Toon posts:

[BC3] Baldur''s Gate II

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 810 views sinds 30-01-2008

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:59

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 25 maart 2001 21:57 schreef superoma het volgende:
de ring of gaxx is idd een leuke item. De staff of magi is ook een leuke ;)
Ja, ik ga er dus nu over nadenken hoe ik die te pakken krijg :).. In 1x naar binnen stormen was iig niet echt de optie, toen was ik zeg maar instant death ;).

edit:
ARGH, net een beetje lopen voorbereiden, wat spells geleerd. Kwam er een messenger aan dus ik richting mijn kasteeltje, probleem opgelost. Ik wil dat huis binnenlopen, is mijn Rogue Stone opeens pleiten? Gewoon niks meer. Oftewel 1 uur speeltijd weggegooid en ik mag weer met een oude save game beginnen :'(

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 26 maart 2001 10:45 schreef Dennism het volgende:
tip: 1 mannetje met prot from magic en een > +4 wapen en maar hakken :P
Dat werkt bij Kangaxx ideaal ja ;).. Kost wel TIJD (damage range is 2-4 ofzo per hit) maar het lukt wel.
Maar bij Shangalar lukt dat niet denk ik want die heeft ook nog allerlei goons om zich heen :)..

Verwijderd

Topicstarter
Icestorm? Waar ben je nu mee bezig in BGII (welke chapter, welke partyformation, welke quest)??

(gewoon nieuwsgierigheid) >:)

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 26 maart 2001 11:20 schreef IceStorm het volgende:
Dat werkt bij Kangaxx ideaal ja ;).. Kost wel TIJD (damage range is 2-4 ofzo per hit) maar het lukt wel.
Maar bij Shangalar lukt dat niet denk ik want die heeft ook nog allerlei goons om zich heen :)..
Hehe, werkt bij Shangalar ook :).. Kostte wat moeite maar ok. Ik hoop dat ik geen protection from magic scrolls meer nodig heb want ik kan maar 1 winkel vinden die ze heeft en die heb ik allebei gebruikt nu ;).
Oh, Shangalar levert trouwens helemaal geen xp op terwijl in de loopdoor staat dat ie 50k waard is.. Bah.

Nou moest ik het doen met 25.000 voor die mannetjes (ca.) en 3500 gp + staff of the magi (en dat is dan ook ALLES).. Vondt dat een beetje tegenvallen eigenlijk.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-01 17:57
de Twisted rune is niet zo moeilijk, ik maar Shalangar af met Mincs (met de daystar en die helm die simularcum kan casten) eerst eerst cast je simularcum met minsc en dan 2x sunray (iedere minsc 1x) en nog 2x hakken ofzo en hij is dood) nog voor shalangar time stop cast. Tijdens dit staat mijn party buiten zicht van de hulpjes van shalangar.

Hierna pakte ik mijn mainchar (Undead hunter) met Carsomyr +5 die liet ik de fighter lokken en die vampier (had ie vrij snel beide dood) toen gaf ik mincs baldurans shield erbij en liet ik em die beholder afmaken door hem zichzelf te laten verstenen.

en toen met mijn mainchar nog ff die mage kapot gehakt (mainchar was 60% immune to magic)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 maart 2001 15:13 schreef IceStorm het volgende:
ARGH.. Ik heb een probleem. Ik zit nu in Umar Hills (ja temples enzo al gehad) en nu lees ik in een loopdoor dat er ergens een boer met een kip is die een of andere steen voor de horn of valhalla heeft. Nou wil ik die dus graag hebben maar ik kan die eikel NIET vinden, gewoonweg NIET.

Het gaat dus om deze quest:
[..]

Iemand enig idee?
ahhh, dus jij hebt ook de walkthrough van D.Simpson???

Is errug goed...!!

>:)

Verwijderd

Die shalangar ofzo (weet zijn naam niet eens ging zo snel) was zo snugger om tussen mijn party in te teleporten, dus die was in 30 secs dood (zo niet sneller) :)
Met mijn mainchar (en cloak of mirroring ;)) snel voor de beholder gaan staan, dus die sloopte zichzelf en toen waren er nog 2 mages die wat summonden maar dat is toch piece of cake voor een ~lvl 18 party.

Jammer had namelijk wel wat meer van dat gevecht verwacht... Maarja dat had ik van heel Baldurs Gate II.

• IceStorm

IceStorm

Yep, die walktrough is echt handig. Ik gebruik hem gewoon om niet de weg kwijt te raken met alle quests :).. Lekker overzichtelijk.

En hallo zeg, met een 18e level party is het idd makkelijk. Ik heb het gedaan met een 12e level party :).

Linkje naar walkthrough ;).

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 maart 2001 12:52 schreef Trashbash het volgende:
De beste party lijkt mij :

- Jezelf als mage
- Keldorn
- Minsc
- Anomen

Meer heb je niet nodig om het uittespelen hoewel een extra mage nog wel praktisch kan zijn, maar als je eigen char goed genoeg is is dat niet nodig.
Je hoeft geen 6 chars in je party te hebben en het voordeel van minder chars is dat je meer exp / char krijgt en dus ook sneller lvl up gaat. Alleen heb je die xp cap dat is wel jammer, maar in de expansion is ie weer weg.
Ok, met vier characters spelen is inderdaad wel gaaf vanwege de XP, maar heb jij geen moeite met de hele moeilijke gasten?? Bijvoorbeeld die demon die je in de Planar Sphere tegenkomt?? (Tan''arill ofzo)??
Misschien heb ik nog te weinig xp, dat ik moeite met ''em heb (volgens mij is de gemiddelde level 11 ofzo...)

En trouwens, (trashbash), ben jij nog is chapter II bezig, dat je al level 18 bent, of al gevorderd, en bezig eventjes achteraf die subquests te doen??

mzzlz

Verwijderd

Topicstarter
ehh, wat is shadowkeeper??

:+

mzzlz >:)

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 26 maart 2001 19:58 schreef TheJoker het volgende:
Icestorm? Waar ben je nu mee bezig in BGII (welke chapter, welke partyformation, welke quest)??

(gewoon nieuwsgierigheid) >:)
Uhm ok :)

Chapter 3, eerst alle quests doen die er te doen zijn :)

Fayuna, 12e level Kensai (foute keus weet ik ;)).
Minsc
Keldorn
Jaheira
Yoshimo
Aerie

Quests die ik nog moet doen:
Docks uitkammen, Temple nog 2 quests, Government nog helemaal net als Graveyard. Ook Slums moet ik nog wat. Samengevat moet ik nog 50% van de quests in de stad. Ik denk dat ik buiten de stad ca. 85% gehad heb.

Dus ja ik moet nog even. Ik ben net door de grens van 1,1 miljoen Xp per mannetje heen (ongeveer).

Nu jij >:):P

Verwijderd

Topicstarter
party

*Aragorn (ik, fighter/mage/thief --> echt stom!!!)
*Minsc
*Aerie
*Edwin
*Keldorn
*Korgan

graveyard klaar, slumzz klaar, promenade klaar, docks ongeveer klaar, umar hillz bijna klaar, d''arnice hold.
van de rest moet ik nog bijna alles doen..
mijn beste character qua xp is denk ik minsc met 500.000 xp, dus dat valt ontzettend tegen.. vind ik...
het gemiddelde level-level is ongeveer 10 a 11... :r

chapter II, heb al bijna 7 keer zoveel poen als eigenlijk de bedoeling was om Imoen terug te vangen, maargoed, veel geld komt van pas

mzzlz

Verwijderd

Ok, met vier characters spelen is inderdaad wel gaaf vanwege de XP, maar heb jij geen moeite met de hele moeilijke gasten?? Bijvoorbeeld die demon die je in de Planar Sphere tegenkomt?? (Tan''arill ofzo)??
Misschien heb ik nog te weinig xp, dat ik moeite met ''em heb (volgens mij is de gemiddelde level 11 ofzo...)
En trouwens, (trashbash), ben jij nog is chapter II bezig, dat je al level 18 bent, of al gevorderd, en bezig eventjes achteraf die subquests te doen??
Nee ik heb nergens echt moeite mee gehad in BG2, af en toe wel moeten loaden als de tegenstander veel lucky criticals scoort (zeker tegen mindflayers). Het enige wat ik moeilijk vond waren al die golems in de planarsphere, die ik veel te snel ben in gedoken.

BG2 heb ik nu al een maand of 2 uitgespeelt ofzo ;) Maar ik had eerst al mijn quests in act 2 gedaan en daarna nog ff de dingen die ik vergeten was (oa dus de staff of the magi halen, maarja toen had ik er nog nauwelijks nog wat aan).

• Lord Daemon
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik heb ook niet zoveel zin in het gezeik tussen Edwin en Minsc, hoewel het allebei heel goede characters zijn, nou ja, gewoon maar doorklikken die irritante dialogen...
Wat, je gaat toch niet Edwin en Minsc in je party nemen? Ben je chaotic neutral of zo, dat je zulke wazige samenstellingen kiest?

En dialogen zijn juist het koelste in een spel toch?

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

TheJoker en IceStorm, als jullie zo balen van jullie main characters kan je natuurlijk altijd ShadowKeeper gebruiken om gewoon een ander ventje te maken. Je kan het zien als cheaten, maar als je je character geen scores geeft van allemaal 18, het gewoon normaal houdt dus, zie ik het als spelen zoals je het leuk vind :)

Ik ben net even een halfuurtje begonnen met opnieuw spelen, ik heb een fighter gemaakt en die meteen gedualclassed naar mage. Het is nu nog even kut maar uiteindelijk heb ik dan een mage met lekker veel hitpoints die toch zijn maximum level kan worden. :) En met exeptional strenght... lekker boeiend, alsof je met je mage man tegen man gaat vechten. Maar het is gewoon leuk :)

Jammer dat je niet naar Sorcerer kan dualclassen...

Edit: trouwens, wie was Shalangar ook al weer, een of andere lich ergens? Ik heb Kangaxx nog wel even verslagen met mijn oude party, wat een eitje met een scroll Protection from Magic >:) Ik geloof dat hij wel 20 keer geprobeerd heeft Imprisonment op Minsc te gooien. "Sword, meet Evil, Evil, meet SWORD!"

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

Verwijderd

Ik ben net even een halfuurtje begonnen met opnieuw spelen, ik heb een fighter gemaakt en die meteen gedualclassed naar mage.
Hey dat is exact wat ik voor mijn mainchar gedaan hebt :) Zodra je die eerste dungeon en dat circus gedaan hebt ben je al lvl 8 en heb je al je fighter skills weer, bijzonder snel dus :)

Die link naar shadowkeeper staat hier ergens terug in dit topic, daarmee kan je je character aanpassen (dus ook alle scores op 25 zetten, maar ik kan me niet voorstellen dat je dat leuk vindt om mee te spelen hoewel ik ook personen ken die dat wel leuk vinden :? Voor mij ongebegrijpelijk).

• IceStorm

IceStorm

Zo... na al het B&W geweld gaan we hier weer lekker verder met BG II :).

• Dennism
Op maandag 26 maart 2001 18:37 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Uhm, das een bonus cd item, hoe kom je daaraan?
De bonus cd files zijn door Bioware (?) ook vrijgegeven om via inet te distribueren :P

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

maar als je je character geen scores geeft van allemaal 18
Ah, zoals mijn volledig eerlijk gecreerde mage die tot voor kort de scores 18/18/18/18/18/18 had? (Tja, vaak rollen en weten dat je een armband van 18 Charisma krijgt in het begin. Cha is zonder items 6. Helaas ben ik nu 1 Con kwijt geraakt in die droom...)

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 27 maart 2001 15:43 schreef Lord Daemon het volgende:

[..]

Ah, zoals mijn volledig eerlijk gecreerde mage die tot voor kort de scores 18/18/18/18/18/18 had? (Tja, vaak rollen en weten dat je een armband van 18 Charisma krijgt in het begin. Cha is zonder items 6. Helaas ben ik nu 1 Con kwijt geraakt in die droom...)
Lol, het heeft mij ook LANG gekost om 18/00 strength te rollen :).

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 27 maart 2001 16:44 schreef GaiusBertus het volgende:
Dan kan je beter scores via ShadowKeeper maken. Ben je niet zo''n belachelijk lange tijd bezig met rollen :)
Dat is cheaten ;).

Verwijderd

18 voor alle scores? Hmmm dat is wel een beetje errug powerhouse char. Ik zou het niet eens leuk vinden om te spelen.

Owk mijn char had ook redelijk hoge scores :) iets als 15/18/16/18/12/10 ofzo :)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 08:46
Nog even over Anomen.

zijn stats zijn :
18/52 10 16 10 12 13

10 voor DEX dus.. maar geef hem de bracers of dexterity, en als hij zijn knighthood heeft, dan krijgt hij ook nog eens +4 wisdom.

dan is hij ineens

18/52 18 16 10 16 13

Ineens een goeie slagarm en genoeg brains voor een goeie cleric te zijn :) op zich niet slecht.

eigenlijk hetzelfde met Viconia en de gaunlets of ogre power / Girlde of stone giant strength..

I want to live forever, so far.. so good.

• IceStorm

IceStorm

Ik moet nog The Planar Sphere, Docks voor 1/3 en dan Government + Temple allebei voor 50% ;)

En ik wil ook eerst ALLES doen voordat ik met hfd 4 begin :)..

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Hoe ja, deze draad mag natuurlijk niet voortijdig sterven ;)

Maar goed, mijn nieuwe party bestaat uit:
Silman (Fighter/mage, dual class, Str 18/63 Dex 17 Con 16 Int 18 Wis 10 Cha 13, 18 met ring of human influence. Hoge charisma is cool, jammer dat het niet zoveel effect heeft op het spel als in Torment, waar je meer dialoog opties kreeg voor hoge cha (en hoge int, wis weet ik niet zeker))

Verder nog:
Minsc
Keldorn
Anomen
Nalia
Jaheira (voor het dialoog ;), verder is ze redelijk slecht, ze kan voor geen meter vechten (ik vecht beter met mijn thac0 van 8 :)) en een goede druid is ze ook niet)

En nu zijn mijn tentamens voorlopig weer voorbij dus dat wordt spelen dit weekend :)

• IceStorm

IceStorm

Gruwelijk.. ik kan dit niet aan hoor, 2 spellen :).. Black & White EN BG II is echt teveel :).

Maar uhm ik vindt Jaheira eigenlijk wel relaxt. Kan ook zijn omdat haar AC laag is (-8 ;)).

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet wat ik van B&W moet vinden, ''k heb het nog niet gespeeld, maar en mijn hoop was hoog, maar ik krijg nu zo''n voorgevoel dat het gigantisch gaat zuigen...
Maar goed, verder met BGII..
Mijn party
* Aragorn (fighter/mage/thief, met de volgende stats: 14, 13,14, 12, 12, 13... Yep een gigantisch slecht mannetje, dus wat doet deze jongen? hij pakt shadowkeeper, en gaat effetjes proberen om er een fighter/thief van te maken, zonder echt te cheaten, dus een character te maken, die ik ook aan het begin van de game had kunnen maken, maar het niet deed omdat ik niet wist waar ik mee bezig was... ;) )
*Minsc en Boo
*Aerie
*Edwin
*Kolgan
*Keldorn (met z''n holy avenger +5... echt gaaf, jammer dat z''n dex iets te laag is..)

Yep, dit is een spel met ballen, niet die summoner of final fantasy crap... >:)

mzzlz

Verwijderd

Topicstarter
Jawohl... mijn main character is nu een kensai/thief geworden...... HA.
om nu het hele spel overnieuw te spelen voor een foutje dat ik in het begin heb gemaakt... Nee dat zie ik niet zitten, dan maar op deze manier.... Je kan natuurlijk ook gigantisch cheaten met shadowkeeper, maar dat doe ik maar niet. Ik moet de game op eigen kracht uit spelen...

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

18 voor alle scores? Hmmm dat is wel een beetje errug powerhouse char. Ik zou het niet eens leuk vinden om te spelen.
Nou, ik zou er niet aan moeten denken om dat te spelen in pen & paper. Dat zou echt afgrijselijk zijn. Maar bij een computerspel kan het wel. En bovendien ben ik een Necromancer, niet echt dat je hard hakkend iedereen gaat afslachten in melee combat of zo. :)

Verwijderd

Ik hebbeut eindelijk voor elkaar!
Een thuis Netwerk dat WERKT!
Het eerste wat we gingen proberen was natuurlijk Baldur''s Gate II!
En het lukte, dus raadt eens wat ik morgen ga doen met mn broer :)

Trouwens, het lijkt me een keer koel om met sommige mensen een multiplayer game te spelen over internet ofzo ;)
Iemand interresse ??

• Dennism
dan kun je hem niet verslaan
hij is alleen te raken met +4 of hoger

Verwijderd

Topicstarter
''k hoef nog alleen maar trademeet en temple ruins af te handelen voordat ik verder ga met hoofdstuk 3... Ik weet het, dat hoeft niet perse, maar het is lekker opgeruimd (?), en zo kan ik met voldoende XP (hopelijk) verder gaan met de rest van de game...

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Toch leuk als je en B&W en BG2 moet spelen, leuk de tijd verdelen tussen twee geniale spellen en zo :)

Maar goed, ik zal dus ook maar eens melden waar ik ben: ik heb redelijk wat in de stad gedaan en ben nu Trademeet een beetje aan het afhandelen. Jaheira is heel wat sterker geworden met haar +5 sling die geen ammo nodig heeft maar wel +2 bullets schiet >:) Ik had die leuke merchant in de Copper Coronet nog nooit eerder gezien, misschien komt hij wel van de bonus cd af... hij heeft in ieder geval heel wat leuke spullen...

En dan wordt het nu maar tijd om weer eens verder te gaan spelen. Ik en Nalia zijn immers al bijna level 12 :)

• IceStorm

IceStorm

GaiusBertus, je hebt een waarschuwing te pakken als je je webicon niet goed zet :P

Nee sorry, grapje ;).. Hoewel ik het wel tof zou vinden als je hem ''goed'' zet...

Maar uh ik zit nu bijna op de 1,5 miljoen XP per mannetje.. Ik denk dat ik de 1,8 haal voordat ik het Thieves Guild induik met sleutel :P

Verwijderd

Topicstarter
Alleen Minsc zit over de 1.2 miljoen XP, de rest hangt tegen de 1 miljoen aan... En dat terwijl ik trademeet en temple ruins nog moet afhandelen + een aantal errug sterke liches moet afslachten, die ik voor in de vroege toekomst bewaar... SWEEET!!

mzzlz

• Warbringer
Iemand tips om die kangaxx te wasten?

de 1e versie mol ik met yosimo''s snares, maar dan wordt hij demi lich.

welke spells/weapons/tricks kan ik hier gebruiken?

Ik heb geen holy avenger oid. dus geen +4 en +5 weapons.. NOG niet.. allemaal Halve weapons die nog aan elkaar moeten worden gemaakt.

• IceStorm

IceStorm

Kangaxx is echt meer dan een eitje :). Haal eerst die +5 holy avenger bij Firkraag. Dan een ''Protection from Magic'' scroll (Adventurers Mart heeft er 2). Dan waste je versie 1 idd met traps. En dan laat je je paladin (Keldorn dus bijv ;)) met die Holy Avenger EN Protected from magic Kangaxx afmaken. Het kost wat tijd maar je raakt GEEN hp kwijt ;).

• IceStorm

IceStorm

Er zijn vier draken als ik me niet vergis ;)

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Sorry, even off topic, maar wat is er fout aan mijn webicon? Please forgive my ignorance, maar ik zie niet wat er fout aan is dus als iemand me daarop wil wijzen zal ik er wat aan proberen te doen...

En Kangaxx is inderdaad dodelijk eenvoudig. Ik moet nu Firkraag gaan hakken maar dat ga ik op de normale, ''eerlijke'' manier doen. Dus geen Yoshimo en traps etc. Ik ben echter wel benieuwd of ik dat nu al haal...

• Bert
  • Laatst online: 12-10-2025

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

Baldurs Gate 2..
Wat een verademing.. da''s echt een koel spel.. BG vond ik niet veel aan maar BG2 is wel koel...

Firkraag is net dood... ... . on to some next quests :)

PS. Wat kost de collectors edition van BG2 in nederland?

• Warbringer
Op dinsdag 03 april 2001 10:25 schreef IceStorm het volgende:
Kangaxx is echt meer dan een eitje :). Haal eerst die +5 holy avenger bij Firkraag. Dan een ''Protection from Magic'' scroll (Adventurers Mart heeft er 2). Dan waste je versie 1 idd met traps. En dan laat je je paladin (Keldorn dus bijv ;)) met die Holy Avenger EN Protected from magic Kangaxx afmaken. Het kost wat tijd maar je raakt GEEN hp kwijt ;).
mijn main char is zelf een paladin, geimproteerd uit BG1 :) Nu met de Cavalier Kit erbij..

ik ben nu die shadow dragon aan het wasten.. gaat me wel lukken.. >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net die dudes in the guarded compund gewasted... Yep, wat een mietjes... ( ;) )
Een kensai die een haste potion op heeft, is echt een massamoordenaar, ik had namelijk zo;n evil mage in tweeen voordat ie nauwelijks twee spellz had uitgesproken... ECHT GAAF!!
Ik ga nu naar de temple ruins en daarna trademeet, en dan op naar chapter III.

Ik wacht nog effe met die Kranxxx ofzo, totdat ik wat meer experienced ben, want ik kan wel vijf minuten met keldorn op die vent gaan inhakken, maar twee minuten is natuurlijk wel wat gaver... Dus ik wacht.

Voor wie werken jullie eigenlijk: Bodhi of Shadow Thieves??
Ik kies voor de ST, omdat mijn character non-evil is.. en ik het niet zo op vampieren heb, ook niet in het dagelijks leven, dus ik ga ze bestrijden.

• Warbringer
Shadow dragon is dood, zit nu in de windspear hills, heb per ongeluk die paladins gewasted, nah ja.. nu dus die dochter van die windspear gast vinden en die fikraag wasten. Ik die grot zit toch de red dragon.. oei.. weer een challenge >:)
1 dragon down.. 2of 3 to go? :?

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Ik ben dus op dit moment bezig met de ''Shadow'' quest (ik laat Firkraag nog maar even zitten) maar kan iemand me vertellen hoe hij die Shadow Dragon verslagen heeft. Je kan er ook gewoon langs met die gem maar toen ik hem de eerste keer dat ik speelde voor de grap aanviel waren er meteen 4 levels gedrained (curse dat breath weapon!).

En hoeveel xp is het beestje eigenlijk waard? Ik geloof trouwens dat de derde draak in de Underdark 128.000 xp is, ik heb haar niet verslagen want... nou ja, ik wil niets verklappen maar als mensen er zijn merken ze wel waarom denk ik :)

• IceStorm

IceStorm

Uhm, 4 traps uitzetten door Yoshimo. Dat was 1/3 en dan haste op je party en gewoon KEIHARD raggen ;).. Ging best aardig.. :P

• Warbringer
Op dinsdag 03 april 2001 22:11 schreef GaiusBertus het volgende:
Ik ben dus op dit moment bezig met de ''Shadow'' quest (ik laat Firkraag nog maar even zitten) maar kan iemand me vertellen hoe hij die Shadow Dragon verslagen heeft. Je kan er ook gewoon langs met die gem maar toen ik hem de eerste keer dat ik speelde voor de grap aanviel waren er meteen 4 levels gedrained (curse dat breath weapon!).

En hoeveel xp is het beestje eigenlijk waard? Ik geloof trouwens dat de derde draak in de Underdark 128.000 xp is, ik heb haar niet verslagen want... nou ja, ik wil niets verklappen maar als mensen er zijn merken ze wel waarom denk ik :)
zet alle snares met yoshimo.
Cast dan een summon spell, dan komt de death spell van de draak.
die killt je summon.

Summon dan je echte goeie beestjes (elementals, spider spawn etc) dan sincrularium. dan bless, chant, armor of faith, ironskin, defensive harmony, haste etc.

Dan een Lower (magical) resistance op de shadow dragon.
Zorg dat de snares tussen jouw en draak in zitten.

zogauw de spell zijn werking gedaan heeft, loopt hij jouw richting in, snares doen damage. Dan meteen de volle beuk erin!

Spells (magic missile, Acid/Flame arrow, sunfire, flamestrike, fireball, skull trap etc) hebben nu effect, bij mij haalde arie 21% resistance weg, dus dat schoot wel op qua magical damage.

Verder had ik nog een dragon slayer halberd aan minsc gegeven en dan hakken maar :)

succes

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Krijg je eigenlijk ook quests als je Jan Janssen of Viconia in je groepje neemt???

Ik had namelijk heel even Jan Janssen, alleen daar heb je dus echt helemaal niks aan, hij is een slechte dief en als illusionist stelt die ook niet veel voor :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Het is eigenlijk best lastig om je spell-pakket samen te stellen. Iedere tegenstander heeft eigenlijk weer andere spells nodig (dan heb ik het over de GR0TE/MOEILIJKE gasten zoals draken en liches), maar het is wel een gaaf onderdeel van het spel --> je spell-pakket ontwerpen voor bijvoorbeeld het ''fair'' verslaan van een draak..
Maarja, niemand heeft gezegt dat dit spel makkelijk is ;)

ik heb net de dudes in the guarded compound gewoopt, en dan ga ik nu maar es verder met trademeet en temple ruins....

''Butt-kicking for goodness!!''

Verwijderd

Topicstarter
Jan is misschien niet zo geweldig, maar Viconia is echt wreed...!! >:)

Verwijderd

Ik neem aan dat jullie allamaal al op de hoogte zijn van de komende uitbreiding voor Baldurs Gate II maar ik dacht, post de url toch nog ff hier :)

http://pc.ign.com/games/15962.html

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/media/previews/image/tob001.jpg

• IceStorm

IceStorm

Zomaar een vraagje.. wat doen jullie in hemelsnaam met al je geld??? In BG I kon je nog leuke spullen kopen maar in BG II is er niet echt iets boeiends te vinden..

Omdat ik wel Hollander ben (alles wat gratis is neem ik mee en verkoop ik :P) heb ik nu 160.000 GP maar daar kan ik niks mee..
Iemand een goed idee?

Verwijderd

Geld geef je uit aan het laten maken van de artifacts en om leuke spulletjes te kopen in de adventurer''s mart en bij de 2 extra shopkeepers van die add-on cd''s.

Dan gaat het wel wat harder, maar uiteindelijk hou je toch nog veel over.

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 04 april 2001 15:19 schreef Trashbash het volgende:
Geld geef je uit aan het laten maken van de artifacts en om leuke spulletjes te kopen in de adventurer''s mart en bij de 2 extra shopkeepers van die add-on cd''s.
Die Adventurer''s mart heeft niks leuk (hij wordt 1x gerefreshed staat ergens.. ik weet niet of er dan nog wat leuks komt ;)?). Ik bedoel.. kom je aan met een bak geld na een quest kun je een +2 wapen kopen terwijl je met +3 wapens rondloopt.. Potions zijn niet nuttig en spells heb je ook zat ;)..

Hmm dan toch die bonuscd maar ergens vandaan halen.. dat zal wel zoeken worden gok ik :P

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 15:22 schreef IceStorm het volgende:

Die Adventurer''s mart heeft niks leuk (hij wordt 1x gerefreshed staat ergens.. ik weet niet of er dan nog wat leuks komt ;)?). Ik bedoel.. kom je aan met een bak geld na een quest kun je een +2 wapen kopen terwijl je met +3 wapens rondloopt.. Potions zijn niet nuttig en spells heb je ook zat ;)..

Hmm dan toch die bonuscd maar ergens vandaan halen.. dat zal wel zoeken worden gok ik :P
Misschien dat je die met je geld kan kopen :)

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 04 april 2001 15:31 schreef _Phantom_ het volgende:
Misschien dat je die met je geld kan kopen :)
De bonuscd is vrijgegeven dacht ik als programma om wat dingen te ''unlocken''..

Wat houdt dat in.. dat je alleen 2 extra merchants krijgt?

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 15:33 schreef IceStorm het volgende:

[..]

De bonuscd is vrijgegeven dacht ik als programma om wat dingen te ''unlocken''..

Wat houdt dat in.. dat je alleen 2 extra merchants krijgt?
Yup, het hele file-tje weegt dan ook wel 15Kb! :)

Verwijderd

Topicstarter
een hele zooi potions, zoals haste zijn heel handig denk ik, die zijn verrekte duur, en kunnen je battles positief beinvloeden...
Enne misschien lopen er wel ergens hoeren rond in Atkalacktarla (ofzo) ;)
Effe denken, misschien de beste spellz ofzo? (als je die nog niet hebt dan)

Je hebt gelijk, de beste weapons die je kan krijgen in BGII vind je in je quests..

Heeft iemand Crom Fayr al? Ik heb nu volgens mij 2 van de 4 onderdelen (dragon scales + hamer)

Wat vonden jullie van Icewind Dale. Ik vond het wel gaaf, heeelllleee goeie en mooie muziek, maar die eeuwige sneeuw was een beetje irritant, en omdat alles geconcentreerd was op vechten, was ik na een paar uur al snel verveeld.. Verhaal is een MUST in goeie gamez...!!

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Ik geloof dat als de adventure mart wordt geupdate je bij Rybald''s special wares mag kijken en daar had ik geloof ik mijn +4 zwaard voor Minsc vandaan. Verder is de girdel of hill giant strength natuurlijk leuk maar die heb je al heel snel. Ik had het eerder over die +5 sling die geen ammo nodig heeft voor Jaheira, die is ook wel cool voor een priest. De merchant waar ik dat item bij had gekocht had nog wel een paar andere leuke dingen ook. (hij staat in de Copper Coronet)

En de bonus merchant in de Adventure Mart heeft ook wel aardige dingen, allemaal afkomstig uit Torment :) Alleen is Dak''kons zwaard wel heel wat slapper gemaakt... De helm van Vailhor is wel geinig, kan je simulacrum mee casten, toch leuk om 2 Minscs of Keldorns te hebben ;)

Verwijderd

Topicstarter
oh ja, ik was in de war met iets anders (refereert naar dragonscales voor crom fayr..) Nou ja, ik heb in iedergeval dan al twee dingen (gaunlets + hamertje)

Verwijderd

Dragon scales voor Crom Fayr? Heb ik wat gemist? Je hebt nodig : hammer of thunderbolts, scroll of Crom Fayr, gauntlets of ogre power & girdle of frostgiant strenght.

Icewind Dale ben ik niet verder gekomen dan chapter 2 ofzo. Alleen maar hakken , hakken, hakken en hakken. Als ik lekker wil hakken ga ik wel Diablo 2 spelen.

• IceStorm

IceStorm

Ik heb IceWind Dale met veel plezier gespeeld hoewel het verhaal niet echt speciaal was... Toch leuk om te spelen omdat het er WEL goed uitziet en soms nog best pittig was...
Enig nadeel is dat ie bij mij crashte zodra ik het laatste mannetje neerhakte (HEEL klote).. dus ik heb het eindfilmpje nooit gezien :'(

Maar ik ben in BG II bijna klaar met alle quests (damn.. kost TIJD!!! ;)). Toch die bonuscd maar even zoeken. En heeft iemand enig idee wanneer je de ''nieuwe'' mart mag binnenkomen (verkeerde zin :))? Want ik heb echt geld teveel..
Spells heb ik echt allemaal al ongeveer en wapens zijn niet leuk om te kopen :).. En ik wil geen nieuw zwaard voor Minsc want die heeft het veel te goed naar zijn zin met Lilancor (ofzo iets ;)). Dat is een pratend zwaard.. heel heftig, "You know? I was.. like a MOONblade once".. "My brother is a +12 Hackmaster".. "Can we go WHACK something now?" etc.
Ik heb wel ontdekt dat 2 wapens eigenlijk best opschiet.. Heb ik nog IETS aan mijn kensai (heerlijk, 2 long swords +2, boots of speed en thaco -2 en 2.. SNEL :)).

En ik heb nu 3 items voor Crom Faeyr..
Is dat Vorpal Sword of the Equalizer eigenlijk wat???

* IceStorm zeult al die dingen mee ;).. Gesen Bow Shaft, Wave Blade en nog iets ;)

Verwijderd

Topicstarter
Vraag:

Planescape of BGII?

Verwijderd

Planescape uiteraard, maar ik ga het niet weer uitleggen want dat heb ik al genoeg gedaan.

Volgens mij werd die adventurer''s mart ergens bijgevuld in chapter 6 ofzo, alleen ik weet het niet zeker, nooit specifiek opgelet.

Verwijderd

Topicstarter
De unseeing eye quest gedaan? Ik wel, en wat ik vooral zo wreed vond, was dat je de unseeing eye-beholder, gewoon met een klap af kon maken, na het gebruik van de rod. Hopelijk heb ik niets verklapt voor degenen die dit nog niet hebben gedaan.

Is dit wel het geval, dan moet je dit lezen:

IK BEN JE GEWETEN...!! JE HEBT HET BOVENSTAANDE NIET GELEZEN. DEED JE DIT WEL DAN WAS JE ECHT EEN EIKEL.

mzzlz

Verwijderd

BG2 BG1 en PLanescape torment ! Ze zijn allemaal steen en steengoed! Echt hoor gigantisch mooie games vind ik zelf, BG2 is gewoon aso groot, planescape is super origineel en bg1 bood iets totaal nieuws op dat moment en een superboeiend script..

heb ze dan ook allemaal origineel plus de uitbreiding TotSC voor BG1, kickn hoor alle kaarten etc erbij :) Maar bg 2 is zo groot.. ik ga em pas uitspelen op me nieuwe bak wanneer ik alles soepel kan spelen. Want ik zit nu op een hoog leveltje en die spells van me 3 mages/clerics zijn nogal indrukwekkend grafisch gezien en dat doet me computer nog wel eens haperen maar dat boeit niet *D

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net temple ruins gedaan, en met de fake-talk strategy de shadow dragon verslagen. Ja, ik weet het, een beetje weak, maar die draak was zo sterk... En ik wil niet terug gaan, voor alleen dat ding...

Nou had ik een probleempje: Ik kreeg reputatieverhoging door het oplossen van de temple ruins quest, met kolgan en edwin in mijn party. Begonnen ze verdomme te zeiken dat ik te goody-good was. Maar ik wil ze niet kwijt, want ze voegen iets toe aan de waarde van m''n party die geen ander character kan geven. Dus ik had de volgende opties:
1) sla een paar townspeople in mekaar
2) doe een paar quests op the evil manier
3) gebruik het o-zo-handige shadowkeeper.

Ik heb voor het laatste gekozen, omdat ik toch een good alligned character ben, en het niet kan maken me evil te gedragen (alhoewel het wel een zeeeeeer leuke optie is voor de volgende keer BGII spelen --> >:) )

Wat hadden jullie gedaan, en hoe hadden jullie de draak verslagen? (welke tactieken, zodat ik die ook kan overwegen met mijn volgende DRAGON-BATTLE!!)

mzzlz >:)

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel, wat is de bg2/override???
mmzzlz >:)

Verwijderd

Topicstarter
MAN WAT IS DIT EEN ROELIO SPEL!!
>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

• IceStorm

IceStorm

Die fake talk strategie begrijp ik niet helemaal en die vindt ik dan weer net iets TE lame.
Die shadow dragon heb ik verslagen door er gewoon keihard in te rammen (beetje op een lompe manier). Dat werkte vrij aardig. Firkraag (red dragon) heb ik met traps en hakken afgemaakt.

Verder ben ik nu op 98% van de quests ongeveer ;).. Gaat aardig de goede kant op :P.

Ik ben nu op zoek naar die bonus-cd (kan hem niet vinden btw.. waar staat ie :):?). Ik ben wel langs wat leuk spul gekomen. Er schijnt hier BG muziek te staan hoewel de link dood is. Echter als ik wat op ftp.interplay.com ga rondhuppelen kom je wel langs leuk spul (op FTP''s rondsnuffelen is makkelijker dan over pagina''s ;)). Ben nu een zooi screenies + wallpapers aan het downloaden.

Maar uh, zo even verder, nog 3 quests en dan gaan we ''echt'' beginnen. Ik ben nu eindelijk toch wel tevreden met mijn kensai. Twee zwaarden met THACO -4 en 0 en 4 attacks per round schiet best op (zeker met 1 hp/3 sec regeneration :P).

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 21:43 schreef IceStorm het volgende:
Ik ben nu op zoek naar die bonus-cd (kan hem niet vinden btw.. waar staat ie?
www.bgdungeon.com/bg2/BonusCD.zip
Hij is zelfs 2Kb ipv 15kb die dacht...

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 05 april 2001 22:44 schreef Jack Frost het volgende:
www.bgdungeon.com/bg2/BonusCD.zip
Hij is zelfs 2Kb ipv 15kb die dacht...
Thx.. :)...
Centjes uitgeven dan maar ;).. Met 160.000 GP kan ik mooi 3 galleons kopen :D

Verwijderd

Topicstarter
Bonus CD Content
Bioware has allowed us to post the files that are necessary to add the bonus merchants to your game. We cannot however post the install program since it is written program and naturally has copyright restrictions, but apparently all you need is the two files you can get here. Bioware has really been cool through this whole thing and I guess I should speak highly of both Derek and Nathan at Bioware.

Directions:
These files just need to be unzipped and then copied into your "bg2\override" directory or unzip them directly into that directory. You should then find a new merchant in the Copper Coronet (Slums District) and also one in the Adventurer''s Mart (Waukeen Promenade District).

Download:
BonusCD.zip 2k

WAT MOET IK HIERMEE??

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die file niet in mijn BGII mappen gezien (kan zijn dattie er toch is...)

ps. is wel wreed met die extra merchants ;)

• IceStorm

IceStorm

TheJoker, er is echt een map /override in de map waar je BG II in hebt geinstalled ;).

edit:
Alleen kan ik nu de merchants niet vinden... :'(

Verwijderd

Die override dir maakt hij volgens mij pas aan als je een patch hebt geinstalleerd, dus als je dat nog niet hebt gedaan, moet je zelf een override dir maken.

Een merchant staat in de adventurer''s Mart met de items uit icewind dale en de ander staat in de copper coronet met de items uit Planescape:Torment.

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 06 april 2001 11:35 schreef Trashbash het volgende:
Die override dir maakt hij volgens mij pas aan als je een patch hebt geinstalleerd, dus als je dat nog niet hebt gedaan, moet je zelf een override dir maken.

Een merchant staat in de adventurer''s Mart met de items uit icewind dale en de ander staat in de copper coronet met de items uit Planescape:Torment.
Die override dir stond er bij mij echt al. Maar ik heb nu mijn cache even leeggegooit, eens kijken of ik dan ook merchants heb :P

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Op vrijdag 06 april 2001 10:37 schreef IceStorm het volgende:
TheJoker, er is echt een map /override in de map waar je BG II in hebt geinstalled ;).

edit:
Alleen kan ik nu de merchants niet vinden... :'(
Volgens mij zitten ze dus in the Adventure Mart en in de Copper Coronet.

• Bert

Bert

Ik heb besloten opnieuw te beginnen met BG2, ik kwam er gisterenavond achter dat ik in het begin best veel vergeten was...

Ik ben de eerste keer begonnen met een fighter en daar dus stats op aangepast...

Ik wil nu bij de volgende keer BG2 een familiar hebben.. wat lijkt jullie het meest slim? Full mage of dual class? en als het dual class is, wat voor statistieken gebruik je dan in het begin?

• Dennism
Sorcerers roelen

Verwijderd

Topicstarter
Yep, de vorige spreker heeft gelijk: kies of voor een sorcerror, of voor een full mage, met een goeie dex en hoge con...
Neem vervolgens een paar wrede melee fighters in the party op en je woopt ieders aarsje..

• Bert

Bert

Bedankt, ik ga het es met een tovenaar proberen :)

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-09-2025
Er komt trouwens een nieuwe uitbreiding voor BGII "Throne of bhaal" ofzo, beters ! Met 40 nieuwe spells! aangezien ik full mage speel :). Deze Moet ik hebbe...

www.covesting.io/?ref=12955

• IceStorm

IceStorm

Zo, ik ben net eindelijk ''echt'' begonnen :).. Dus met de sleutel naar Aran gelopen...
Pff... zit al op dag 80 moet je nagaan :) (oh ik rust wel VEEL :)).

Maar uh, ik heb nog steeds geen bonus merchants kunnen ontdekken.. heel vaag. Die 2 bestanden in de map gegooit, oude cache nog weggegooit, game geload, niks veranderd.. strange.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb trademeet en temple ruins afgehandeld, ga zometeen die bonuscd downloaden. Dat gezeik van Edwin + Kolgan heb ik verholpen, door ze simpelweg met shadowkeeper non-evil te maken. Heel handig! Ze blijven gezellig mopperen, maar ze gaan tenminste niet weg omdat ik een te hoge rep. heb (inmiddels 20).

CHAPTER 3: ik kom eraan...

• BC3 Victim
Ik vind het maar een vaag spel ik ga in de eerste level bij het eerste poppetje al dood en die vrouw ook dus ja ik vind het niet echt een goed spel. Ik vind het gewoon te moeilijk.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb nog steeds even de vraag of er als je Jan Janssen in je groep neemt ook een quest aan vast zit :9, want als je dat huisje van zijn familie in de slums inloopt wordt het spel wel automatisch gesaved! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja er hoort een quest bij, ook al heb ik jan nooit in m''n party opgenomen, want ik had al een thief, en illusionisten zijn wel grappig, maar volgens mij is een ander soort mage wat handiger..

De oplossing voor die quest kun je vinden op:

http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/baldurs_gate_ii.txt

Dit is echt een goeie walkthrough, die heel overzichtelijk te werk gaat >:)

Verwijderd

Topicstarter
Bonus CD is geinstalleerd, en de twee merchants zijn weldegelijk te vinden

Zeg Icestorm: je moet zorgen dat de twee files die in de Bonus Cd.zip staan, zelf in BGII/override map komen, dus niet in het zipbestand. Ik had ook zitten klooien daarmee, tot ik op een gegeven moment erachter kwam dat de twee filetjes naar override overgekopieerd moesten worden. Probeer het maar es ;)

Verwijderd

Topicstarter
Oh, ik lees net dat je die strategie al had toegepast, icestorm. Yep, in dat geval ben je pretty much like... f*cked. ;? Misschien nog een keertje downloaden??

Ik ben al een dag of 135 bezig in BGII (game-time, niet real-time) Maar heb dan ook veel gerest, en alle quests gedaan die je maar kan doen in de stad en de plaatsen buiten de stad ;) SWEEET!!

mzzzlz >:)

• IceStorm

IceStorm

Nou ja, ik ben bang dat ik gewoon pech heb ;). Zit je dan met 220.000 GP :P. En mijn DM staat het niet toe dat ik met mijn BG II mannetje ''echt'' AD&D ga spelen, heel flauw.

Ik kan nu alleen nog bedenken dat het niet goed gaat met die bonusCD omdat ik nog iets anders vaags heb. Ik kan het spel niet starten via de autorun of baldur.exe. Op de een of andere manier vindt ie dat ik het spel dan niet geinstalleerd heb. Enige mogelijkheid voor mij om te spelen is bgmain.exe te runnen :). Schijnt een bekend bugje te zijn ;).

* IceStorm kickt nu echt ass, als je alle quests doet rag je zwaar simpel door die thief opdrachtjes heen :).

• BC3 Victim
Op zaterdag 07 april 2001 11:39 schreef TheJoker het volgende:
Ja er hoort een quest bij, ook al heb ik jan nooit in m''n party opgenomen, want ik had al een thief, en illusionisten zijn wel grappig, maar volgens mij is een ander soort mage wat handiger..

De oplossing voor die quest kun je vinden op:

http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/baldurs_gate_ii.txt

Dit is echt een goeie walkthrough, die heel overzichtelijk te werk gaat >:)
thx Joker het is inderdaad een heel handige en overzichtelijke walktrhough! >:) Ik ga nu maar eens effetjes zoveel mogelijk questen spelen :9~

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die sling 5+ gekocht, die is echt wreed. Ik ben volgens mij op het punt Imoen terug te krijgen, alleen ik wil haar niet vervangen door iemand anders, omdat ze daardoor het evenwicht in m''n party zal verstoren. Mijn party rockt nu gewoon (mijn mening). En mijn Kensai/thief is ook gewoon superwreed. Ik heb the boots of speed aan keldorn gegeven met zijn holy avenger 5+, omdat ie dat gewoon rete-snel damage doet. die vampieren heb ik gewoon binnen twee seconden tegen de grond aan, komen ze aan met hun level draintjes, maar dan komt de ''machtige'' Aerie en die gebruikt gewoon even lesser restoration... en dan kunnen ze me nix maken ;)

Eigenlijk zijn de boots of speed ook heel geschikt voor een kensai, omdat je dan gewoon met je hoge profencies voor double handed swords + licrancor (ofzo) iedereen''s aars woopt.... (wat een uitdrukkingen gebruik ik toch...!)

Yep, het verhaal begint nu ECHT op gang te komen.. Heel wreed. Man, die Irenicus is ONE BAD DUDE, hij rocksort ieders cocksorr in d''n boxor... Pure ownage...

mzzlz

Verwijderd

Topicstarter
Kom jongens,
dit topic mag en ZAL njet uitsterven!!! Vecht voor het welzijn van onze RPG hartjes... Ik smeek het jullie

:'(

• IceStorm

IceStorm

Uitsterven? Yeah right.. Ik ben nog lang niet klaar met BG II en daarna moet ik Throne of Bhaal nog ergens vandaan slepen :)..

Maar ja, beetje druk met tentamens en waar ik nu zit moet ik toch echt even mijn hoofdje erbij houden ;)

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Dit is min of meer een off-topic post, maar goed.

Ik ben dus gisteren met mijn AD&D cluppie naar de Fantasy Fair in het Archeon geweest en daar heb ik een eenvoudige quest LIVE role-playing gedaan en ik kan in een woord zeggen: vet! We moesten een of andere ketting terug vinden, die bleek dus gestolen te zijn door de goblins en die hadden hem met de trollen geruild en die hadden hem weer met ene Linke Jaap geruild. Toen we die aanspraken rende hij hard weg en hebben we met een spreuk maar zijn been gebroken >:)
Alleen jammer dat we niet van die latex wapens mochten hebben, dat was teveel gedoe zei de organisatie.

Ik denk dat ik misschien eens een keer echt ga meedoen, niet als player maar gewoon als figurant (leuk met masker als orc rondlopen :)) Dan hoef ik ook niet 500 piek aan kleding en equipment uit te geven.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik moet nog ff aan de link zien te komen, maar ik hoorde van een vriend van mij van een hele hilarische review van BG2. De reviewer vond BG2 het slechste spel ooit, en wou dat hij het 0 sterren kon geven in plaats van 1. Want wat was er aan de hand? Die Irenicus bijvoorbeeld, die was echt heel erg evil! Dat was gewoon niet leuk meer... |:(

Waarop iemand op de BG2 board gezegd schijnt te hebben: "Hm, maybe they should put a warning on the box: Warning! The evil characters in this game actually do evil things."

:)

Ik zal de link naar de review posten zodra ik ''m heb.

Lord Daemon

• IceStorm

IceStorm

OMG... soms dan slaan reviewers echt werkelijk alles...

Slechtste spel ooit.. oh natuurlijk... |:(

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk werd hij bedreigd door bijvoorbeeld Blizzard entertainment. Waarschijnlijk dreigden ze stealth mousetraps op al z''n stoelen neer te leggen, als hij niet vertelde dat DiabloII beter was dan BGII. Ik ben nu in tha maze in spellhold, en heb Imoen maar vervangen door Aerie --> die staat nu heel zieligjes en alleen een beetje te staan bij de ingang van de spellhold dungeon, eigenlijk wel sneu... Maargoed, ze wilde eerder toch al weg om haar eigen weg te vinden, en tot vrede met zichzelf te komen. NOU, BEN JE DAN NU TEVREDEN, STOMME BITCH?? EN DAT NA ALLES WAT WE HEBBEN MEEGEMAAKT. BETEKENDE DIE NACHT SAMEN NIETS VOOR JE? NOU IK VIND JE MAAR EEN GORE HOE.... (sorry, ik liet me een beetje gaan)

Ik heb voor de gein een nieuwe game gestart, om de stalker uit te proberen, en ik moet zeggen dat die gast gewoon ruled... hij is echt kei wreed. Ik heb ''em level 16 gemaakt, gewoon om uit te proberen op welke manier hij hanteerbaar is. Met twee scimitars of katanas is hij echt wreed, ook is hij een ZEER goeie sniper, hij heeft de zwakkere karakters gewoon binnen 2 schoten tegen de grond ;) .

Yep, dat is de volgende dude waar ik de game mee gaat spelen. In diezelfde game neem ik Viconia en Anomen in m''n party op.
Later nog de Monk, Barbarian, Sorceror, and many more uitproberen.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Hoeveel tijd heb jij? :P

Lord Daemon

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, dat zal VEEL tijd kosten, ik denk dat ik gewoon een game met 6 zelf gemaakt characters ga spelen.

k''Ben nu in Underdark.. MAN, THAT PLACE IS PRETTY F*CKED UP!!
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.