[BC3] GB Advance kopen.

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dgk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-12-2024
Weet iemand waar ik het best (goedkoopst) kan kopen in NL? Bij PSXshop en FutureZone is het te duur naar mijn smaak en alle sites waar het goedkoop is, moet ik met zo''n VISA card betalen en dan nog 2 weken wachten. (daar heb ik dus geen zin).

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ehh.. dan heb je toch zo''n Japanse? Daar kun je niks mee als er hier spellen uitkomen, want dan kun je ook alleen maar Japanse spellen spelen (en die taal is vast ook jouw sterkste kant niet :P).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Nee de Game Boy Advance is net als de Game Boy regiovrij!!!

• AtHomer
  • Niet online
Op zaterdag 24 maart 2001 12:49 schreef Single Guy het volgende:
Nee de Game Boy Advance is net als de Game Boy regiovrij!!!
Weer wat geleerd. Maar dan zit je nog met de Japanse teksten... Vooral in RPG''s is dat erg lastig lijkt me. Ik kan haast niet wachten tot ie hier in Nederland uitkomt. :9~ Weet iemand toevallig wanneer? Ik dacht iets van najaar 2001. :?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op zaterdag 24 maart 2001 12:55 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Weer wat geleerd. Maar dan zit je nog met de Japanse teksten... Vooral in RPG''s is dat erg lastig lijkt me. Ik kan haast niet wachten tot ie hier in Nederland uitkomt. :9~ Weet iemand toevallig wanneer? Ik dacht iets van najaar 2001. :?
Ja doh, je denkt toch niet serieus dat als je er een engels spel in stopt je dan japanse teksten krijgt he?

En dat je moet wachten lijkt me wel logisch, hij is hier nog niet eens uit..

• AtHomer
  • Niet online
Op zaterdag 24 maart 2001 16:28 schreef Timpie2000 het volgende:

[..]

Ja doh, je denkt toch niet serieus dat als je er een engels spel in stopt je dan japanse teksten krijgt he?

Het lijkt me dat als je zo''n Advanced GameBoy koopt, dat je er dan ook gelijk zo''n Advanced game voor wilt hebben en die er dus maar gelijk bij koopt. Je koopt hem niet alleen om je GB color spellen in breedbeeld op te spelen neem ik aan... Die nieuwe games zijn er toch nog niet in het Engels :? of wel?
Dat zei ik toch ook al :??

• dgk
Bij een race game als F-zero boeit het me echt niet of er Japanse teksten erin zitten. RPG;s koop ik natuurlijk later pas.

• remulus
  • Laatst online: 01-02 19:57
Aangezien ik bij een bedrijf werk dat ook spellen voor de GBA ontwikkeld,
heb ik er al mee gespeeld. En ik moet zeggen het is wel een fantastisch apparaat.
Wisten jullie bijvoorbeeld dat als je een spel hebt dat je met meerdere
personen kan spelen je maar 1 cardridge nodig hebt waar het spel op staat.
Tevens kun je met de GBA inzoomen in het spel, best leuk.. en als je een GBC spel
erin stopt, dan kan je switchen tussen breedbeeld en normaal GBC beeld.

It zag op de pagina van de telegraaf ook nog een leuk stuk er over staan:

http://www.telegraaf.nl/digilink/teksten/digi.gba.spellen.nintendo.game.boy.spelen.html

Als het aan mij ligt zou ik zeggen KOPEN DAT DING :)
En ik geloof dat de prijs rond de Fl. 200,- zal liggen..

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Als ie hier officieel uitkomt (juli was het toch???) dan weet ik zeker dat ik er een ga kopen.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zijn er al screenies van GBA spellen te vinden ? En waar kun je het apparaat het beste mee vergelijken ? een SNES of een N64 of daartussenin ofzo :?

Voor F200,- lijkt het me idd wel een stoer apparaat ! :)

• Tim

Tim

Op zondag 25 maart 2001 10:07 schreef kazuka het volgende:
Zijn er al screenies van GBA spellen te vinden ? En waar kun je het apparaat het beste mee vergelijken ? een SNES of een N64 of daartussenin ofzo :?

Voor F200,- lijkt het me idd wel een stoer apparaat ! :)
http://www.gameboy.com/gbadvance.html
Verder kan je het het beste vergelijken met een veredelde SNES denk ik :)

Het zou wel leuk zijn als je nu SNES spellen zou kunnen converten :9

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Op zondag 25 maart 2001 11:14 schreef Timpie2000 het volgende:

[..]

Verder kan je het het beste vergelijken met een veredelde SNES denk ik :)
Een veredelde SNES ? maar is de GBA niet 32-bits en was de SNES niet 16-bits ? Zou de GBA dan niet wat meer in zijn mars hebben dan een SNES :? Of zeggen die bits niet zoveel in dit geval ?

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 25 maart 2001 12:35 schreef kazuka het volgende:

[..]

Een veredelde SNES ? maar is de GBA niet 32-bits en was de SNES niet 16-bits ? Zou de GBA dan niet wat meer in zijn mars hebben dan een SNES :? Of zeggen die bits niet zoveel in dit geval ?
Ik denk dat je de GameBoy Advance kunt zien als iets dat tussen de SNES en de Playstation (1) in zit, of misschien gewoon helemaal PS1. Dat zal pas echt blijken als ermee gespeeld wordt.

Die bits zeggen inderdaad niet alles, maar het geeft wel iets aan qua mogelijkheden. Ik denk dat nu die bits getallen steeds hoger worden er straks niet zoveel verschil meer zit tussen 256 en 512 bits ofzow...

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Afbeeldingslocatie: http://www.gameboyadvance.com/images/hardware.jpg

• dgk
Op zondag 25 maart 2001 08:41 schreef remulus het volgende:
Aangezien ik bij een bedrijf werk dat ook spellen voor de GBA ontwikkeld.
Lost Boys ofzo?

• remulus
Engine Software dus...

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 19:32 schreef remulus het volgende:
Engine Software dus...
HOMOPAGE plz :o uhmmm ik bedoel HomEpage plz...

Verwijderd

200 piek?
mochten jullie wel willen
hier in Hk is die op 21 maart gelanceerd met een prijs van 1,300 hkd ....gedeeld door 3,5 is dit ongeveer 350-370?? gulden?
tuurlijk word die goedkoper , maar wel wat later

• AtHomer
  • Niet online
In de VS is de adviesprijs $99,-- Ik weet zo niet wat de koers is... maar dat betekent toch wel zo''n Fl 300,-- tenminste.

• AtHomer
  • Niet online
En ik las btw in de Telegraaf dat ie zo''n Fl 275,-- gaat kosten, maar ik houd rekening met wat meer. :(

Ook stond er dat de spellen hier zo''n Fl 100,-- per stuk zouden gaan kosten. Bah... :( :(

• Tim

Tim

Met huidige koers is $99 percies fl. 244,42 :)

• remulus
Op dinsdag 27 maart 2001 02:33 schreef Single Guy het volgende:

[..]

HOMOPAGE plz :o uhmmm ik bedoel HomEpage plz...
Nou gok eens.... www.engine-software.nl

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 25 maart 2001 11:14 schreef Timpie2000 het volgende:

[..]

..

Het zou wel leuk zijn als je nu SNES spellen zou kunnen converten :9
Dit vond ik op de IGN.com website: (cube.ign.com/news/33003.html)

Of course, it''s also very easy to make the conversion from SNES games to GBA because of the high performance spec.

We kunnen dus veel conversies verwachten denk ik. :9

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 03:07 schreef kyle_2000 het volgende:
200 piek?
mochten jullie wel willen
hier in Hk is die op 21 maart gelanceerd met een prijs van 1,300 hkd ....gedeeld door 3,5 is dit ongeveer 350-370?? gulden?
tuurlijk word die goedkoper , maar wel wat later
ff reactie wijzigen
nu kost hij nog maar $900 hkd een vette prijsdaling van 400 dus binnen 1 week :)

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 02 april 2001 03:40 schreef kyle_2000 het volgende:

[..]

ff reactie wijzigen
nu kost hij nog maar $900 hkd een vette prijsdaling van 400 dus binnen 1 week :)
Cool! 900 / 3,5 = Fl 257,14 :9

• UnderFlow
Volgens mij moest ie hier ook voor rond de 250 gulden over de toonbank gaan. Ik denk dat het ding die prijs zeker waard is. En die prijzen voor die spelletjes vind ik nog wel meevallen eigenlijk. Als je kijkt naar de prijzen van de snes en megadrive toen en de n64 nu, valt het allemaal nog al mee.
Hier: www.zdnet.com/gamespot/filters/news/0,10849,6018278,00.html kun je een hoop info vinden en screenshots van de GBA. Check Tony Hawk 2 maar eens ziet er echt niet verkeerd uit :9.

Verwijderd

haha
nu nog maar $ 850 inclusief 1 spel
dit gaat idd de goeie kant op

• UnderFlow
Wow ik heb gisteren het dingetje in actie gezien bij een import games zaak hier in Tilburg. Daar hadden ze de japanse gameboy advance liggen. Hij is echt mega klein maar het ziet er echt zeer strak uit. F-Zero draaide erop. Net zoals op de Snes alleen dan een veel scherper beeld. Had em bijna willen kopen maar ik wacht toch maar op de amerikaanse of europese versie.

Verwijderd

Maar nou weet ik nog steeds niet waar ik dat ding kan kopen goedkoop (import, of als die hier eenmaal uit is op 22 Juni)!

• AtHomer
  • Niet online
Op zaterdag 14 april 2001 19:34 schreef CommDante het volgende:
Maar nou weet ik nog steeds niet waar ik dat ding kan kopen goedkoop (import, of als die hier eenmaal uit is op 22 Juni)!
Als ik hem ga kopen dan haal ik hem gewoon bij de Bart Smit of Intertoys... :)

Verwijderd

Tsja, bij Bart Smit heb je gratis bezorging (hoef je je huis niet uit >:)). Maar zijn er geen websites/bedrijven waar dat ding goedkoper gehaald kan worden?

(Damn, kan niet wachten. Ik heb hem al import gezien, maar 700 piek vind ik wel erg overdreven!)

Verwijderd

Oh ja, Bart Smit biedt hem aan voor FL279,- (onder voobehoudt). Nintendo zegt dat de prijs tussen de 250 en de 300 ligt.

En F-Zero is zowat meer engels dan japans, Maria Advance heeft zelfs engels gesproken tekst.

IMO heeft IGN.com de meeste info over de GBA.

Zoals dat Nintendo $25 Miljoen gaat besteden aan "campaign" en de USA (dus waarschijnlijk de Europese ook) "box-art"!

Ook heeft IGN.com de reclames van F-Zero en Mario Advance van Japan op de website staan!

Verwijderd

HA HA HA, net een site gevonden waar je voor minder dan 440 gulden een GBA kan importeren met spel op lik-sang.com

Voor 173,20 Euro met spel exclusief porto!

Op Computergames.nl staat dat je het beste Speedpost/EMS kan kiezen om zo geen extra belasting te hoeven betalen. (Kost 25 Euro, totaal: 198,20 Euro)

Arthur Arts heeft z''n bevindingen van z''n GBA hier vandaan op een homepage gezet!

Verwijderd

ik vind het nog altijd jammer dat die spellen zo duur zijn :(, als ik zo''n ding zou aanschaffen weet ik nu al dat ik geen spellen gaat kopen omdat ze zo idioot duur zijn (ik weet het dat het overal zo is), maar daarom heb ik die dingen ook niet gekocht...

Ik heb toen een gameboy gekocht en zo''n grote cardridge met 70 in 1 spellen. Echt goede spellen zaten daar dus op die bij Bart-Smith gewoon 100 piek per stuk kostte...
Kijk, dan zou ik hem wel willen kopen >:)

Verwijderd

Heb hem hier net in Beijing zien liggen -- voor RMB750, wat neer komt op ca. HFL 220,-

Ik neem aan dat de prijs in HK dan ook gedaald zal zijn.

Verwijderd

als je een gba koopt in beijing dan staat erop:
MADE IN CHINA (serieus)
als je er 1 in HK koopt dan staat er:
MADE IN JAPAN

hier moet je echt op letten als je een gba koopt
de JApanse versies hebben een betere screen en zijn vanzelfsprekend ook in japan in elkaar gezet

Verwijderd

Maar is ie in HK wel al in prijs gezakt inmiddels?

Verwijderd

De Avance gaat bij ons 229,- kosten en de spellen zijn er vanaf 69,-

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 09:56 schreef batman het volgende:
De Avance gaat bij ons 229,- kosten en de spellen zijn er vanaf 69,-
Hiero in doetinchem werd me net verteld dat de gba ongeveer 280,- zou gaan kosten!!
En ander nieuws! Door de vertegenwoordiger van nintendo.
Ik heb vandaag op de GBA gespeeld!!
Dat was me ff iets!! het was een (bij mij) onbekent spel, je moest met een draaiend balkje door een doolhof bewegen, erg verlavend! (zoals de meeste nintendo spellen!)
Hoe ik dit voor elkaar heb gekregen:
Ik stond in de dimension+ te banjo tooien op zo''n demostratie kast, komt de vertegenwoordiger van nintendo binnen met 4 GBA''s nouja die kerel begint dus zoon praatje met die lui achter de balie, over die GBA blablablabla om een lang verhaal kort te maken die kerel doet zijn koffer open, tovert 4 GBA''s te voorschijn duwt de verkopers (2man) er allebij 1 in de handen, hij neemt er zelf ook 1, en geeft mij die 4e
COOOOOOOL toen mocht ik er op spelen!!

Dat was echt wel beter! :+
En dat ding start snel op!! Echt, je zag heel ff Game Boy Advance langs komen, en dan zat je al in de game!! Lekker tft schermpie mooi groot, lekker heldere kleuren!
Nou ik koop dus echt zoon geval!

Wisten jullie al dat je er ook je ouwe gameboy spellen op kunt spelen??? Das nog het mooiste van alles!

Och, verder nog: Cadriges zijn nog kleiner als die van de gameboy! (+/- de helft!)
AAAAAAAAAAAH, ik ben helemaal verlieft op dat ding!! :P:P:P:P:P:P:P
Pagina: 1