[BC3] cs1.1 niet compatibel met voodoo3 (3dfx minigl)

Pagina: 1
Acties:

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02 15:14
Ik speel nu al een maandje lekker cs1.0 op 1024*768 opengl met 3dfx minigl, nu wil ik dat ook proberen met cs1.1, alleen nu ondersteunt mijn videokaart dat opeens niet meer.
Weet iemand raad?

config:
MSI K7-Pro
AMD duron 600
256MB
Voodoo3-3000 agp met standaard drivers
directX 7.0

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
In het geval dat minigl niet meer in het lijstje bij opengl staat:

download minigl (staat ook wel op de cd van je videokaart, maar dat is een oudere versie)
start dat op. Minigl gaat dan op zoek op je pc naar spellen die minigl ondersteunen, en installeert daar minigl drivertjes op.

Ga daarna weer naar cs en als het goed is staat minigl weer in de lijst.

Catch a smile out there!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
gebruik anders wickedGL drivers. Zie www.wicked3d.com

• nadd
mingl staat nog wel in het lijstje en is goed geinstalleerd en werkt ook prima in cs1.0; alleen niet meer in cs1.1;
maar ik zal ze nog een keer downloaden
(iemand enig idee waar?)

• nadd
voor de geinteresseerden, heel de mikmak eraf gooien, halflife opnieuw installeren daarna de 1.06 patch (volledige) daarna cs1.1 volledig eroverheen en minigl werkt weer als een zonnetje

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
mmmm 3d coaster designer die makkelijk is en waar je ook nog in kan rijden???? die heb ik hier wel liggen. is maar iets van 4Meg groot en heet Ultra Coaster. Is van Reactor Software.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 07 mei 2001 20:17 schreef TheKeyMaster het volgende:
mmmm 3d coaster designer die makkelijk is en waar je ook nog in kan rijden???? die heb ik hier wel liggen. is maar iets van 4Meg groot en heet Ultra Coaster. Is van Reactor Software.
arrggg ik moet toch echt is beter opletten welke knoppen ik hier in zit te drukken...staat dit bericht op de verkeerde plek...BAH

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Als ie zegt: Current Videomode not supported (ofzo) moet je ff die 3dfxgl.dll uit je halflife\gldrv kopieren en in je windows map kwakken dan doet ie het.
Pagina: 1