Hehe, ben ik blij dat ik er lekker toch heen ga
.. Maar er is toch op zijn minst wel een leuk elfje in de film ofzo :9~:?
Ennuh, ik ga nu verder in spellhold maze
..
Ennuh, ik ga nu verder in spellhold maze
raar mijn level 18 sorcerer well, erg comish Time stop en dan 3 abu habib''s horrid wiltings.... sissszzzlleOp vrijdag 27 april 2001 11:42 schreef GaiusBertus het volgende:
Het is jammer dat als je de XP-cap remover installeerd je als level 18 mage nog steeds geen negende level spells kan leren... jammer, ik had best timestop of imprisonment in mijn standaard arsenaal gewild
Met een aan WAANZIN grensend optimisme
Lekker vaag dan, want de eerste keer dat ik het spel speelde haalde ik de experience cap ook al en toen heb ik toch lang niet alle quest gedaan...Op vrijdag 27 april 2001 12:14 schreef TheJoker het volgende:
Hey dude (Kid-Icarus), Hoe krijg je dat in godsnaam voor mekaar om zoveel XP te hebben in Chapter VI ?? Ik had alle quests gedaan (volgens D.Simpson) en was bij het einde van de game nog geeneens bij de XP cap aangekomen..
Weird...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Die is er niet, anders zal iedereen juist die class gaan spelen...Op zaterdag 28 april 2001 08:44 schreef TheJoker het volgende:
Popquizz:
*** Wat is de ultieme class/kit ?? ***
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
Klopt, het is maar net waar je persoonlijke voorkeur naar uitgaat, anders hadden ze echt niet zoveel klassen gemaakt, je hebt toch van de meeste klassen wel iemand nodig, zoals een dief, een mage, een figther en een Druid/Cleric voor het helenOp zaterdag 28 april 2001 15:38 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Die is er niet, anders zal iedereen juist die class gaan spelen...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.
Verwijderd
Ja als je iemand vervangt KAN het niet meerOp zondag 29 april 2001 16:32 schreef Yoozd het volgende:
Ik had Jaheira toen ze dood was omgeruild voor Valygar en kan ik haar niet meer terug krijgen.
Prucies, daarom vraag ik ook naar jullie mening (dat gaven het woord POPQUIZ ook aan) wat jullie de beste en leukste class vonden!!Op zaterdag 28 april 2001 17:36 schreef KID-ICARUS het volgende:
Klopt, het is maar net waar je persoonlijke voorkeur naar uitgaat, anders hadden ze echt niet zoveel klassen gemaakt, je hebt toch van de meeste klassen wel iemand nodig, zoals een dief, een mage, een figther en een Druid/Cleric voor het helen
Met een potion of genius kun je hetzelfde doenOp dinsdag 01 mei 2001 22:52 schreef GaiusBertus het volgende:
Ik ga nu de Drow stad in. Misschien moord ik hem nadat ik alle quests heb gedaan voor de grap wel helemaal uitDeze party is echt een stuk sterker dan mijn eerste party...
En ik heb ook ontdekt waarom ik geen 9th level spells kon leren... mijn mage (Nalia) had maar een intelligence van 17! D''oh!
Yep, een van de betere ''truuks'' imho. Je komt na een quest met een scroll of 40 terug. Koopt een potion, gooit die achterover en hoppa, gewoon alle spells kun je leren >:):POp woensdag 02 mei 2001 11:20 schreef Warbringer het volgende:
Met een potion of genius kun je hetzelfde doen
instant high intelligence - Kun je meteen een zooi spells MEER leren. en hoger...
Nice trick eh?Op woensdag 02 mei 2001 11:23 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Yep, een van de betere ''truuks'' imho. Je komt na een quest met een scroll of 40 terug. Koopt een potion, gooit die achterover en hoppa, gewoon alle spells kun je leren >:):P
Krijg je ook nog XP voor
Verwijderd
Inderdaad, de monster models van torment waren toch wel strak in mijn mening, vooral die wolf-gasten met die slangen of schorpioenen aan z''n rug vast (beetje knullige uitleg) Ook die Tan''ari (of zoiets) waren wel strak...Op woensdag 02 mei 2001 23:39 schreef GaiusBertus het volgende:
Ik vind trouwens wel dat de demonen en duivels in BG2 een klein beetje afgeraffeld zijn, er zijn maar twee modellen, het ''balor'' model en het ''pit fiend'' model. Op zich niet erg, maar voor zo''n uitgebreid spel vind ik het een beetje slap. Een glabrezu ziet er namelijk ''in het echt'' absoluut niet zo uit als in BG2, het is een grote wolf met schorpioenen klauwen op zijn schouders en niet zo''n beest met vleugels. Ze hadden toch best modellen uit Torment kunnen hergebruiken... of niet?
Verwijderd
Je had Valygar helemaal niet in je party hoeven nemen om die sphere in te kunnenOp woensdag 02 mei 2001 22:27 schreef Viiin het volgende:
Ik zit nu net in die kl*te sphere!!! ik moet er nu uit en een paar van die vliegende leeuwen (ofzo) gaan kicken echt |:(|:(die beesten zijn best wel sterk...
Mijn party bestaat nu uit:
-Zecniv Sensei: Necromancer lvl 12
-Minsc : lvl 10
-Keldorn : lvl 19
-Valyger : lvl 9 (ik wil hem niet maar t moest om die sphere in te komen,normaal heb ik Jan)
-Aerie : lvl 9/11
-Jaheira : lvl 9/12
Als ik dan Jan heb ipv Valyger vind ik mijn party best goed functioneren en ik heb eigenlijk geen zin om Imoen erbij te halen... Wat is het beste wat ik kan doen???
Yep en dat vindt ik dus jammer. Iedereen die een beetje iets van AD&D afweet weet dat level 20 al RANZIG hoog is. Bij level 40 BEN je god.. en das niet helemaal leuk imhoOp donderdag 03 mei 2001 22:28 schreef QuarK het volgende:
Kan echt niet wachten op ToB om de serie af te sluiten! EXP cap ligt dan op 8 miljoen!
GODLIKE
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Bij het uitbreidingspakket van IWD, Heart Of Winter zit een update van de infinity engine zodat die net als BG2 ook de hogere resoluties aankan. En tevens nieuwe spelleffects die minstens net zo mooi zijn als die van BG2.Op vrijdag 04 mei 2001 14:35 schreef TheJoker het volgende:
Alleen zijn de graphs iets minder
Verwijderd
idd, daar ben ik het helemaal mee eens, als een spel mooi is is het mooi meegenomen, maar het hoeft voor mij niet perse.Op vrijdag 04 mei 2001 14:35 schreef TheJoker het volgende:
[..]
Alleen zijn de graphs iets minder... Maargoed, gameplay gaat voor alles...
Verwijderd
Dit wordt blijkbaar al bijzonder veel gedaan. Ik heb dit wel enkel gehoord, niet zelf actief aan meegedaan.Ik vroeg me af of er een mogelijkheid bestaat om AD&D via een chat-box te spelen. Moet kunnen toch? Gaat alleen iets langzamer, maar het hoeft de pret niet te bederven. Wat vinden jullie van dit idee?
Ik ben zelf nu een tijdje bezig met 3rd edition en kan niet anders zeggen dat het een gigantische verbetering is tov 2nd edition. Alles veel duidelijker en logischer, er zijn geen honderden aparte tabelletjes voor van alles en nog wat (bijv : er is slechts EEN tabel voor alle character scores), geen limieten in ability scores meer (dat onzinnige 25 str. Grote monsters hebben nu eenvoudig 40 str ed), veel beter bedachte skills (nonweaponproficiencies in 2nd edition), special abilities voor characters om ze meer van elkaar te laten verschillen (de zgn "feats"). Eigenlijk is het teveel om op te noemen.Heb je de 3rd edition rules al gespeeld? Zoja, beviel het? En wat vind je de beste campaign setting die tot dus ver is uitgebracht door TSR?
Verwijderd
/me == 42
Verwijderd
Hoe doe je dat dan, want ik ben dus ook al over de 3.000.000 XP heen, maar ik kan nog steeds geen level 9 spells onthouden[b]Op maandag 07 mei 2001 10:21
En dan nog maar over BG2: Ik heb nu de 3.000.000 xp gehaald, en aangezien ik de xp cap verwijderd heb betekend dit dat ik nu time stop standaard heb ingestudeerdIk ben heel benieuwd wat Bodhi daarvan gaat vinden
Tuurlijk kan ik je dat vertellen.Op maandag 07 mei 2001 10:35 schreef IceStorm het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er gebeurt als je Limited Wish cast? Ben reuze benieuwd hoe ze dat uitgewerkt hebben
Verwijderd
Ik zou toch proberen die quest van Nalia te doen, je moet gewoon wat met spreuken experimenteren en dan lukt die slangetovenaar welOp maandag 07 mei 2001 16:00 schreef sunnyboy het volgende:
Ik speel het nog niet zo lang en ik moet nog zo''n 15.000 piek krijgen.
Welke quest moet ik nu nemen?
ik heb 6 mensen in mijn team en 1 familiar
1, Waxx, mijn mage, kan sterke spells
2, Minx
3, Jaheira
4, japanner of chinese thief
5, die Drow Elf
6, Die edele thief waarvoor je dat kasteel moet ontruimen van trolls en slangachtige
(die heb ik al geprobeerd maar ik werd afgeslacht door zo''n slangetovenaar:()
Welke quest moet ik nou doen:?
ik probeer eerst wat geld te krijgen zodat ik in de stad kan toveren
ik heb al 4000 ofzo
Verwijderd
ok, zal ik doen...Op maandag 07 mei 2001 16:17 schreef KID-ICARUS het volgende:
[..]
Ik zou toch proberen die quest van Nalia te doen, je moet gewoon wat met spreuken experimenteren en dan lukt die slangetovenaar welDan krijg je lekker veel geld
Je bent nog lang niet klaar met die quest van de harpers, maar daar kom je later zelf wel achter,Op maandag 07 mei 2001 16:21 schreef sunnyboy het volgende:
[..]
ok, zal ik doen...
Ik heb trouwens die quest met de Harpers gehaald,
God wat is die simpel
Verwijderd
Op maandag 07 mei 2001 16:23 schreef KID-ICARUS het volgende:
[..]
Je bent nog lang niet klaar met die quest van de harpers, maar daar kom je later zelf wel achter,maar echt heel moeilijk wordt die nooit
Verwijderd
nee, nog nietOp maandag 07 mei 2001 16:26 schreef IceStorm het volgende:
Zomaar een vraagje.. zijn jullie ook wel eens spontaan dingen ''kwijt''? Mijn mage was op een gegeven moment haar cloak kwijt, ik ben al een rogue stone kwijt geraakt en ook het eerste deel van het vorpal sword was opeens foetsie.
Nu gebruik ik daar lekker cheats voor om ze weer terug te halen maar het is wel vaag.
Daar kom ik nooit hoorOp maandag 07 mei 2001 16:35 schreef Boekster het volgende:
Zeg, IceStorm, ik zie je wel eens op de BlackIsle boards. Zou je m daarop kunnen posten? weet je gelijk of het probleem bij nog meer mensen speelt.
Verwijderd
Verwijderd
maar ik heb hem toch nodig, word het gelijk veel makkelijker, kan ik ook gelijk shadows aan e.d.Op maandag 07 mei 2001 17:05 schreef Boekster het volgende:
Disintegrate vind je vo,lgens mij op een aantal plaatsen, maar ik zou m''n god niet meer weten waar. Zo goed vind ik hem persoonlijk toch niet. alle items die je tegenstander had zijn ook allemaal foetsie. Geef mij maar finger of death.>:)
Shadows zijn zwaar simpel? Ik bedoel das niks meer dan een beetje zwaaien met je zwaardOp maandag 07 mei 2001 17:06 schreef sunnyboy het volgende:
maar ik heb hem toch nodig, word het gelijk veel makkelijker, kan ik ook gelijk shadows aan e.d.
Verwijderd
doet ze niks zecht tieOp maandag 07 mei 2001 17:45 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Shadows zijn zwaar simpel? Ik bedoel das niks meer dan een beetje zwaaien met je zwaard
Kensai is nu leuk, 4 attacks per round, main hand thaco -11, off hand thaco -6
CheatOp maandag 07 mei 2001 18:09 schreef sunnyboy het volgende:
ow, maar die zijn zo duur, alles is zo duur.
Hoe krijg ik snel geld:?
geef eens ff wat tips
Verwijderd
eerst saven is soms wel verstandigOp maandag 07 mei 2001 19:25 schreef IceStorm het volgende:
2) Soms wel soms niet, gewoon proberen is het devies
Verwijderd
Yep indeed, om Dan Simpson te quoten:Op maandag 07 mei 2001 19:38 schreef sunnyboy het volgende:
eerst saven is soms wel verstandig
There are 3 times when you should definitely save the game.
When you win a battle, before you go to sleep, and everywhere else
Verwijderd
Verwijderd
vandaar dat level 40 ook al Godlike bekend staat...Op dinsdag 08 mei 2001 09:41 schreef Rain het volgende:
nog ff over die lvl 40 cap in ToB ...als je een wizard slayer heb ...en je bent dus lvl 40 heb je gewoon 80% magic resistance ...beetje erg hoog/veel...jammer alleen dat je je eige nie kan healen ...maar 80% ..sjees
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq