Aangezien Tribes II morgen geshipped wordt, weet iemand een (online) winkel waar ik hem vrijdag te pakken kan krijgen?
hmm denk dat ik maar ff langs de winkels moet virjdag
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Idem.Op woensdag 28 maart 2001 13:33 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
hmm denk dat ik maar ff langs de winkels moet virjdag
Alleen ik doe het op vrijdag
hm dat haal dus niet niet, daarom die ik het die andere dagOp woensdag 28 maart 2001 13:39 schreef Reyes het volgende:
[..]
Idem.
Alleen ik doe het op vrijdag
Dat is nou juist het probleem. In Amerika is hij morgen in ieder geval, maar volgens de Dynabyte komt de Europese versie pas 1 MEI uit !!!
Aangezien dat te lang duurt, moet ik een Amerikaanse import te pakken zien te krijgen en liefst nog eentje die hem vrijdag heeft, maar ik ken niet zulke winkels
Iemand een idee?
Aangezien dat te lang duurt, moet ik een Amerikaanse import te pakken zien te krijgen en liefst nog eentje die hem vrijdag heeft, maar ik ken niet zulke winkels
Iemand een idee?
dynabyte bij gilze zij dat ze em 6 april binnen zouden krijgenOp woensdag 28 maart 2001 14:47 schreef Trashbash het volgende:
Dat is nou juist het probleem. In Amerika is hij morgen in ieder geval, maar volgens de Dynabyte komt de Europese versie pas 1 MEI uit !!!
Iemand een idee?
Zo heb je zes maanden niks te doen en dan komen in 1 week opeens Black & White en Tribes 2 uit.
Zouden ze dat expres doen?
Verwijderd
Yep, heb je tenminste de tijd gehad om te sparenOp woensdag 28 maart 2001 14:50 schreef keldon het volgende:
Zo heb je zes maanden niks te doen en dan komen in 1 week opeens Black & White en Tribes 2 uit.
Tribes 2 komt in begin April in NL niet in Mei.
Dat heeft sierra geregeld.
Een semi world wide release.
Red alert2 was goed geregeld.
Alle landen binnen 2 a 3 dagen verschil released.
Dat heeft sierra geregeld.
Een semi world wide release.
Red alert2 was goed geregeld.
Alle landen binnen 2 a 3 dagen verschil released.
Thy will see the light...
Verwijderd
Misschien kun je hem hier importeren:
www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00004TJ2T/ref=vg_br_slwth_th_2/104-3392217-5533500
www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00004TJ2T/ref=vg_br_slwth_th_2/104-3392217-5533500
Ik heb zojuist pcmedia aan de lijn gehad, deze zeiden 1 mei.
Ik zit er ook al tijden op te wachten en zoek dus naarstig naar import zaken, maar dat lijkt onbegonnen werk, we zullen het weer eens goed merken dat we in een niet Amerikaans land wonen...
Ik zit er ook al tijden op te wachten en zoek dus naarstig naar import zaken, maar dat lijkt onbegonnen werk, we zullen het weer eens goed merken dat we in een niet Amerikaans land wonen...
Niet op voorraad.
www.gameplay.com
Zitten in de UK, leveren naar Nederland voor 2,5 pond.. Pre-order, release date staat op 12 April, Dynabyte zou hem op de 14de moeten hebben...
Zitten in de UK, leveren naar Nederland voor 2,5 pond.. Pre-order, release date staat op 12 April, Dynabyte zou hem op de 14de moeten hebben...
Zucht DimensionPlus denkt nu ook dat hij over 2 weken komt 
Ik begin nu wel heel erg te neigen om hem te kopen in Duitsland, als die #$*(#$#( nou eens mijn mailtjes beantwoorden dan weet ik tenminste zeker dat ik geen nagesynchroniseerde versie krijg.
Ik begin nu wel heel erg te neigen om hem te kopen in Duitsland, als die #$*(#$#( nou eens mijn mailtjes beantwoorden dan weet ik tenminste zeker dat ik geen nagesynchroniseerde versie krijg.
Verwijderd
Tribes 2 kan de pot op. Zijn nu al 3 patches, plus dat het multiplayer gedeelte nog steeds vaag doet.
Bij cd-expres.nl staat hij nu voor 06-04-01 aanstaande vrijdag dus.
Dat is weer een verbetering ten opzichte van vorige week toen hij nog op 1 mei stond.
Dat is weer een verbetering ten opzichte van vorige week toen hij nog op 1 mei stond.
Pagina: 1