Toon posts:

[BC3] Black & White (c) Electronic Arts is gereleased!!!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 463 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jaja hij is dan nu toch echt eindelijk uit!

Ik ben nu nog ff de rip (van class) en de iso (van fairlight) aan het binnen halen maar als ze binnen zijn (kan niet lang meer duren) zal ik wel ff posten of ie echt zo vet is :P

Wie hem al heeft geplayed give us some info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ga je hem dan ook kopen ! Dat vind ik wel zo eerlijk, dat gejat heel de tijd.. aso. Maar ik ben wel heel benieuwd of ie goed is !:)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ga ''m absoluut kopen, maar dat duurt nog tot 6 april :'(. Bij de free record shop dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Over een half uurtje kan ik hem spelen, maar als hij echt goed is koop ik hem wel. Ik zit er nu ook over te denken om UT te kopen. Misschien toch wel zo eerlijk (en hij is niet zo heel duur meer). Ja, als je wat ouder wordt dan krijg je toch een andere kijk op dingen :)

(het laatste spel wat ik origineel heb gekocht was fallout 1)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat je echt een vette bak nodig hebt om dat ding te draaien. Voor 1024x768x32 heb je voor 25 fps een TBird 800 MHz en een ATI Radeon 64 MB (200/400) nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Naja, specs zoals ze staan in class nfo file:

P2 350, 64 MB RAM, DirectX 7.0a, 3D Card, 600 MB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Op dinsdag 27 maart 2001 10:51 schreef ZiXon het volgende:
Naja, specs zoals ze staan in class nfo file:

P2 350, 64 MB RAM, DirectX 7.0a, 3D Card, 600 MB HDD
Dat is het minimale wat je nodig hebt, je zal dan alle grafische opties op minimaal moeten zetten en hogere resolutie kun je ook wel vergeten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

There have so far been two seperate releases of B&W in a pirated state. It seems like bad news, but the warez peeps really do seem to love it. Perhaps they''ll get so busy playing B&W, that they''ll forget to crack other games. This will make B&W a martyr. Gee. I really am living in cuckoo land.

I''d just like to take this opportunity to ask you not go looking for it. There are a number of reasons:
The game could contain viruses. Who knows what these crackers/traders have on their machines. They could be intentionally/unitentionally passing a virus to you.
It''s wrong. Full stop. Think about walking into a shop, taking something off the shelf and leaving without paying. This is an identical scenario, although minus the overweight security guard who will chase you for 10 seconds and then give up in favour of buying a donut.
Electronic Arts are clueless. Think about the money EA will lose, the money you use to buy the game could help them to afford a better managerial team.
Lionhead have worked for 3 years on this. They deserve something in return. Look at Peter Molyneux, he''s going bald and getting grey hairs! Not due to old age, but due to B&W. He''s 22 years old, you see. Honest.
Buying the game will help fund your local economy, consequently, money will trickle down into 3rd world economies, helping the starving kiddies in Africa and making better homes for the elderly. Which will keep them off your streets and out of your way.
Well if you''re still not convinced, then damn you to Hades. Feel free to discuss it in our forums, but don''t link to these warez sites.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-10 15:55

Dizzy

Where am I?

BLAAT

de developers van Rune hadden ook al zoiets op hun website staan..
we hebben er zoooo lang aan gewerkt, wij zijn zielig bla bla bla...

als er 1 game-industrie groot is, dan is het EA wel.. die lui kunnen zwemmen in het geld..
ze moeten niet zo piepen. Als ze een goed spel op de markt brengen dat een serial nodig heeft voor online gameplay dan verkoopt het wel.

Ik heb de iso ook al binnengehaald, en de character add-on iso (ja die is er nu al)
als het spel mij bevalt, dan haal ik em wel. doe ik wel vaker. Maar 3 kwart van de zut die ik van het internet pluk is troep, als een spel de moeite waard is dan koop ik em, maar eenspel moet zichzelf wel eerst bewijzen bij imj. en dan laat ik me echt niet beinvloeden door dat soort KUL van EA.

Ik ben ook maar een student. Die lui zijn multi-nationals... als ze zo zielig zijn, laat ze dan wat van de prijs afdoen, zodat het ook daadwerkelijk betaalbaar is.

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niet alleen dat maar ook het feit dat ie gewoon dom weg (nog) niet te koop is!!

Als dit spel echt zo zwaar ruled koop ik hem ook wel....

Maar als ie nog niet in de winkel ligt maar de iso wel van je lokale site is te halen dan doe je dat toch?

Als ie je dan bevalt en hij ligt dan eindelijk in de winkel koop je hem gewoon klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ik denk dat je bij dit spel wel een handleiding nodig hebt. :)
Dus zul je het zowiezo moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

klopt, dat heb ik ook met diablo2 gedaan. 3 jaar op gewacht. toen wassie illi verkrijgbaar, meteen gedownload en gespeeld. En de eerste dag dattie in .nl te koop was gekocht (bij freerecordshop werd er bij de eerste lading ook toen t-hirts bij geleverd, die heb ik nog).

maar ik vind het altijd wel dom gelul dat die lui niet genoeg verdienen omdat mensen het illi-kopieren. Moet je alleen al eens zien hoeveel geld westwood bij EA in de wacht sleept met hun 432432 vervolgen van c&c die precies hetzelfde zijn als de voorgangers en nauwelijks tot geen vernieuwing bieden (muv ra2, die interface ownz)

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

verstappen: als dat echt nodig is, dan worden er wel pdf''s gereleased, is wel vaker bij spellen gebeurd.

flt, class e.d. zijn nog wel ergens goed voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze topic niet gemaakt om een wel/niet warez gevecht te starten maar om te laten zien of de game nou echt wel zo vet is...

kom op mensen laten we het gewoon over de game BAW hebben en niet over iets anders....

Denk over warez wat je wil denken en zeg wat je over deze game wil zeggen :P

Ik heb de hele zooi nu binnen (muziek bij class installer r0ckt :P) maar deze bak waar ik nu achter zit is er niet helemaal voor gemaakt om dit spel te spelen ;) dus ga ik het niet eens proberen, maar vanavond zit ik achter een ware bakbeest en dan krijgen jullie van mij uitgebreid verslag over BAW!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Ik ben het nu aan het spelen en het ziet er allemaal cool uit.

Voor de mensen die (net als ik) blijven hangen in het opstart scherm (tip of the day). B&W opent het scherm met je belinstellingen, als daar niks is ingevuld blijft hij hangen. Dus gewoon ff invullen dan werkt het. (duurde me een half uur voor ik daar achter kwam).

nu ff lekker spelen...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Niet om linkjes lopen zeuren!

Diegene die dat nu nog doet heeft een waarschuwing te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 22:34
mijn idee...
ik koop hem ook volgende week maar die warez versie zal ik echt wel dit weekend proberen.

firewall blockt em toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros
  • Laatst online: 08-10 21:07

Macros

I'm watching...

B&W ISO is SPYWARE.
Niet draaien als je een internet connecte hebt!
Kijk maar HIER.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Van degene die het spel spelen, weet iemand hoe je gebouwen kan maken. Die gasten lopen maar te zeuren dat ze huizen willen hebben, en ik heb geen idee hoe dat moet....

Laat maar ik weet het al, maar ik vind wel dat er een slecht tutorial zit bij het spel (maar misschien staat dat allemaal in de handleiding en heb ik niks gezegd ;))

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben em nu ook aan t halen! ben beniewd maar hij zal t op mijn bak tog niet doen! naja ik zie wel!

en trouwens, icestorm, zou jij die game nioet nu al willen spelen en misschien doe je dat nu ook al. Gun je dan de anderen die geen link hebben kunnen vinden deze iso niet? vink tog een beetje matig van je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en trouwens, icestorm, zou jij die game nioet nu al willen spelen en misschien doe je dat nu ook al. Gun je dan de anderen die geen link hebben kunnen vinden deze iso niet? vink tog een beetje matig van je!
Het gaat erom dat tweakers.net in de problemen komt als hier links staan naar warez en de BUMA en kornuiten komen langs.
Heeft dus niets te maken met dat Icestorm anderen geen warez gunt.
Anders ICQ je hem toch ff voor die link ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik leg het 1 keer uit ok?

Wat jullie op internet aan warez/appz/gamez/mp3 etc etc aan illegale zooi binnenhalen zal me een worst wezen. Al downloaden jullie de hele lijst van isonews, het interesseert me echt geen ruk :). Hetzelfde geldt voor mij. Wat ik buiten GoT omdoe moet ik zelf weten. Al ben ik bij wijze van spreke lid van Fairlight of iets in die richting dat maakt niet uit.
Echter op GoT gelden regels. Er is besloten elke vorm van illegale zooi niet te tolereren en dat doen we dan ook niet.
Dat iedereen (ja hoor, weer een illusie minder, ook adjes/modjes) hier illegaal spul heeft maakt niet uit. Dat is voor ieders eigen verantwoordelijkheid.

Tweakers.net (en dus GoT aansluitend) wil echter op geen enkele manier last krijgen met Harrie van de BSA/Buma etc. Vandaar die beleid.

En kom op zeg, er zijn ZAT manieren om aan warez te komen alleen dus niet via dit forum (mailadressen zijn dood jongens, scheelt jullie een waarschuwing en mij het weghalen van requests ;)).
Wat jullie via mail/icq/irc uitwisselen valt totaal buiten GoT om dus daar ga je je gang maar.

Beetje duidelijk verhaal of niet echt ;)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Mag ik nog even iets toevoegen. Ik heb de cd van een vriend gekregen en heb dus geen link.
Ik heb net drie uur Ben W zitten spelen, en toen ik klaar was kreeg ik minstens 10 icqtjes voor een link. Helaas dus voor die mensen maar dat heb ik niet.

Als iemand vragen heeft over het spel zelf dan wil ik altijd helpen, want ik begin het eindelijk te begrijpen.

sorry....

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
schijnt dat de anti-warez campagne van Lionhead goed loopt. ze hebben al hopen met IP adressen gelogd zeggen.

maar euhm, heet dat in nederland niet "inbreuk op privacy"? want ze hebben dat dan wel uit je pc gelezen, nah dat spel heeft verbinding met hun server gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 27 maart 2001 17:54 schreef Kaap het volgende:
schijnt dat de anti-warez campagne van Lionhead goed loopt. ze hebben al hopen met IP adressen gelogd zeggen.

maar euhm, heet dat in nederland niet "inbreuk op privacy"? want ze hebben dat dan wel uit je pc gelezen, nah dat spel heeft verbinding met hun server gemaakt.
Volgens mij is dat gewoon puur en alleen een grote dikke hoax van Lionhead. Vindt het ook stom van ze want ze WETEN dat ie gewarez-ed wordt. En ik heb al veel mensen in ''het circuit'' (oei :)) gehoord die hem ook gaan kopen maar gewoon niet kunnen wachten.
Voor de rest heeft EA een MEGA probleem als ze op die manier aan ipjes etc komen. Ik bedoel dan hebben ze jarenlang rechtszaken tegen zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek hem zelf ook om te downloaden, ik had hem eerst gevonden (ik zeg of vraag hier natuurlijk niet erover), maar toen bleken er 20 files corrupt te zijn... :(:(:(

En ik heb hem al gereserveerd bij dynabyte. Ik ga hem zekers orgineel halen want ik ben peter moleneux (of zoiets.. moeilijke naam.. :)) fan, al zijn games roeleren:
-Theme Park
-Populous
-Dungeon keeper
-En nog een paar goede die ik ff vergeten ben.. :P
Maar ik kan echt niet w88 tot 5 april.... ik MOET hem gewoon spelen.. MOET zeg ik je.... :(

"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goed adres om het spel te kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 17:54 schreef Kaap het volgende:

Ja beroert he??!!!
Nu moet ik die game zonder internet spelen!!!
Maar de scene zal wel (heel) binnenkort een patch uit brengen!! 8-)
Enne tjek deze url ff!! *D www.geocities.com/noxic_nl/bw2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 27 maart 2001 18:24 schreef minipolopikoler het volgende:
Weet iemand een goed adres om het spel te kopen ?
www.cd-express.nl ;).. Nou ja.. in voorbestelling dan he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weetje...ik geloof best dat het er leuk uitziet...maar volgens mij is er echt geen ene ruk aan...beetje vechten met enepaar grote diertje...vaga gelul allemaal....de screens zien er wel goed uit...maar dat ik nou onder de indruk was....nounee....(BTW: dit is helemaal geen interessante info, maar i''m bored)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moest hem ff met jullie delen.:)
Afbeeldingslocatie: http://www.b-f-g.de/pics/pirat.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 10:50

^^0nMe

Got Babana's?

MHuhahahahaahahah >:) >:) >:)
Ik ben blij dat ik dit spel nog niet heb gespeeld, gelukkig eerst naar irc gegaan om te kijken of me maat het spel al gespeeld heeft.
Wat blijkt nou, dit spel maakt contact met de servers van B&W, dus als je het hebt gespeeld, ben je screwed en busted =)
Daarom is het spel ook genuked, er komt binnenkort nog een patch hiervoor uit.
Ik weet niet of dit 100% juist is, maar mijn bron is redelijk diep in de scene betrokken.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 23:53
lol..

was je daar pas? :)

tis trouwes heel easy te fixxe :)

[edit - IceStorm]Bij nader inzien toch maar niet, sorry[/edit - IceStorm]

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat ze een server van hun contacten is waar maar dat doen ze alleen voor het weersysteem van het spel en dat kan je uit zetten in de setup.exe/gamesetup.exe , verder doet het nix omdat ze dan veel grote probs zouden hebben dan jij met 1 warez versie van een game en wat dan nog dat ze dat weten?

Net zoals met WinXP die MS connect is ook alleen maar zodat ze weten vanaf welke beta user het is uitgelekt ze doen je niks kost ze te veel geld en dat mogen ze niet eens.

Kortom: je kan gewoon met gerust hard gaan BAWen!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doen jullie moeilijk over dat verbinden maken enzo... gewoon connectie verbreken, probbie opgelost.. en ik heb''em nog niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch gewoon in je firewall instellen dat B&W geen toegang krijgt tot het internet?? (ZA pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 19:06 schreef MM het volgende:
Je kan toch gewoon in je firewall instellen dat B&W geen toegang krijgt tot het internet?? (ZA pro)
Weet je ook op welke port??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Norton gaf melding, heb gezegd dat alle toegang tot het internet verboden is.

ik heb dat scherm trouwens ook niet gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Jongens, als er 1 spel is wat je moet kopen dit jaar, serieus.. DIT is hem!!!

Ik kan er niks anders van zeggen. Dit is gewoon een ZWAAR roelerend spel en ik heb alleen de tutorial pas half gedaan :).
Ik wist al vrij zeker dat ik dit spel ging kopen maar nu maak ik daar toch maar even een pre-order van :)..

Doe sociaal, dit is je 100 piek (minder als je bijv www.cd-express.nl neemt) echt meer dan waard :)....

* IceStorm zegt bah, niet goed zo net voor tentamens ;).

edit:
Oh ik heb maar even gespeeld zonder internet verbinding :). Just to be sure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maak jullie niet zo druk want het doet echt niks!!

[edit - IceStorm]Bij nader inzien is dit toch niet het meest handige wat hier gedaan kan worden, sorry[/edit - IceStorm]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

hmmm
iemand poste release by free record
hmm wij bij dixons hebbe het op 5 april
ook iemand voor unreal tour.... 29,95

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

hehe, ik wou hem eerst "veilig" uitproberen, zonder 100 piek te verspillen, maar als ie wreed is, dan koop ik hem wel.
Zoals CS, dat spel blijf ik spelen, ook al heb ik b&w

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Like I said be4, ik heb hem al gereserveerd. Maar ik wil hem NU al spelen... wwwweeee... come on, just send mai iets via icq.. :)... *zucht* k''hou wel op... geduld wordt voor de zoveelste keer op de proef gesteld.. weer w88 tot 5 april.......... :(:(:(;(;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg hem als het goed is vanavond binnen>:) maar als die uitkomt in de winkel is ie echt wel "officieel" van mij. Zodat Molyneux nog veel meer van dit soort spelen kan maken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triest vind ik dat gedownload van die warez losers, te weinig geld om een game te kopen... tsssss... krentekakkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-10 11:59

MaxxMark

HT is Tof!

Op dinsdag 27 maart 2001 19:38 schreef klotenmetcomprules het volgende:
Triest vind ik dat gedownload van die warez losers, te weinig geld om een game te kopen... tsssss... krentekakkers
Zucht.... gek word je van die mensen die daar de hele tijd over kakken :) er zijn al genoeg threads over geweest! en die zijn helemaal vol geschreven!

Dus ga die lezen :) in plaats van hier beedje vervelend doen.. Iedereen is hier gewoon lekker uit zn pannetje aant gaan over B&W en ik ben het er zeker mee eens dat er mensen zijn die et eerst ff proberen! en als het dan echt wel zon gaaf spel is dan kopen ze het wel! Zo zie ik bijvoorbeeld geripte spellen als demo''s! want een spel zonder filmpjes/ muziek, dat mist toch wel heel erg veel hoor!

Voor mensen die interesse hebben lees dan maar es http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2483/ die thread! staat genoeg in! en ook mijn uitgesproke mening :)

Verder geen zin om er hier meer woorden aan vuil te maken!

Ik ben ook razend benieuwd naar B&W en of het dan ook zo super cool is als men zegt!

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 15:16
Op dinsdag 27 maart 2001 18:52 schreef Xaran het volgende:
Moest hem ff met jullie delen.:)
[afbeelding]
LMAO :D

pak mijn bak zonder internetaansluiting wel .. ff de 19" verslepen, die schildpad past niet op me 14" :r

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 13-10 07:44

Bloodclot

Jawier!

hmm ik hoor net van een security bug..

als je internet aansluiting hebt, wordt je IP-adres doorgevoerd aan hun. ze kunnen dan ook zien of je de warez versie hebt......

Ik weet dit niet zeker... ik ga eerst hier meer over lezen voordat ik iets met warez doe

Edit: Omdat het nog niet uit is. ook niet in de VS, kunnen ze wel je IP traceren.... dus als iemand speelt met internet verbinding wordt zijn IP adres door gevoerd aan hun. Zo kunnen ze zien: "Hey er speelt iemand B&W! maar het is nog niet uit!!!" "dus deze IP-adres heeft een warez versie" oppassen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al wel iets van te downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 27 maart 2001 20:00 schreef Bloodclot het volgende:
[knip]
Jij leest niet goed.. Er gebeurt niks, die IP-zooi is een grote hoax.

EA MAG dat niet eens doen...

klotenmetcomprules ---> Als jij hem vanavond origineel komt afleveren dan heb ik daar 250 piek voor over.. zegt dat genoeg? Nou dan.. Ik kan niet wachten tot ik hem officieel heb man! LETTERLIJK :).. Maar ik koop hem wel en iedereen met een beetje fatsoen doet dat ook.

* IceStorm gaat nog even spelen denk ik voordat ik huiswerk ga maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-10 13:19
ziekelijk icestorm ziekelijk :)

Maar ik ben toch wat voorzichtig wat zulke "hoaxes" betreft, je weet maar nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

[edit - IceStorm] Toch maar niet[/edit - IceStorm]
Maar toch is het een hoax :P

Iemand al een beetje bezig? Ik ben een mannetje aan het zoeken en kan hem niet vinden :P
Het spel is echt ziekelijk mooi wat mij betreft, besturing is wennen maar wel lekker.

Screenies komen nog wel :).

edit:
Ok dan, wie weet waar het mannetje zich verstopt heeft ;)?

[edit2]Never mind, al terecht ;)[/edit2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gun die personen die de ISO hebben gedownload dit zo ongelovelijk veel. Lekker single-player B&W!
EA MAG dat niet eens doen...
Ennuh waarom zou EA geen mensen mogen bannen die de warez-versie hebben gedownload? :D :D

Dus als ik met een broek (B&W in dit geval) de winkel uit zou lopen en er blijkt een chip op te zitten zodat de politie weet waar ik ben, mag ik niet worden achterhaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 27 maart 2001 21:18 schreef 007 het volgende:
Ennuh waarom zou EA geen mensen mogen bannen die de warez-versie hebben gedownload? :D :D
Omdat ze daarvoor EERST in mijn pc moeten kijken, dat mag niet punt uit. Zoiets heet privacy. Dat het in theorie hun goed recht zou zijn is iets anders.
Een bedrijf MOET perse vragen/mededelen dat er gegevens verzonden worden. Daar heb je als ''consument'' recht op.
Maar ja, alles werkt nu goed dus ik wacht het gewoon af, nog een paar dagen en dan is de originele ook hier ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
IP adres bekend bij EA ? Dan is er nog niets aan de hand hoor, ze zullen je naam niet kunnen achterhalen, omdat je provider die niet zo maar bekend mag maken.

Leker blijven spelen die hap, ik heb B&W alvast gereserveerd bij de videotheek, om hem daarna te klonen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icestorm, wat raad je me aan met dit systeem, kopen of niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Yippie :).. Ik heb een lieve tijger om op te voeden :).. Is nog verdomd lastig kiezen.

Oh voor mensen die twijfelen over de details, je kunt je beest aaien maar als je hem over zijn kloten aait slaat ie zijn handen ervoor :).. Tada.. detail :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff twee vragen aan iedereen die hem al heeft:

Wat voor systeem heb je?
Hoe loopt het spel?

Ik las namelijk dat hij op een P3 550 niet lekker liep (www.gamespot.nl)

Ik heb zelf namelijk:

PII 400
Matrox G400 (32)
128 mb Ram

Ik weet nu niet wat ik moet doen, eerst wilde ik hem absoluut origineel hebben maar toen ik de review op gamespot las begon ik toch te twijfelen of ik het dan wel fatsoenlijk kan spelen!:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien begrijp ik het niet helemaal, wordt je IP nou gelogd als je begint met downloaden van de ISO of als je een server opgaat voor multiplayer..?

In beide gevallen kunnen ze iig zonder je PC in te gaan je IP zien. Want die kan iedereen zien, het is niet zo dat je IP wordt opgeslagen ergens in de system dir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 21:29 schreef -polle- het volgende:
IP adres bekend bij EA ? Dan is er nog niets aan de hand hoor, ze zullen je naam niet kunnen achterhalen, omdat je provider die niet zo maar bekend mag maken.
Ja, maar met multiplayer is het dus wel afgelopen, want je IP is dan gewoon gebanned van alle servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

007, het gerucht gaat dat zodra je B&W opstart EA via wat gegevens checkt op je pc.. Wat er precies gebeurt is onduidelijk. Ik denk dat het overdreven is maar ja, ik neem wel het zekere voor het onzekere ;).

Ik heb zelf een Duron 700 + Asus 6800 + 256. Hij loopt op 1024 soepel met HIGH detail (en je hebt 5 levels van detail. Dus ook met een p2 moet je een eind komen maar verwacht geen mirakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
hahaha echt leuk spel :)

ik voed zon KOE op (jaja DPC fan :D)...
afijn die koe staat rustig in een open veldje met een hoop schapen... ik gooi een losliggende steen ff een end weg... die koe zit dus naar me te kijken, pakt spontaan een schaap en gooit em in dezelfde richting als waarin ik mn steen gooide!!

DAT IS NOU VETTE AI!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
ik zou zeggen lees ff een paar posts terug (naar die post van mij dus) end aar staat et ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commander Zulu
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-09 08:24
Op dinsdag 27 maart 2001 21:38 schreef MM het volgende:

Ik las namelijk dat hij op een P3 550 niet lekker liep (www.gamespot.nl)

Ik heb zelf namelijk:
PII 400
Matrox G400 (32)
128 mb Ram
Cel450, G400, 256MB, Win2K

Loopt als een tiet op high detail 800x600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 21:45 schreef IceStorm het volgende:
007, het gerucht gaat dat zodra je B&W opstart EA via wat gegevens checkt op je pc.. Wat er precies gebeurt is onduidelijk. Ik denk dat het overdreven is maar ja, ik neem wel het zekere voor het onzekere ;).
Dat verklaart dat inbelscherm tijdens het opstarten (als je tenminste nog niet verbinding hebt)...

Ja, die koe lijkt mij ook VET lachuh! :) En ik zal zekers evil spelen, schildpad lijkt me ook wel tof. Maar die moet je geloof ik eerst verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
EA kan me wat...

A: zij mogen niet informatie uit mijn pc halen/ontvangen zonder toestemming van mij.

en

B: mijn ISP mag mijn info niet uitgeven.

C: gaan ze via de FBI of whatever, kunnen ze je nog niks maken.

EA kan me dikke gat kussen :)

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Gaaf, ik laat die tijger wat rondlopen. En jawel hoor. Komen alle mannetjes om hem heen staan, pakt ie er 1 op.. HAP :).. Nou dan ram je hem, staat ie echt te kijken met een beteuterde blik. Geweldig ;).
Daarna vindt ik een strandbal, gaat ie rustig mee spelen. Totdat ie honger heeft toen vrat ie hem op. Nou smaken strandballen niet echt lekker dus kotst ie hem meteen weer uit ;)..

Geweldig spel, i love it already :).

edit:
MM, ja ik denk dat ie dat trekt. Zeker met wat minder detail enzo. If not dan is het een reden om HEEL hard te gaan sparen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt wat betreft de internet connectie. Is met een regedit er af te halen. Mag ik dat hier uitleggen of word ik dan direkt gebanned????

[edit - IceStorm]Bij nader inzien vinden we dit toch niet zo lief, sorry[/edit - IceStorm]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Hum, nu krijg ik toch ook wel zin om mijn simpele kabelverbindingtje te laten zweten. :9~
Op dinsdag 27 maart 2001 21:38 schreef IceStorm het volgende:

Oh voor mensen die twijfelen over de details, je kunt je beest aaien maar als je hem over zijn kloten aait slaat ie zijn handen ervoor :).. Tada.. detail :).
Btw, wat bezielt je om aan de kloten van een tijger te zitten ? >:):)

PS Hehe, nieuw van de Duyvis : Tijgerkloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha :)

Dat wou ik nu net uitleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

[edit - IceStorm]Hier stond dus iets wat als een oplossing voor een probleem kan worden beschouwt. Hoewel ik zelf de oplossing in eerste instantie heb gepost kom ik daar nu op terug. Ik heb (in overleg) besloten dat dit een minder handige actie was. Het is niet echt illegaal maar wel op het randje en ik hoor een goed voorbeeld te zijn.
Dus vandaar dat het verwijderd is. [edit - IceStorm]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 10-10 17:14
Op dinsdag 27 maart 2001 22:17 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Mag je rustig uitleggen. Het is wat mij betreft niet illegaal (het zijn toch JOUW registersleutels?)
JAAAAAAAAJA
Voor backup zeker ;)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 27 maart 2001 22:18 schreef JeanLucPicard het volgende:
JAAAAAAAAJA
Voor backup zeker ;)
Even serieus. Een programma installeert zichzelf op JOUW pc.. Dan mag ik toch zeker wel dingen erop wijzigen? Zeker als ik geen waarschuwing krijg dat dat NIET mag ;).
Nee hoor, met registersleutels kloten is op deze manier wat mij betreft legaal. Zijn alleen maar ''advanced settings''.

edit:
Oh met dat weather thing.. Heb ik gewoon even het zekere voor het onzekere genomen :). Gewoon ook een andere ip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Hehe, dit spel is wel cool, ik heb gewoon de kabel eruitgetrokken >:) laat ze dan maar eens checken =))
Maar ik ga dit spel denk ik toch wel kopen, als ik geld heb, echt ongelofelijk mooi, gaat nog super snel op 1024@32bit@Maxdetail
met mijn radeon 64 ddr >:)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het dus helemaal eens met Icestorm. Gezeur wat betreft IP checks. Zou verboden moeten worden. Gaat iemand voor mij bepaelen of ik wel op het internet wil gaan. Dat bepaal ik zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-10 13:19
Niet om te zeiken ofzo Icestorm, maar ik denk dat het voor jou handig is om een andere nick te nemen voor dit soort posts. Het is misschien niet helemaal illegaal, maar ik kan me voorstellen dat ze dit bij GoT toch liever niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik sta op het punt dat even te vragen :)..

Persoonlijk vindt ik dat ik niks fout doe maar ok.

edit:
Oh, en een kloon nemen voor dit. DAT vindt ik lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 15:56 schreef Macros het volgende:
B&W ISO is SPYWARE.
Niet draaien als je een internet connecte hebt!
Kijk maar HIER.
BULL-SHIT, heeft te maken met dat weer dingen !
EA mag niet zomaar info verzenden naar hun toe! D''r bestaat ook nog zoiets als privacy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icestorm heeft IMO gelijk, het staat in mijn registry en die mag ik wijzigen als ik dat wil. Bovendien moet er aan de gebruiker gevraagd worden voordat een spel informatie mag verzenden/ophalen en als je dat niet wil mag je dat tegengaan.

Nee hoor 100% legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ok, nog even een kleine samenvatting. Na wat overleg heb ik besloten de hier genoemde oplossingen toch niet te tonen. Ik heb een voorbeeldfunctie en ben iets te enthousiast geweest.
Tijdens het opschonen van deze draad heb ik enkele reacties verwijderd of gewijzigd. Sorry als je ze kwijt bent maar ik heb alleen dingen weggehaald/gewijzigd die niet hier mochten staan.

Vanaf nu blijft het hier schoon van vragen naar links en ook de regfix wordt hier niet meer genoemd. Dat is een afspraak :).

Verder wil ik iedereen op het hart drukken om dit spel echt te kopen. Het is echt de moeite waard.

Voor extra commentaar mag je me icq-en of mailen (IceStorm@tweakers.net).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

Op dinsdag 27 maart 2001 22:40 schreef Trashbash het volgende:
Bovendien moet er aan de gebruiker gevraagd worden voordat een spel informatie mag verzenden/ophalen en als je dat niet wil mag je dat tegengaan.
moet je eens voor stellen als je zo HL speel (ik weet het een beetje off topic), iemand wil zijn logo sprayen dan vraagt hij aan andere mag ik mijn logo sprayen want tja het neem toch een paar bits in gebruik >:)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

maar het mooie is nog ik heb de legale versie eerder in huis dan de release,
of is dat weer niet legaal ?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Wat zijn jullie een stelletje schijterds zeg!

Hij belt in omdat ie de weather en zooi wil binnenhalen. Maar omdat ie officieel nog niet uit is, weten ze dat het warez is. Hetzelfde was met Sacrifce. Afijn.

Ik zit nu met de aap! Die is echt tof. Ik heb een echte psycho van hem gemaakt. Vreet een ventje op, klap geven, volgende keer aaien als ie een ventje opeet.

Mijn aap is nu helemaal gek!! :9

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk heb ik hem binnen en mijn eerste indrukken zijn goed. Vooral errug humoristisch (en ik hou van dat duiveltje met die gangster stem :)).
Graphics zijn niet zo heel speciaal dat viel me wel tegen, maar misschien komt dat nog.

Moet nog wel zien hoe het met de replayability zit, want ik denk niet dat je hem heel vaak overnieuw zal spelen.
Maar de kans is vrij groot dat ik hem ga kopen.
Hangt ervan af of ik nog tijd over als ik Tribes II heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Kan niet wachten tot ie in de winkel ligt. Duurt nog een week :(

Daar gaat m''n RSI >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oopz post van icestorm niet gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is TE verslavend. Ik ben net gestopt, omdat ik schrok van het tijdstip. Het schiet alleen niet echt op. Door luiheid weet ik nog niet alle toetsenbord commands.

Voor het bouwen van gebouwen is trouwens wel erg veel hout nodig. Iemand een id om snel aan hout te komen?

Verder best wel vet spel, met coole graphics. Als dit spel in de winkel komt ga ik hem misschien nog kopen ook :)

En dat verbinden met internet lijkt mij niet echt een probleem. Volgens mij kan EA er echt helemaal niks mee. De ISP''s zullen ten eerste nooit onze info doorspelen en anders zou het schending van privacy zijn.

Voor degenen die het hardst roepen dat het vebinden met het internet zwaar zuigt moeten de readme maar eens gaan lezen. Daar staat het allemaal in. Het weather system is het enige en die kan met een vinkje uitgezet worden1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 18:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik stop dus ook net met spelen en ben zo rond een uurtje of zeven begonnen denk ik. Kan me vaag iets herinneren dat ik gepauzeerd heb omdat me maag weer zonodig voedsel nodig had.

Maar dit spel is ''het'' gewoon. Eindelijk weer eens wat nieuws, wat cools en moois. Want als je de FX beetje opkrikt (die vreemd genoeg allemaal standaard uit staan) dan ziet het er toch wel verschrikkelijk mooi uit.

Besturing is even wennen maar als je dat door hebt gaat het als een trein. Er zitten werkelijk zoveel verborgen dingen in dit spel, na 2 uur spelen ga je eigenlijk pas echt doorkrijgen hoe het moet.

Meesterlijk vind ik trouwens het spell casten dmv muisbewegingen. Het werkt echt perfect, de spells vliegen je om de oren (als je genoeg power hebt, maar we gooien gewoon nog een inboorlingtje op het vuur mocht dat niet het geval zijn :) ).

Ik had hem al origineel besteld maar ben toch blij dat ik hem nu een week eerder kan spelen, want Discovery krijgt''em pas 5 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-10 08:56

Theeboon

theebonen bestaan!

Je hebt wel een monster-pc nodig zeg :(

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit spel is echt vreed gewoon!

Zit nu die aap op te voeden, hij is kewl.
Moest hem wel veel slaan toen ie die vrouw had gegooid :D

Nou voor iedereen die het nog niet weet:

1. Je hoeft nergens bang voor te zijn het is voor het weer systeem dat connecten met EA!!

2. Ze zullen er niks tegen doen....

3. Je IP word niet gebanned omdat er veel kabel ISPs zijn die hun IPs nog wel is wisselen (om het draaien van een ftp te ontmoedigen) dus dan heb je de kans dat ik nu zit te spellen en over twee weken koopt m''n buurman het spel en heeft in tussen mijn ip wil online spelen maar dat kan niet...dus :( voor hem kunnen ze dus niet maken en zo kunnen wij ook lekker spelen :)

En het spel is dus gewoon super! Echt!

Die tempel en dat ze daar zo de menu van hebben gemaakt geweldig!

Tot nu toe doe ik alles aardig; gewoon broer netjes terug gebracht enzo...maar daar komt misschien nog wel verandering in! :P

Ook is alles toch nog erg realistisch zoals een steen vliegt en rold en in het water valt als je hem hebt gegooid echt goed gemaakt, ik liet die strandbal perongeluk van de berg rollen zo dwars door m''n dorp heen |:( was wel lachen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou die steen bij de poort op dat houten verhogingkje leggen gooide ik hem perongeluk vloog die over de poort :) Ikke proberen hem te pakken kon je niet verder door die poort, gellukkig (bleek later) lag die gewoon weer op de plek waardie in het begin ook lag !

GEWOON VET BRUUT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Vooral dat met dat schip is gewoon vet gaaf.
Eerst hout dan graan dan vlees.
Hoppa een paar koeien er naar toe gooien en ze zijn ook weer blij.

Alleen mijn tijgertje eet nogal graag mensen.
Dan kan ik hem zo vaak afranselen als ik wil maar hij blijft er gewoon in door bikken.
Dus elk ventje wat te dicht in de buurt komt van mijn huisdier word ver de zee ingegooid >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Op woensdag 28 maart 2001 04:29 schreef syntony het volgende:
Voor het bouwen van gebouwen is trouwens wel erg veel hout nodig. Iemand een id om snel aan hout te komen?
Ik was ff mijn huisdier kwijt en ging maar ff met bomen gooien(heb ik vaker last van in dit meesterlijke spel). Valt er een boom op een een of ander huis (welke weet ik zo niet). In ieder geval die boom werd meteen omgezet in planken/balken. Dus boom optillen op dat huisje laten vallen en hoppa een hele stapel hout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loopt ie bij jullie ook nog wel eens vast??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 16:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

hmm nu hij in amerika uit is is het toch niet te zien wie warez versie heeft? dus is er nixs meer aan het handje imho.. en dat gezeur met privacy als iemand de nasa hacked en ze hebben z''n ip dan mogen ze hem dus niet berechten? bietje onzin he |:(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 28 maart 2001 11:19 schreef Werkeend het volgende:
en dat gezeur met privacy als iemand de nasa hacked en ze hebben z''n ip dan mogen ze hem dus niet berechten? bietje onzin he |:(
Maar ik HACK niet... EA ''hackt'' mij (ze komen zonder toestemming op mijn systeem en doorbreken daarbij een vorm van beveiliging). Dus daar mag ik wel degelijk boos om worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WAcKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08-2023
Hey, idd vet spel (als je in wereld 2 zit, moet je een magic forest casten vlak bij je townsupply, never-ending-forest! }:O).

Btw, ik zal ff vertellen wat het spel naar mijn weten al dan niet met ea/inet doet (dit zijn mijn observaties en conclusies, dus ik geef geen fix, crack, of wat dan ook).

1. Als je b&w opstart, pingt hij bwping.bwgame.com. Dit is het beruchte ''connecten met ea''. Daar houden ze een log van alle inkomende pings bij. B&W verstuurd niets van de info van je pc, en ea logged alleen je ip aangezien dat publieke informatie is in die zin. Er was een bericht dat ze alle isp''s zouden informeren, en dat ze de ip''s van hun multi-player servers zullen bannen. Verder doen ze er niets mee, het is aan de isp ("Wij zijn niet verantwoordelijk voor welke, al dan niet illegale, software onze klanten gebruiken") of hij er wat strafrechtelijks mee doet. EA banned je alleen maar van hun online multiplayer servers... (zonde natuurlijk als je het koopt)! ;(

2. Er is ook het ''online weather'' systeem wat standaard uit staat. Dit connect naar weather.bwgame.com, poort 80 (een http request dus). Daar haalt hij de eventuele huidige weeromstandigheden vandaan, leuke feature btw :]

Nu je weet wat het doet, is het btw easy te omzeilen, verschillende methoden zijn er, en ik ga ze hier niet vertellen, want ik neem aan dat iedereen hier een firewall heeft! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dorpen innemen op de evil manier duurt wel verdomde lang.

Ik wals dus met mijn aap het dorp in en laat hem vrolijk villagers gooien en huizen slopen :), maar dan gaan ze wegrennen en dan krijg je er geen belief meer bij, vrij irritant. Nu rennen ze voortdurend weg als mijn aap eraan komt. Dus dan moet je het wel op de miracle food manier doen, en dat wil ik dus niet :(

Ik ga dat dorp maar met rotsblokken bekogelen kijken of dat helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 28 maart 2001 12:21 schreef WAcKiN het volgende:
Hey, idd vet spel (als je in wereld 2 zit, moet je een magic forest casten vlak bij je townsupply, never-ending-forest! }:O).

Btw, ik zal ff vertellen wat het spel naar mijn weten al dan niet met ea/inet doet (dit zijn mijn observaties en conclusies, dus ik geef geen fix, crack, of wat dan ook).

1. Als je b&w opstart, pingt hij bwping.bwgame.com. Dit is het beruchte ''connecten met ea''. Daar houden ze een log van alle inkomende pings bij. B&W verstuurd niets van de info van je pc, en ea logged alleen je ip aangezien dat publieke informatie is in die zin. Er was een bericht dat ze alle isp''s zouden informeren, en dat ze de ip''s van hun multi-player servers zullen bannen. Verder doen ze er niets mee, het is aan de isp ("Wij zijn niet verantwoordelijk voor welke, al dan niet illegale, software onze klanten gebruiken") of hij er wat strafrechtelijks mee doet. EA banned je alleen maar van hun online multiplayer servers... (zonde natuurlijk als je het koopt)! ;(

2. Er is ook het ''online weather'' systeem wat standaard uit staat. Dit connect naar weather.bwgame.com, poort 80 (een http request dus). Daar haalt hij de eventuele huidige weeromstandigheden vandaan, leuke feature btw :)

Nu je weet wat het doet, is het btw easy te omzeilen, verschillende methoden zijn er, en ik ga ze hier niet vertellen, want ik neem aan dat iedereen hier een firewall heeft! ;)
Dus je kunt gewoon velig B&W''en met een ineternet connectie??? Zonder dat je gebanned wordt etc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-10 14:02

Apache

amateur software devver

ik heb ook al B&W, ik heb niet echt performance problemen, het loopt lekker op 800x600@16bit, alle detail voor de rest zo laag mogelijk op een celly 266, banshee, 64megs ram.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Pagina: 1 2 3 Laatste