Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Hey,
Ik heb dus een scrollmouse, maar deze wil niet werken in spellen. Nou ja, een keer kan ik ''em gebruiken, daarna reageert het spel niet meer op het scrollen.
Anyways, ik heb MouseWare van Logitech geïnstalleerd staan + MouseWheel patch (Logitech), maar dat helpt allemaal niet.
Ik draai W98se.
Iemand?!
Ik heb dus een scrollmouse, maar deze wil niet werken in spellen. Nou ja, een keer kan ik ''em gebruiken, daarna reageert het spel niet meer op het scrollen.
Anyways, ik heb MouseWare van Logitech geïnstalleerd staan + MouseWheel patch (Logitech), maar dat helpt allemaal niet.
Ik draai W98se.
Iemand?!
Ik weet niet maar ik heb het nooit zo gehad op MouseWare
.. Ik heb dus gewoon geen drivers geinstalleerd (oh help, kan ik dat duimknopje niet gebruiken
) en lekker standaard genomen. Werkt alles perfect.
Inderdaad, je moet dat MouseWare gewoon niet gebruiken.
Dan werkt alleen je duimknop niet meer in windows, maar dan werken je scoll weeltje en je duimknop wel in games.
Duimknop is reload
Dan werkt alleen je duimknop niet meer in windows, maar dan werken je scoll weeltje en je duimknop wel in games.
Duimknop is reload
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Verwijderd
Hmm, voor zover ik weet werkte het ook niet ZONDER MouseWare.
Maar, misschien hebben jullie wel gelijk. Ik zal ''t vanavond es proberen. Ik weet anders ook niet waar ''t aan kan liggen.
Tnx anyways!
Maar, misschien hebben jullie wel gelijk. Ik zal ''t vanavond es proberen. Ik weet anders ook niet waar ''t aan kan liggen.
Tnx anyways!
Laatst ergens gelezen (zelf nog niet geprobeerd!) dat je de mouse scroll helemaal op nul moet zetten. Anders moet je idd met je keyboard een ander wapen pakken, en da''s héél lastig
hoe maak ik zo'n sig?
ik heb de logitech mouseman wheel optical :):):):)
en ik heb mouseware 9.1 en dat gamewheel.exe bestandje voor het scrollwheel
en bij mij werkt alles perfekt :):)
Verwijderd
:zOptical is RELAXED!!!!!!!!!!8-)Op woensdag 21 maart 2001 21:22 schreef Juan het volgende:
Verwijderd
Here the same! Heeeerlijke muisOp woensdag 21 maart 2001 21:22 schreef Juan het volgende:
Ben ook heel benieuwd naar de nieuwe draadloze Optical muis!
Gimme URLOp donderdag 22 maart 2001 05:35 schreef Raptor20 het volgende:
[..]
Ben ook heel benieuwd naar de nieuwe draadloze Optical muis!
Zijn ze al zover dan, dat ze het voor elkaar krijgen? Die muis zal wel een zeer brakke refreshrate/resolutie hebben
Verwijderd
Dat MouseWheel.exe ding heb ik al geïnstalleerd!Op woensdag 21 maart 2001 15:11 schreef predatorx het volgende:
Ik heb MouseWare van Logitech geïnstalleerd staan + MouseWheel patch (Logitech), maar dat helpt allemaal niet.
Oops :o:oOp donderdag 22 maart 2001 10:43 schreef Nibbles het volgende:
[..]
Gimme URL
Zijn ze al zover dan, dat ze het voor elkaar krijgen? Die muis zal wel een zeer brakke refreshrate/resolutie hebben
Ik kom nog vaker op GoT dan op T.net
Verwijderd
Ik heb dat geouwehoer ook gehad!
als ik mijn knoppen config in q3 veranderde dan werkte scroll wheel niet meer
Mouse deinstalleren en gewoon ps2 compatible mouseport en je hebt het verholpen
Mouse ware is op zeker Bagger
net zoals die programmatjes die bij je multimedia toetsenbord zitten: dubbel
als ik mijn knoppen config in q3 veranderde dan werkte scroll wheel niet meer
Mouse deinstalleren en gewoon ps2 compatible mouseport en je hebt het verholpen
Mouse ware is op zeker Bagger
net zoals die programmatjes die bij je multimedia toetsenbord zitten: dubbel
q3 heeft de vervelende eigenschap je scrollmouse te disabelen als je keys verandert
lekker irri.. gewoon ff opnieuw starten.. en dat gamewheel.exe zou moeten werken.. kijk anders welke key hij probeert te chagnen en zet hem handmatig met regedit op 0
blup
Hmmmm.
Met de nieuwste mouseware werkt het voor mij ook niet meer
Zelfs die patch helpt niet
Lekker is dat.
Ik gooi wel een oude versie er weer op.
Met de nieuwste mouseware werkt het voor mij ook niet meer
Zelfs die patch helpt niet
Lekker is dat.
Ik gooi wel een oude versie er weer op.
Verwijderd
/me kan niet meer zonder zijn duimknop (verkenner) in Windows
Toen ik dat probleem had met m''n vorige PS/2 muis heb ik gewoon aan m''n serieele poort een flutmuisje erbij gehangen, die gebruikte ik dan alleen bij games waar die andere muis t niet deed
Toen ik dat probleem had met m''n vorige PS/2 muis heb ik gewoon aan m''n serieele poort een flutmuisje erbij gehangen, die gebruikte ik dan alleen bij games waar die andere muis t niet deed
Pagina: 1