- Unreal 2>:)
- Warcraft III
- Emperor of Dune
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
NEOCRON lijkt me zeker wel te gek... Maar het duurt nog zo lang voordat ik MXstream heb...Op zaterdag 17 maart 2001 09:17 schreef Ro2 het volgende:
Als ik die shots zo zie, dan ga ik daar ook maar eens op wachten :9~!
Eneeh NEOCRON wil ik ook wel op wachten hoor :P!
Op welke spel ik zit te wachten (en dat voor de rest van mijn leven zal doen want hij komt toch wegens een budgettekort niet uit): Total annihilation 2: The Arm Offecive
Cavedog is failliet en niemand wil het project overnemen...
Electronic Arts? als jullie dit lezen willen jullie de project van cavedog overnemen? Jullie hebben genoeg lolly om het af te maken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Verwijderd
die word idd ook koelOp woensdag 23 mei 2001 14:08 schreef Chante het volgende:
* Anarchy-Online
Wolfenstein 3D II - Returning to Castle Wolfenstein
p.s. Het eerste probeersel om Wolfenstein 3D II te maken was niets minder dan "Rise of the Triad"
http://www.3drealms.com/rott/originalspec.html
C:\>_
/me == 42
Heb me igg aangemeld als betatester, testers in Europa mogen eindelijk ook meedoen kost $5.
Thank you for taking the time to complete your Motor City Online Beta Testing Application form.
Confirmation of your application will be sent to the email address you provided..
Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt
Verwijderd
* Silent Hunter 2
* Train Simulator
* Mafia
* Hidden en Dangerous 2
* Operation Flashpoint
Dat lijkt verdacht veel op mijn lijstje...Op zondag 20 mei 2001 23:07 schreef slacid het volgende:
Mijn lijstje:
-Return to Castle Wolfenstein
-Doom 3
-Unreal 2
-Unreal Championship (Unreal Tournament 2)
-Halo
-Warcraft 3
-Max Payne
-Duke Nukem Forever
-Halflife 2
-Grand Theft Auto 3
-Fifa 2002
enz.
/me is het wachten een beetje zat aan het worden :(:(:(
ok.. de mijne dan:
-Return to Castle Wolfenstein
-Doom 3
-Unreal 2
-Unreal Warfare (en geen Unreal Championship dus)
-Halo
-Max Payne
-Duke Nukem Forever
-Halflife 2
-Grand Theft Auto 3
-Operation Flashpoint

en
Operation Flashpoint
sof 2
gta 3
HL2
Verwijderd
Eneeh NEOCRON wil ik ook wel op wachten hoor :P!
btw black & white komt rond eind maart uit of uiterlijk 6 april.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
www.emperordune.com
bekijk het demo filmpje maar eens daan stelt de rest echt nix meer voor