Toon posts:

[BC3] Zit vast in Star Trek Away Team, missie10 ;(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De missie begint met die springt tussen van die varkens door (die niet te killen zijn, want ze respawnen meteen weer:P).
Daarna kom zit je met de andere 2 members van je away team in het federatiegebouw. Je mag absoluut niet gezien worden, want anders wordt de data gewist. Nou, het lukt me nog om ongezien dat rechter krachtveld omlaag te halen, maar hoe ik dan in hémelsnaam voorbij die 3 bewakers daarna moet komen is mij een raadsel. Ik heb hun looppatroon bekeken, maar er zit gewoon geen gat in. Ik zie alleen wel een mogelijkheid door de linkse kamer te gaan, maar die deur naar de middelste kamer gaat niet open en ik weet niet hoe ik die secured doors met een rood lampje ernaast open kraag :?

Iemand hier al een oplossing voor :?

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-02 14:04

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Je heb ook away team members die beveiligde deuren open kunnen maken meschien dat dat je kan helpen
tis mij btw ook nog niet gelukt om die deuren open te krijgen maar zit nu op b&w te wachten tot ik m heb :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 maart 2001 10:43 schreef Hubert het volgende:
Je heb ook away team members die beveiligde deuren open kunnen maken meschien dat dat je kan helpen
tis mij btw ook nog niet gelukt om die deuren open te krijgen maar zit nu op b&w te wachten tot ik m heb :)
b&w:? mja, die 2 members hebben geen security tool ;( misschien moet ik dat eens proberen idd... maar ''t moet ook zonder kunnen, want die security tool was geen vereiste voor deze missie ;)

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

B&W Black and White :) je gaat me toch nie zeggen dat je daar nie van gehoord heb he? hehe
probeer t es. zal t zelf ook nog es proberen vanmiddag, vindt t wel een tof spel awayteam maar moet wel zeggen als je met twee phasers op kill op een ventje schiet hoort ie wel in een keer dood te zijn, hier blijven ze staan pas na 4 schoten ofzo, beetje jammer vindt ik dat :) maarjah the more the marier >:) mister worf fire phaser hehe :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 maart 2001 11:40 schreef Hubert het volgende:
B&W Black and White :) je gaat me toch nie zeggen dat je daar nie van gehoord heb he? hehe
probeer t es. zal t zelf ook nog es proberen vanmiddag, vindt t wel een tof spel awayteam maar moet wel zeggen als je met twee phasers op kill op een ventje schiet hoort ie wel in een keer dood te zijn, hier blijven ze staan pas na 4 schoten ofzo, beetje jammer vindt ik dat :) maarjah the more the marier >:) mister worf fire phaser hehe :)
Ja! Vond ik ook erg jammer dat ze niet meteen dood zijn. Het spel zou een stuk spannender en strategischer zijn als je away-teammembers meteen dood zouden zijn. Of bijvoorbeel dat ze eerst stunnen voordat ze echt killen ;)

ps. ik game alweer een paar maanden niet meer ivm het eindexamen :P

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Hehe gecondoleerd man en welkom weer in de wereld van de levenden :)
zal vanmiddag nog wel ff checken of ze die deuren open kunnen maken eej als je wil kennu we ook wel es multiplayeren met awayteam ofzo :)

Verwijderd

Topicstarter
Mmmm volgens mij kan je niet met die security tool die deuren direct open maken ;( Toen dacht ik die nieuwe stune grenades zijn wel erg handig, maar die heeft ook één van de teammembers die ergens anders naar beneden is gebeamed :P

Iemand anders oplossingen :?

Verwijderd

Topicstarter
Ah, heb ''em al gevonden. Het blijft allemaal erg moeilijk en érg veel save-werk, maar met sniperen en zorgen dat andere bewakers de lijken niet zien (door bewakers die niet door andere gezien worden af te knallen of door de bewakers af te knallen nog voordat ze een ander lijk kunnen zien :P). Ik kwam er ook meteen achter dat ''t niet boeit als een camera een lijk zit liggen :+

ps. tnx anyway Hubert ;)
Pagina: 1