[BC3] Tribes2 vandaag in Duitsland.........

Pagina: 1
Acties:

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik lees op tribalwar dat Tribes2 vandaag in de US en Duitsland in de winkels liggen.

Media-markt(in nederland)gebruikt duitse distrubutie kanalen.....dus ligt tribes2 dit weekend in de Nederlandse media markt???

Thy will see the light...

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
No respons????
WTF?
Niemand hiero tribes2 fan?

Thy will see the light...

Verwijderd

Sow echt wel :):):)

Als iemand weet waar Tribes 2 in nederland te krijgen is, wil hij dat aub zeggen, dan ga ik hem daar even halen :)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:08
Mwoah lijkt me wel lache, maar eerst ff downloaden en singleplayer proberen.

• Dr_Frickin_Evil
ja die is er ook hoor, en met de illegale versie kan ik niet eens multiplayer doen.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op donderdag 29 maart 2001 23:13 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Mwoah lijkt me wel lache, maar eerst ff downloaden en singleplayer proberen.
Single Player :? |:(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Tribes 2... dat is wat voor spel :)?

• Dr_Frickin_Evil
En jij bent hier MOD? Ga je diep schamen! ;)

Het is een FPS, en voornamelijk gericht op multiplayer met hele grote maps. Kijk maar ff op www.tribes2.com

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 30 maart 2001 16:49 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
En jij bent hier MOD? Ga je diep schamen! ;)
Uhm ja :).. Maar ik kan moeilijk alle games bijhouden en ik houd niet van FPS''en :).
Geef mij maar iets RPG/RTS/GoD achtigs...
Maar ok, ik ga ''bijlezen''.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-02 10:42

Clay

cookie erbij?

Op vrijdag 30 maart 2001 16:40 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
ja die is er ook hoor, en met de illegale versie kan ik niet eens multiplayer doen.
Dat je het met een illegale kopie wil gaan spelen is 1 ding, dat je je ook nog durft te beklagen over wat je dan wel of niet kan is toch echt de limit.

Ik moet toegeven dat zo''n beetje ELKE campagne tegen illegaal kopieren van games ronduit kinderachtig uit de verf komt, maar ik zou me toch eens echt hard gaan afvragen waar je mee bezig bent als je alle games die je speelt maar zit te kopieren.

Natuurlijk trekt niemand zich er ook maar een reet van aan wat ik hier zeg, dat verwacht ik ook niet, dat zou naief zijn.

ik vind het heel simpel liggen: Een game is het geld waard, als het je het achteraf kut vindt ben je een eikel, want van vrijwel elke game is een mega stamp info te vinden over hoe het gaat worden. Als je niet genoeg geld hebt ben je een sloeber, en moet je maar een baan zoeken, en als je het alleen maar een keer wil "proberen", of als je zeker weet dat je het toch "maar een keer gaat spelen" ga dan asjeblieft bij een vriend of vriendin kijken die het spel wel heeft, of download een demo, want waarom zou je het spel willen hebben (legaal of niet) als je toch al weet dat je het niet gaat spelen.
Tot overmaat van ramp wordt het kopen van games ook nog eens gedemotiveerd, omdat je dan een sukkel bent. je kan er immers toch gratis aan komen als je een beetje moeite doet. En waarom zou je er geld voor over hebben, er heeft alleen maar een team een jaar of wat intensief aan zo''n spel gewerkt. Die houden alleen maar van die game, en hebben er hun hart en ziel ingestopt, ja wat is jou dat in godsnaam waard. Niets blijkbaar.

maargoed, hier luistert toch niemand naar.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• IceStorm

IceStorm

Clay, je hebt wel gedeeltelijk gelijk hoor.. En hoewel dit niet de juiste draad is voor zo''n discussie wil ik wel nog even reageren. Ik vindt het gebruik van warez toegestaan mits het normaal blijft en je spellen die je echt GOED vindt koopt..

En over veel spellen is wel info te vinden maar toch is je eigen oordeel altijd het beste...

* IceStorm stopt met zijn verhaal... dit loopt toch alleen uit op een wellus nietus verhaal :).. Hoewel clay gelijk heeft.

Verwijderd

Ga maar in een andere thread een discussie voeren over warez en weer ff ontopic blijven :

Heeft iemand Tribes II al in Nederland gesignaleerd?

• Dr_Frickin_Evil
Waar zeg ik dan dat ik het erg vind dat ik met de warez versie geen multiplayer kan doen? Ik vind dat net een goeie manier om illegale kopien tegen te gaan.

Verwijderd

Tot overmaat van ramp wordt het kopen van games ook nog eens gedemotiveerd, omdat je dan een sukkel bent. je kan er immers toch gratis aan komen als je een beetje moeite doet.
Dat is wel waar ja, maar zonder illegale spellen had ik rally masters nooit gekocht, nu wel. :)

Maar zeg zelf, als je een spel koopt voor f100,- of meer en na 2 weken is er geen zak meer aan dan voel jij je ook genaait. En illegaal is het er eerder dan in de winkel dus hoef je ook niet eerst te wachten om het uit te proberen.
Pagina: 1