Je moet het gewoon zien als speciaal getrainde soldaten in CS. (Ik heb er in ieder geval lang op moeten oefenen)
En bij quake2 had je toch ook zo''n strafe jump. So what, zolang ik ze maar zie springen kan ik ze ook af maken
levert wel voordeel op dat je ergens als eerste bent, maar als je in je eentje bent, dan is dat ook weer een nadeel
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik zie het als een skill, dus wie het niet kan moet of beter oefenen, of doet er nix aan..
Het zijn altijd de luitjes die het niet lukt die gaan zeuren dat het niet mag..
[topic=151550]Op woensdag 28 maart 2001 14:36 schreef jordyb het volgende:
Hoe doe je dat??
Verwijderd
ik vind dat je niet met die ziekte''s moet spotten en ik vind je héél ziek in je rotte kppieOp donderdag 29 maart 2001 10:56 schreef ShaiHulud het volgende:
Ik vind bunny Hoppen l4m3, aangezien het bij CS hoort...en da''s een k4nk3r spel.
Bunny hoppen hoort bij de Quake engines, ''t is eigenlijk een bug, en Half-Life is afgeleid van de Quake 1 en 2 engines, en heeft daarom dus ook die bug. John Carmack heeft bij Quake 3 ook geprobeerd de bunny hop bug eruit te halen, en dat lukte ''m ook wel, maar dan voelde ''t spel weer heel anders aan, en daarom heeft ie ''t er toen gewoon in laten zitten.Op donderdag 29 maart 2001 10:56 schreef ShaiHulud het volgende:
Ik vind bunny Hoppen l4m3, aangezien het bij CS hoort...en da''s een k4nk3r spel.
Maareh, is dit nou echt zoiets speciaals en/of moeilijks? ''t Is gewoon vooruit lopen en steeds sprong+strafe naar links, sprong+strafe naar rechts, sprong+strafe naar links, enz. Ik doe ''t constant, zelfs in spellen waar bunnyhoppen niet werkt (UT bijvoorbeeld
heeeeeeyyyyyyy verbeter de wereld en begin bij jezelf... moet je niet op reageren kerel, het word kanker of tyfus zal toch wel altijd als scheld woord worden blijven gebruikt.Op donderdag 29 maart 2001 13:58 schreef Wesley het volgende:
[..]
ik vind dat je niet met die ziekte''s moet spotten en ik vind je héél ziek in je rotte kppie
foutOp donderdag 29 maart 2001 14:31 schreef deviln het volgende:
[..]
Bunny hoppen hoort bij de Quake engines, ''t is eigenlijk een bug, en Half-Life is afgeleid van de Quake 1 en 2 engines, en heeft daarom dus ook die bug. John Carmack heeft bij Quake 3 ook geprobeerd de bunny hop bug eruit te halen, en dat lukte ''m ook wel, maar dan voelde ''t spel weer heel anders aan, en daarom heeft ie ''t er toen gewoon in laten zitten.
Maareh, is dit nou echt zoiets speciaals en/of moeilijks? ''t Is gewoon vooruit lopen en steeds sprong+strafe naar links, sprong+strafe naar rechts, sprong+strafe naar links, enz. Ik doe ''t constant, zelfs in spellen waar bunnyhoppen niet werkt (UT bijvoorbeeld). Op een bepaald moment doe je ''t gewoon automatisch.
en op opmerking zoals die shaihulud maakt hier moet je niet letten, ik had em nog niet eens gezien totdat ie gequote werd
1:
springen en strafen
zonder Forward toets
zonder echt je muis te draaien (hoewel is wel zo handig als een bepaalde richting op wilt
2:
Alleen de forward, springen en dan de muis draaien.
Geleerd van iemand die dat echt heel goed kon/kan (hij speelt niet zoveel meer)
Dat heb ik alleen in Quake2 gebruikt en is beter dan de strafejump .. reden: je springt gewoon verder.
Counter-Strike hoort realistisch te zijn. En denk je dat een Navy Seal in het echt als een geflipte mongool gaat lopen springen, alsof hij godverdomme een dildo met prikkeldraad in zijn poepgat heeft gehad????
Nee!
:r:r:r:r:r:r
(Edit: even het superagressieve toontje een klein beetje aangepast. Een heel klein beetje.)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Het is op zich al achterlijk genoeg dat je (doe ik zelf ook) om een hoekje vandaan springt en tegenstanders verrast, maar die bunny hup gaat echt te ver. What''s next?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Voor de rest maakt het mij niet uit, ik hoef het ook niet zelf te doen, k vin het een beetje nutteloos.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
1) IrritantOp woensdag 28 maart 2001 14:18 schreef kokkel het volgende:
laat eens horen wat jullie van bunny huppen vinden onder het rulende spel Counter-Strike
2) Niet reëel; welke super-commando-of-weet-ik-wat heeft genoeg energie om 5 minuten lang te springen...
3) Minder erg dan die lame campers.... In een redelijk aantal situaties reken ik snipergasten hier ook onder die gewoon zitten te wachten.... en verder niet van hun plaats komen...
* WFvN houdt van flink rushen...
rushen is ook weer niet persé nodig, maar met je reet vastgeplakt zitten in dat hoekje vind ik nogal zielig... maar dus nogmaals...
bunnyhoppen is irri en irreëel, maar niet onsportief
Verwijderd
euhm sorry hoor maar is CS van jou ? ben jij God die mag zeggen wat wel en niet mag ?Op donderdag 29 maart 2001 16:55 schreef Captain Pervert het volgende:
Ja sorry hoor, ik vind het gewoon achterlijk. Dat je dat doet in spellen waar je een beetje zinloos rondrent en fragt, ga je gang. Maar niet in CS.
Het is op zich al achterlijk genoeg dat je (doe ik zelf ook) om een hoekje vandaan springt en tegenstanders verrast, maar die bunny hup gaat echt te ver. What''s next?
Een mening hebben is prima maar ik vind dat je in je 2 posts hier een beetje ver gaat.
Als jij je er zo aan ergert ga je toch wat anders spelen ? Delta Force ofzo (ziet er overigens niet uit maargoed, daar heb ik het niet over) Delta Force is misschien zelfs wel realistischer .... als je daar geen armor koopt ben je met 1 schot dood (geloof ik)
maar om even terug te komen op wat ik wou zeggen: Als je je zo gaat lopen opwinden over een spelletje van: mensen die dit of dat doen zijn lame en campers zijn mongolen enz. dan kan je het beter niet spelen zo te horen .....
Dit is niet als flame bedoeld hoor maar spelletjes zijn er voor vermaakt en niet om over te zeiken. natuurlijk kan je wellis boos worden om iets, geen rugdekking ofzo waardoor je afgeschoten word door een vijand die je niet eens gezien had, daar kan ik zelf ook wellis pissed van worden, maar er zijn altijd mensen/ dingetje waar je je aan kan ergeren ...... dat kun je doen ..... of NIET doen, om het zo voor jezelf leuker te houden .......
grtz [=-FOAD-=]DeathAngel
spelvauten
Verwijderd
das wel beter, dan kan geen van bijde teams een oneerlijke voorsprong op de ander nemen
voor iedereen met een eigen server die wil weten hoe: stel in "sv_airaccelerate 3" en je bent van het gehup af
in tfc heb je daar veel meer voordeel mee ... als je offender bent dan kan de defender je amper raken en je kan ook ook SentryGuns ermee voorbij lopen ...
ook kan je als HeavyWeaponGuy (traagste class) een scout (snelste class) inhalen .. wat natuurlijk nog meer voordeel oplevert ... zwaardere offense die even snel is ...
Dus ik bezie bonnyhopping als het exploiten van een bug en da staat gelijk aan cheaten (voor mij toch)
It's Nice To Be Important But It's More Important To Be Nice
Ik zie het ook als cheaten: zoals jullie zelf al zeggen kun je daarmee harder rennen dan anderen.
En een voordeel bewerkstelligen t.o.v. anderen is IMHO cheaten.
En ik heb per definitie al een hekel aan alle trucjes, foefjes etc. die er ook maar zijn. Simpelweg omdat ik SPUUGZAT ben van mensen die moedwillig het plezier van anderen in CS weg willen nemen. En dat is ook MIJN plezier in dat (overigens supercoole) spel. Ik heb de speedcheat rel meegemaakt, de aimbotters, wallcheaters, spikemodels, crashmodels, etc.
En keer op keer had ik zin om mijn toetsenbord door me monitor te rammen omdat een of andere zielige aarspiraat zonodig mijn plezier in CS moet vergallen.
Ik ben het wel een beetje zat. Speel het volgens de regels, en als je dat niet kan, rot je maar op. Ik kan het prima af met een toetsenbord, muis, armor en een geweer.
Ik heb gezegd.
Ik heb altijd ook wat ammo, is wel handig.;)[/bijdehand mode]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
een monitor en systeemkast om je muis en keyboard op aan te sluiten zijn ook handig, en als we toch bezig zijn waarom niet meteen internet ?
[/vervolg bijdehand mode]
Verwijderd
Tis gewoon een "skill", mensen die het doen hebben er wel wat uurtje ingestopt om te leren.
Iedereen zou het dus kunnen leren, dus vind IK het geen cheaten.
Kan het zelf een beetje, maar gebruik het alleen als ik beetje ver van "groep" verwijderd ben
Maar zover ik weet is bunnyhopppen niet toegestaan tijdens war, dus wat je er eigenlijk aan hebt.........
[GoT]Dutch Commando
door de ingestelde forwardspeed in cs kun je juist niet bunnyhoppen met forward toets, want die staat op 320 (d8 ik)2:
Alleen de forward, springen en dan de muis draaien.
Geleerd van iemand die dat echt heel goed kon/kan (hij speelt niet zoveel meer)
Dat heb ik alleen in Quake2 gebruikt en is beter dan de strafejump .. reden: je springt gewoon verder.
en bunnyhoppen is geen cheat...het is een "skill", want je moet het leren....je zou het eerder een bug kunnen noemen.
en dat cs realistisch moet zijn...tja...het is totaal niet realistisch...
sommige wapens zijn vergeleken met echte wapens zo nauwkeurig als wat...in lucht springen en schieten etc....vergeet dat in het echt maar...(heb dit ook gehoord van mensen die met echte echte ak''s/m4''s geschoten hebben)
en ook als je geraakt wordt is niet realistisch.....dus de verhalen dat bunnyhoppen in het echt (en dus in cs) ook niet kan gaat dus niet op vind ik
en het kan in de server worden uitgeschakeld...zoals in wars gebeurd....dus ik hop mooi door in de publics
Als hun het er niet eens uithalen is het dus geen cheat maar een skill.
Een bug waar je misbruik van maakt. De speedcheat was ook een bug.je zou het eerder een bug kunnen noemen.
Zoiets
Je kan het een bug noemen maar dat is het denk ik niet, omdat het er vrij makkelijk uit te halen is en Valve weet ook dat je kan hoppen maar die vindt het niet nodig om eruit te halen.
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.