Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
RollerCoasterTycoon
Money for nothin' and your chicks for free
max 1mb
ttdlx hoort er eigenlijk ndus niet tuyssen
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Money for nothin' and your chicks for free
space invaders, blockout, tetris
This too shall pass
- tetris
- druglord
- Rush Hour
Wel helaas allemaal voor de Palm
Negeren is vooruitzien
Paratrooper
Sopwith
Alleycat
Invaders
Keen 1-6+dreams
Duke Nukem 1, 2 & 3
Crystal Caves
etc etc etc etc etc etc
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
SameGame
Is met gekleurde blokjes en dan moet je van een bepaalde kleur zoveel mogelijk bij elkaar krijgen in het veld.
Zal hem als ik thuis ben voor de liefhebber wel eens ergens online zetten ter download...
Is best wel verslavend
RollerCoasterTycoon!
En Black and White, maar das wel meer dan 1 mb...
- NAC Breda -
Civilization
Only dead fish go with the flow
SUPAPLEX
Dit spel heb ik echt maanden gespeeld op mijn ouwe 486
Verwijderd
DAT zijn de spellen, alhoewel Transport Tycoon vind ik wel tofferzoals transport tycoon deluxe,bridge builer
Hmm, op wat voor systeem wil je eigenlijk spelen?
Ouwebrakken/schrootdingen:
JumpJet
Digger
Cats
Pong
PacMan
Betere bakken:
DOOM
DOOM
DOOM
DOOM
Commander Keen
Wolvenstein
SuperTetris
SNES Emulator?
Verwijderd
ja... dat was ook een kewl spelOp donderdag 29 maart 2001 13:07 schreef Wouter17 het volgende:
volfied
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Doet me wel weer denken aan een oud spelletje....maar welke weet ik niet meerOp donderdag 29 maart 2001 13:07 schreef Wouter17 het volgende:
volfied
wat was da ook al weer???
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
keen 1,2,3&4
duke nukem 1&2
invaders
meer weet ik ff niet te bedenken:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
hier kan je een SNES emulator krijgen:
[edit - IceStorm]Ja en ook al is het een paar weken later, je krijgt alsnog een waarschuwing voor het posten van illegale zooi[/edit - IceStorm]
misschien heb je hier wat aan
*zucht*
:9`
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
zo illegaal als het maar zijn kan maar bedankt :):) Ik ben al lang op zoek naar zo''n soort siteOp zaterdag 31 maart 2001 17:58 schreef EZ_Ruudje het volgende:
Download bijv. een SNES emulator en download voor die SNES emulator wat geinige domme spelletjes zoals Donkey Konk Country, Mario en dat soort verslavende spelletjes. Die .smc files(de SNES Roms) zijn maar een paar honderd kb, niet zo veel dus.
[edit - IceStorm]Nou ja.. linkjes zijn nu iig weg... Jij hebt je spul gok ik al.[/edit - IceStorm]
Verwijderd
en Bomberman uiteraard....
Stunts Die loopings en kurketrekker blijven vet!
Lands of lore 1 Lekker RPGen is altijd leuk!
Verwijderd
en RA1 heb ik ook heel veel gespeeld
ook nog warcraft2 mega spel......
eigenlijk vond ik de meeste spellen wel verslavend
Na rose e cient spin
Verwijderd
Jedi knight: Mysteries of the Sith
Dit deden ik en m''n broertje altijd, ik was natuurlijk de beste maar ik heb hem nog niet uitgespeeld, het laatste level is gewoon onhaalbaar. Dit is gewoon HET spel
Red Alert 1
Dit vond ik ook wel aardig, maar ik was er niet zo goed in, mijn vader speelde de uitbreidingen zo uit!
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
"The aquator hits you. O, my armor weakens"
Indien je de ring of armor protection had kreeg je de melding:
The rust vanishes instantly
Ooit in een melige bui met een hex-editor de text-strings in de executable veranderd in:
The asshole hits you...
The shit vanishes instantly
Verwijderd
pong
xbill
same-game
tuxracer
DOS:
lotus
tankwars aka bomb32 (muliplayeren met 8 man/vrouw)
Verwijderd
Bv: Boulder dash, trolls, druids en die karate spelletjes op de C64(jeses was ik helemaal verslaafd aan:) )
En die RPG''s van de SNES zoals Zelda, Secret of Mana/Evermore ,Terrangima en niet te vergeten Mario kart en Streetracer , zo kan ik nog een uur doorgaan...:)
Is wel een lachu spel!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
TTdlx
Rollercoaster tycoon
Sim city
Patience
mijneveger
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
en Wolfenstein. Enorm verslavend
Civ 1 laatst weer gekocht voor het sentiment (snik, snotter)
En als je van adventure houd:
Larry
Kings Quest
Sinds een aantal weken spelen we dit op school weer heel regelmatig
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Maarre.... EVERQUEST!!
Vreselijk verslavend!! Maar wel berekoel!
Niets voor zuinige Nederlanders trouwens, en al helemaal niets als je geen kabel of DSL hebt.... Maar als je wel $10 per maand wil dokken, en een kabelmodem hebt... is dit het gaafste spel ooit
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Choose life
There is no art to find the minds construction in the face
There is no art to find the minds construction in the face
Black & White (als het es wat minder schokte)
Master of Orion 1
vroeger
Paratrooper
Sopwith
frogger
etc etc
Ook kyodai mahjongg (http:/www.kyodai.com) is een echte aanbeveler.
(beide programma''s zijn shareware)
...en het regent ook nog
Vroeger al op mijn 386 nu op mijn 3310
Wow man dit is echt kewlOp zaterdag 31 maart 2001 22:16 schreef martun het volgende:
dit
Ziet er nog best redelijk uit ook nog
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Verwijderd
Ja Supaplex was/is echt coolOp donderdag 29 maart 2001 14:42 schreef Yoshida het volgende:
Ik weet niet of jullie het kennen:
SUPAPLEX
Het ging alleen wel wat snel op alles wat sneller was dan een 286.
Er is trouwens nog wel een website van een of andere supaplex verslaafde. Als je zoekt met Yahoo ofzo, dan is die site wel te vinden. Er staat ook een patch voor de ''snelle'' computers van tegenwoordig zodat je het spel daar ook op kunt spelen.
raad ik je net als maartena aan om EVERQUEST (MMORPG) te gaan spelen..
Het kost idd per maand 10$ maar je kan ook in 3 of 6 maanden *$ dokken.
-=waarschuwing=-
dit spel is zo verslavend dat je speelt tot je erbij neervalt, zoals ik ooit eens deed.
mijn langste sessie was 32 uur voluit
-=waarschuwing=-
Maar natuurlijk ook Freecell.
ganjafarmer !!! fight the power mon!!!
en natuurlijk lightbikerzzzz, dik netwerken met 8 man! das hot!!!
die laatste is trouwens nog geen 50 kb!!!
En oja LIERO!!! kennen jullie dat niet??? LIERO RULED! das real time wormen zeg maar, ook maar 1 mb ofzo!
Deze 3 games mogen niet ontbreken op geen enkele bak!!!
Welnu, op http://www.zapspot.com/games/ staan een aantal leuke kleine verslavende games (freeware), zoals Peh Pai, Colorbreak, Bullyfrog en Juwels of Anubis...
enjoy!
...en het regent ook nog
Verwijderd
Bestaat er eigenlijk een XT emulator? Want alleen PCMAN loopt een beetje goed op een Pentium4 1.7GHz
* AngelEyes is net bij level7 en vind het wel verslavend.
btw die stuntrijder is echt helemaal gek!
Jouw advertentie hier??
Ja, die was koel. Ik speel hem af en toe nog wel es.Op donderdag 29 maart 2001 03:32 schreef Acolyte57 het volgende:
Alleycat! Dat heb ik eeuwen niet meer gespeeld, dat was echt supergaaf
ik zag net een screenshot enne ik d8 waar kan ik dat spel dllen het werd gewoon aangeboden door de makers ervan maar die site deej het niet (heb nu een demo)
helllup?
Die is ook top.Pang (1990)heet het spel errug verslavend
verder vind ik ook Volfied en Scorched Earth errug goed.
Btw ik heb ook met Megaman (voor GB en SNES) erg veel tijd verspild..
Verwijderd
Reload time op 0
en dan banana bomb selecteren en vuurknop indrukken
je moest eens weten hoeveel geld ik in die Photo-play apparaten met Touch-screen heb gegooid om daar patience op te spelen...
daar moet ik zelfs bijna een hypotheek voor afsluiten volgens mij
JAAA die was goed!!Op donderdag 29 maart 2001 14:42 schreef Yoshida het volgende:
Ik weet niet of jullie het kennen:
SUPAPLEX
Het was trouwens ook het eerste spel dat ik gehacked heb (toegang tot alle levels)
ik was toen ongeveer 8 jaar ofzo. Het zag er toen nog veel belovend uit met mij
Kijk eens hier: bridge builder draad of hier: bridge builder homepage.Op dinsdag 29 mei 2001 21:50 schreef MWAD het volgende:
Bridge Builder !!!
ik zag net een screenshot enne ik d8 waar kan ik dat spel dllen het werd gewoon aangeboden door de makers ervan maar die site deej het niet (heb nu een demo)
helllup?
Er is een demo en een aantal extra level packs, die je daar ook kan downloaden.
Choose life