(
daar ben je wel even mee bezig..

wat ik normaal doe om believe te halen is om het bv: te laten regenen of iedereen te healen, hout droppen geeft ook redelijk veel believe.. the usual stuff..

edit: typo''s

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Nou las ik in een review op Gamespot dat er maar 5 single player maps zijn? Zal toch niet zo zijn dat dit dan daar de derde van is?

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Hmm, wereldje 3 is nie zo makkelijk dus. Ik heb een dorp wat ik wel over heb genomen maar het tekentje van die andere god blijft boven Village Center hangen? Ik kan dus ook beeld niet op en neer bewegen om % worshippers op te roepen?

Verder kan ik alles wat je normaal kan maar het lijkt net alsof het dorp niet helemaal van mij is? Is het 3e dorp vlakbij die 2 grote Forests.

Iemand hints, tips :?

Verwijderd

heeft iemand al die spel met die bomen opgelost? ik ben nu al een tijde bezig maar het wil echt niet lukken.. :(

Verwijderd

die bomenpuzzel kom ik (nog steeds) niet uit :/
silveren quests zijn niet belangrijk dus deze sla ik gewoon over

Heb wel eindelijk mijn lieve tijgertje terug.. :)

Nu moet ik denk ik weer die tempel vernietigen net zoals in level 2, moet je eerst weer die village op die berg top impressen (2000 ofzo) echt irritant.. en om het nog extra moeilijk te maken zit de computer constant je dorp je mollen (die je het laatst hebt overgenomen) :(

Verwijderd

keldon, ik had hetzelfde probleem.. dat standbeeld is denk ik bij jou beschadigd dus moet je heem eerst repareren.. bij mij werkte het iig

Verwijderd

Weet iemand al hoe je die gast dus moet doodgooien ofzo
want ik wordt er een beetje ziek van
elke keer dat ik over dat gebied scroll loopt ie te huilen:please don''t pick me up...
ik hem m al van 40 m hoog naar beneden laten kletteren op de rotsen maar hij wil niet dood...

Verwijderd

weet iemand hoe hij die "kinder lokker" moet afmaken in lvl1????

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op vrijdag 30 maart 2001 23:00 schreef dssie het volgende:
keldon, ik had hetzelfde probleem.. dat standbeeld is denk ik bij jou beschadigd dus moet je heem eerst repareren.. bij mij werkte het iig
Hmm, zal ik eens proberen. Ben na paar uur verder nog niet veel verder :(

Verwijderd

aaargh!.. ik heb nog maar een paar ventjes lopen 5 of zow.. weet iemand hoe ik er meer kan krijgen heb geen wijfen meer :(. zal 2 mannetjes ook lukken? :D

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 01:24 schreef noXic het volgende:
weet iemand hoe hij die "kinder lokker" moet afmaken in lvl1????
gewoon bij dat huis wachten en dan een beetje omlopen en dan insluiten...en dan pakken..eitje

Verwijderd

Je kunt het beste je creature aan die kinderlokker vastmaken met z''n lijn. Dan wordt die kinderlokker helemaal bang, en dan je creature die kinderlokker terugbrengen voor de reward.

Als je je creature namelijk rond laat hangen dan is er een grote kans dat ie die kinderlokker niet pakt.

• Dizzy
  • Laatst online: 05-02 15:57

Dizzy

Where am I?

die puzzel met die bomen ben ik wel uit, met random klikken had ik hem ineens goed, je krijgt een miracle, ik weet alleen zo gauw niet meer welke :/

dat ventje lukte me niet te volgen, zoom steeds te snel in GRRRrr.. besturing loopt te soepeltjes bij imj.. ik kom echt niet ver met dat, maar alstie alleen helpt met de wolven, dan boeit het niet zo. daar ben ik al voorbij.

En dat ventje wat je in het rond kan gooien, ik heb ook geen flauw idee wat je daarmee moet doen.. hij heb bij mij ook al de hele map van voor en achter gezien :)

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.partylan.nl/bw.jpg
en nog gaat ie niet dood....

Verwijderd

Hoe heb je zo''n screenshot gemaakt?

anyway, ik heb net level 3 gehaald.. level 4 is pas scary (verklap niks) zorg ervoor wanneer je de vortex ingaat dat je de water spell, healspell, lightning en/of fireball spell beheerst want anders is de 4de map bijna niet te doen :(

heb niks met die gozer gedaan, er komt nog wel een heks die oude mensen weer jong maakt maar ook dat hielp niet op die gozer... ^#&$#*$

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-02 16:33
Ik zit dus ook vast in level3 maar toen die wolfen kwamen heb ik de bossen in de fik gestoken bij dat dorpje en daar liepen die wolfen allemaal met hun lompe kop doorheen. die zijn er nu dus ook niet meer >:).

https://www.afrikareisopmaat.nl

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 16:47 schreef dssie het volgende:
Hoe heb je zo''n screenshot gemaakt?
print screen..en dan plakken in paint ofzo.. :)

Verwijderd

PLZ kan iemand me vertellen hoe ik in vredes naam dat eerste dorpje pak

met fire balls vernietig ik steeds de boel en het 2e dorpje is dan natuurlijk helemaal niet meer te doen :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 15:15

damswer

mSW - LU since 2005

Spelen met geduld.... Is nou eenmaal niet een spel wat je pats boem uit speelt.
Je moet plannen, denken en vooral veel tijd nemen. Helemaal in level 3... nu al 3 dagen ''s avond aan het spelen. Beestje inmiddels weer vrij, alleen zwak ziek en misselijk. En alles is inderdaad allang op ;((

Maar voor tips mail je maar ;))

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Op donderdag 29 maart 2001 23:08 schreef Macros het volgende:
Ik speel nu al een dag of 3 B&W. Ik heb dat hidden creature de Leopard - neem hem NIET, want hij is zo dom als pindakaas
Je voed je creature zelf op, als ie dom is heb jij dat gedaan.
ze zijn allemaal even slim, alleen hebben andere persoonlijkheid
zo is de aap speels, de koe aarig, en de tijger agressief
En dat dorpje is gewoon HEEL ver.
je kunt zelf ook een dorp bouwen, die zet je er dan tussen.
Als je dat dorp groot genoeg maakt kun je bij dat laatste dorp wat je in moet nemen.
Enigste wat ik kan doen is fireballs naar dat 3de dorpje smijten, maar effect is super klein, en zo komen ze nooit bij mij :(
als je veel (lees alle) villagers uit dat 3e dorp dood maakt en dan wat missionairies van jouw dorp in die van hem plaatst is dat 3e dorp zo van jouw
Dan heb je op een berg nog een guru, die ergens naar toe loopt. Dat is een missie, die moet je dan volgens zonder dat hij het merkt of hij je ziet, je mag niet te ver weg gaan anders verdwijnt hij. Dat gaat een tijdje goed, maar op een gegeven moment gaat hij om zich heen kijken, er is dan praktisch onmogelijk om zijn blik te vermijden :( dus ziet hij je en heb je WEER gefaald.
daar ben ik ook maar mee gestopt
is iets te moeilijk
Ben al pissig dat mijn creature het vertikt om iets simpels te leren zoals zelf eten en slapen als je moe bent, leopard best is echt SUPER achterlijk. :'(
tja. again: JIJ leert het hem, als jij het niet goed leert zal hij het nooit doen!

BTW ik heb nu mijn creature al vrij in level 3, en val nu dat laatste dorp bij zijn tempel aan

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Om level 3 te halen kun je het beste (nadat je het 2e dorp hebt overgenomen) zover mogelijk richting het 3e dorp een nieuw dorp beginnen. (Maak een nieuw Village Center) Zorg ook dat je in het eerste dorp dat je hebt overgenomen een _heleboel_ breeders hebt. Als er veel mensen in je geloven wordt in influence (rode cirkel) snel groter.
Als je veel mensen hebt plaats je een bookmark in het breederdorp en in je nieuwe dorp en dan ga je villagers moven naar je nieuwe dorp. De huizen in het nieuw dorp bouw je in een lange rij richting het 2e dorp. Dan is je influence binnen de kortste keren bij dat dorp.
Om ze makkelijk over te halen kun je het beste af en toe hout geven (uit de miracle dispenser (zie tip beneden)), en verder met een grote steen in het dorp gooien. Zo dicht mogelijk bij een grote groep mensen. ((bijna) niets kapot maken of moorden) Met een steen gooien werkt echt heel goed. Dan krijg je soms 20 tot 50 belief per gooi. Hoe groter de steen hoe beter. Bij het 2e dorp dat je overneemt liggen op het strand een paar HELE grote bruine stenen die je in een keer op kan pakken.
Als je het 3e dorp hebt overgenomen is je influence ZO groot dat je direct bij die andere god''s tempel en laatste dorp kan. Daar ga je ook nog een tijdje de zelfde truuken uithalen en dan smeekt die god jouw om hem te sparen. >:)
Wat er dan verder gebeurt zie je dan wel :)
Om het laatste dorp extra snel te doen kun je een Fireball op de worshippers in zijn tempel gooien. Daar lopen er wel een stuk of 60 als het goed is. Dan is ie in 1 keer de helft van zijn villagers kwijt (=belief=influence=miracles). Zorg wel dat je creature uit de buurt is. (Tenzij je hem evil wilt hebben :))

Tips:
- Zorg dat je creature niet te veel in het 3e dorp komt, tenzij je veel wilt vechten. hehe
- Werk veel met bookmarks. Plaats er 1 op een bos en 1 op je Village Store bijvoorbeeld. Dan kun je snel hout halen.
- Bij je startpunt is onderaan bij de waterval (onder een steen) een miracle dispenser. Hier komen wood miracles uit.
- Zorg altijd dat je veel breeders hebt. Villagers=Belief=Influence=Miracles... :)

Level 4 is idd moeilijk! Ik heb hem na een paar dagen en een paar keer opnieuw proberen bijna uitgespeeld. Ik moet nog 1 ding doen bij het laatste dorp. De level 4 spelers weten wat ik bedoel. Iemand tips? ''k zal hier wel een andere topic over openen... (Level 4 topic)

En succes allemaal :)

• Foxz
  • Laatst online: 02-12-2025

Foxz

343 Guilty Spark

Moet je een muurtje bouwen van stenen, zelf nog niet gebprobeerd maar wel overal gelezen. Het houdt trouwens ook op na de eerste quest dacht ik.

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

Verwijderd

Bomen puzzel is eitje ;) gewoon zorgen dat je weet welke boom na welke boom komt en dan moet je zorgen dat je de middelste als laatste pakt zodat het kruis de zelfde soort word, dan krijg je volgeltjes spell erbij die veel impressie maakt op ongelovige. En dat hout probleem heb ik ook :( maar ik heb het 3de dorp wel gehaalt met impressies :) steeds die duiven zoooi erop. Alleen van deze nederlandse versie word ik niet goed!!!!
altijd maar zeiken godvr. end dan heb je die vrouw nog die die hele tijd "DOOD" roept!! |:( ben nu in level 4 begin.....
die god uit level 3 is dieren killer hij deed steeds bliksem op mijn beest!!! dus heb ik zijn tempel bekogelt met keien en vuurballen >:)

en BTW
Je voed je creature zelf op, als ie dom is heb jij dat gedaan.
ze zijn allemaal even slim, alleen hebben andere persoonlijkheid
zo is de aap speels, de koe aarig, en de tijger agressief
is niet waar de aap is het slimst en de andere zijn minder intelligent, vooral die Leopard is erg moeilijk op te voeden... behalve als je black bent.

P.P.S :) als iemand weet hoe die wondersokkels werken!!! zeg het ff, als ik een wondersokkel maak komt er geen wonder uit... hoe werkt dit?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik had eigenlijk helemaal geen probleem met die wolven...gewoon in hun weg gaan "hangen" en twee keer een lightning spel gebruiken, weg wolven. Dat derde dorpje is wel super irri (ben ik nog mee bezig) maar een leuke tip is wel: dat ventje dat niet dood kan halen, hem naar dat dorp gooien en er dan achteraan...overal waar dat ventje is kun je namelijk gewoon alles doen (ligt opeens binnen je invloed).

Ruud.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• RuNnaH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
Op zaterdag 14 april 2001 21:04 schreef ugamer het volgende:

[..]

P.P.S :) als iemand weet hoe die wondersokkels werken!!! zeg het ff, als ik een wondersokkel maak komt er geen wonder uit... hoe werkt dit?
Je hebt de sokkel met een wonder erbovenop? Dubbelklik met de actieknop erop om de wonder te activeren.

Had trouwens gelezen dat je ook wonderen kunt bewaren voor later. Gewoonweg een wonder bovenop de sokkel laten vallen...

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 09:23
De aller makkelijkste manier om een stadje over te nemen is hele stad uitroeiend, zodat er geen belief meer is. Daarna stop je 1 missionary in die stad en KNAL! vuurwerk de stad is van jou :P. Zeker handig als je in lvl3 1500 belief nodig hebt :).

• RuNnaH
  • Laatst online: 05-05-2025
Op zondag 15 april 2001 00:44 schreef strontvlieg het volgende:
De aller makkelijkste manier om een stadje over te nemen is hele stad uitroeiend, zodat er geen belief meer is. Daarna stop je 1 missionary in die stad en KNAL! vuurwerk de stad is van jou :P. Zeker handig als je in lvl3 1500 belief nodig hebt :).
Dat was toch die dorp van Lethys, naast z''n tempel? Had ik gewoon bestookt met vuurballen, geen dorpeling meer over, smeekt Lethys dat ik z''n dorpelingen moet sparen...:)

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 00:42 schreef RuNnaH het volgende:

[..]

Je hebt de sokkel met een wonder erbovenop? Dubbelklik met de actieknop erop om de wonder te activeren.

Had trouwens gelezen dat je ook wonderen kunt bewaren voor later. Gewoonweg een wonder bovenop de sokkel laten vallen...
ja dat bedoel ik , ik heb 2 wondersokkels gemaakt van 4 steigers, maar verschijnt geen wonder op :(

• BC3 Victim
Wat heb je in lvl 3 eigenlijk aan die goeroe hij heeft mij nou niet bepaald geholpen ofzo. |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik zit op het zelfde lvl, bouwen bouwen en bouwen, dan bereik je het volgende dorp.
zeggen ze :9~

Er ligt bij de guru onder aan de berg steeds een wood mirakel, dus wood genoeg.

Flikker ook eens een steen richting dat niet te bereiken dorp. Helpt.

Ik zit met hetzelfde dilemma, die minons zeuren alleen maar.

Mijn rode aura, is nog niet veel verder dan het 2 e dorpje.

Ik ben er nu ff flauw van :r

• Blue-eagle
  • Niet online
Ik ga zo weer verder, ik zit nu bij het dorp voor die tweede paal bij mijn beest... werd net aangevallen door die wolven: ik heb er 98& neergemaaid met de lightning, en de overgebleven zooi heeft m`n dorp weer terug genomen :(
Da`s best balen, iemand een idee om snel veel belief te halen?? Dat stenen gooien werkt wel, maar dan willen ze genaden en komt Lethys met een schild :r

• Unex
  • Niet online
Op zaterdag 14 april 2001 21:20 schreef HardWired het volgende:
Ik had eigenlijk helemaal geen probleem met die wolven...gewoon in hun weg gaan "hangen" en twee keer een lightning spel gebruiken, weg wolven. Dat derde dorpje is wel super irri (ben ik nog mee bezig) maar een leuke tip is wel: dat ventje dat niet dood kan halen, hem naar dat dorp gooien en er dan achteraan...overal waar dat ventje is kun je namelijk gewoon alles doen (ligt opeens binnen je invloed).

Ruud.
Idd, das erg makkelijk.
Gewoon dat ventje in dat dorp pleuren en elke keer 20.000 voedsel rippen, die andere god vult het toch weer aan.

specs

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:59

The Legend

*Plop*

Voor degene die de ouwe man op de berg niet belangrijk vinden: Op den duur maakt ie een miracle voor je tussen het 2e en 3e dorpje.

Maja, daar kan ik nix mee, nadat die wolven kwamen en mij het na uren vergaarde dorpje weer afnamen heb ik dus dat hele dopr platgegooid :P Nu is Dorp 2 dus foetsie, is dat heel erg :?

Ik ben toch malle pietje niet!

• The Legend
  • Laatst online: 07:59

The Legend

*Plop*

Ok dat dorp heb ik weer terug, gewoon een missionaris erheen gestuurd, toen dorp weer opgebouwd. Paal plat :)
Dat wonder wat ik gekregen had van die oude knakker is ook klaar, alleen hij ligt NET niet in mijn invloedsfeer, balen :(

Voor het 3e dorpje heb ik nog 421 geloof nodig....

Ik ben toch malle pietje niet!

• Da_Imp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11-2024

Da_Imp

Carpe Noctrum

Die Guru is wel degelijk handig. Na innemen dorp 1 krijg je water wonderen om de ventjes te blussen.
Na dorp 2 zorgt hij dat de helft van de wolfjes zapt. De rest OF lightning je, OF je zet van tevoren wat schutting op hun pad en steek die in de fik... *grijns* lopen ze doorheen en foetsie! Niet te dichtbij je dorp anders halen ze het nog net.
Als laatste krijg je IDD nog zo''n tof gebouw van hem waardoor je dorp 3 sneller bereikt!

Oh ja en mijn Tijgertje is roze... Is dat gezond? O+

If the world didn't suck we'd all fall off.

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 23:18 schreef noXic het volgende:
Hoe maak je missionarissen???
mannetje van jezelf in een ander dorp zetten

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Nou iedereen zit zich hier dus af te vragen wat ie met dat kereltje dat niet dood kan gaan kan doen. Ik zal het wel verklappen:). Als je hem buiten je influence gooit dan komt er een klein stukje van jou influence om hem heen. Dus gooi je hem in het derde dorpje dan kan je op de plaats waar hij loopt spells casten:). Ohw ja ik heb dus een probleempje bij die boompuzzle dit heb ik nog over:

000
020
000

Waarbij je dus 3 soorten bomen hebt, 0, 1 en 2. 0 verandert in 1 en 1 in 2 en 2 dan weer in 0. Weet iemand hoe ik hem nu kan oplossen?

Ohw ja, dat kereltje kun je maar beter wel volgen, want als het derde dorpje hebt ingenomen krijg je naar een tijdje (als de wolven zijn geweest) een mirakel van hem (zo''n vet groot gebouw. Dat krijg je trouwens ook als het dorp toch weer van die Lethys is doordat hij die wolven op je af had gestuurd:).

OEPS:): Ik had pagina 2 nog niet gelezen en daar staat uitgelegd wat je met dat kereltje dat niet dood kan gaan kan doen en wat je aan de guru hebt:).

• BC3 Victim
Jippie ik heb mijn domme aap terug.
Rooie ogen en koppijn maar dan heb je ook wat.
Mijn handje wordt nu wel wat eng, lange nagels enzo.
Nu nog ff de tempel in elkaar beuke.:7

OP naar lvl 4.:P

• Blue-eagle
  • Niet online
Tip: zet het mannetje wat niet dood kan bij een gebouw, en bliksem hem neer als ie er langs loopt >:) dan staat ie in de fik.
Smijt hem nu in het dorp van je vijand, en pak hem daar weer op. Ga dan (al tillend en brandend) alle mensen langs. Die zullen dan in de fij vliegen :P

Vraag: ik ben in mijn eigen dorp, onder mijn tempel, al mijn inwoners kwijt, zo waren ze er nog, en daarna waren ze weg... ik was alleen maar even 5 minuten aan het ouwehoeren met dat fikkende mannetje wat niet dood kan ;(
Moet ik nu weer helemaal gaan fokken, opnieuw? Want mijn invloeds sfeer is nu veeeel kleiner geworden...

En heeft iemand nog iedeeen om dat derde dorpje te krijgen??? Mijn invloed komt nog niet eens halverwege...

Eidt: yc hep mein tiebvaudun ferveidert

• Blue-eagle
  • Niet online
Op maandag 16 april 2001 23:09 schreef Da_Imp het volgende:
Oh ja en mijn Tijgertje is roze... Is dat gezond? O+
Als je een slechte wilt zijn niet :+

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Voor de bomenpuzzel in level 3 kijk even hier: www.aanimation.com/treedepuzzler/default.asp
Kun je hem altijd oplossen, let op 2x de oplossing doorlopen.

Om je eten en hout te kort op te lossen, bestaat de volgende truuk: Als je je food of wood spell in je hand hebt, ga je naar de storage ingang. Als je dan regelmatig met je rechtermuis klikt, levert een spell opeens veel meer op wood tot 20000 en food tot 35000.

Wood in level 3 is te vinden naast de waterval bij het dorp waar je begint.

De miracle dispencer die je zelf kunt bouwen dienen enkel en alleen om een spell te bewaren. Heb je een spell in je hand en je cast hem erboven, dan verschijnt hij daarop in een doorzichtige bol. Schijnt handig te zijn om zo spells mee te nemen door de vortex.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Verwijderd

pff, hey dat ga ik eens proberen.!

maare ik ben nu in lvl 4 en DIES NIET LEUK!
Elke keer wordt mijn Village + inhoud compleet opgefikt door die (IRRI) fireballs..
Je kan ze wel Catchen enzo.. maar af en toe slipt er 1 doorheen (shielden helpt ook weinig, is met 1-2 FBalls weer weg))

Iemand een Tip? (plz)

Verwijderd

Nee.. :9

• Blue-eagle
  • Niet online
WTF is nou het nut van dat wezen verslaan? Die wolf dan... hij komt telkens terug om te knokken, en ik win elke keer... :)

Enne, Lethys zit te smeken om hem te sparen, doen?? >:)

Verwijderd

Hoe maak je missionarissen???

Verwijderd

mzz die wolven waren overigens ook een aardige voedsel bron :)
gewoon oppakken die beesten en in je storage gooien :7

d''r zwemmen ook vissen die je als voedsel kunt gebruiken

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 02:21 schreef Flamez het volgende:
mzz die wolven waren overigens ook een aardige voedsel bron :)
gewoon oppakken die beesten en in je storage gooien :7

d''r zwemmen ook vissen die je als voedsel kunt gebruiken
nee echt? :o |:(. hehehe dat wist iedereen al volgens mij. Maar in iedergeval weet ik nog steeds niet was het nut is om je eigen wonder sokkel te bouwen

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 02:30 schreef ugamer het volgende:

[..]

nee echt? :o |:(. hehehe dat wist iedereen al volgens mij. Maar in iedergeval weet ik nog steeds niet was het nut is om je eigen wonder sokkel te bouwen
heb je het een beetje hoog in je bol ofzow ? :r
de meeste weten ook dat die wondersokkel is om wonders op te bewaren
als je had opgelet had je het al tussen de reply''s zien staan |:(

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Maar in iedergeval weet ik nog steeds niet was het nut is om je eigen wonder sokkel te bouwen.
Ik ga het niet helemaal uitleggen, want in dit topic (Gamers.nl) staat alles heel duidelijk uitgelegd over wondersokkels. Je kunt er namelijk niet alleen op sparen maar het ook als een "echte" wondersokkel gebruiken die steeds respawnt. Dan moeten er wel eerst mensen omheen gaan dansen, anders werkt dat niet...

Kijk hier maar: http://www.gamers.nl/forum/showthread.php?threadid=4380

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Kun je hier overal vinden maar ik zal het nog een keer vertellen:

Als Lethys die brandende kereltjes op je af stuurt krijg je een paar one-shot water wonderen.
Als Lethys die wolven op je afstuurt laat hij er een paar verdwijnen.
Daarna krijg je nog een keertje een mirakel van hem.

• BC3 Victim
Op vrijdag 27 april 2001 13:12 schreef Foxz het volgende:
Kun je hier overal vinden maar ik zal het nog een keer vertellen:

Als Lethys die brandende kereltjes op je af stuurt krijg je een paar one-shot water wonderen.
Als Lethys die wolven op je afstuurt laat hij er een paar verdwijnen.
Daarna krijg je nog een keertje een mirakel van hem.

• digifun
  • Niet online

digifun

Leuke tip om level 3 uit te spelen.

Die actor kun je in de offerschaal bij de tempel gooien. Hij komt er dan niet meer uit en gaat niet dood. De tempel en het laatste dorp komen dan in jouw influence. Daarna is het uitspelen een piece of cake.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

ik heb dorpje 3 ook al veroverd maar dorpje 3 lukt me niet echt niet ik kan alleen maar fireballs gooien en verder niks want ik kan met me handje over de rode lijn

Verwijderd

Ik kan niet verder komen in wereld 3 waar mijn beest gevangen zit ik heb al 2 dorpjes veroverd maar het derde dorpje krijg ik maar niet ik kan met mijn handje niet over de rode lijn dus kan ik ook geen indruk maken bij de mensen in dorpje 3 WIE WEET RAAD
Pagina: 1