American Express vraagbaak
Maarja beloofd veel deze update
Verwijderd
Want ik ben mijn cd kwijt <-- en dat is geen grap
Maar ik heb last dat als ik op i net speel mijn game begint te lagen als er mensen beginnen te schieten. Als ik dan bij 4 mensen sta die allemaal schieten kan ik zelf niet meer bewegen. En ik kan half life niet opnieuw instaleren omdat ik me cd kwjt ben. Iemand enig idee hoe ik dit oplos???
kijk hier voor je key:Op Tuesday 13 March 2001 23:44 schreef --BoBo-- het volgende:
Is die half life 1.1.0.4 (full) een volledige instaal?????
Want ik ben mijn cd kwijt <-- en dat is geen grap
Maar ik heb last dat als ik op i net speel mijn game begint te lagen als er mensen beginnen te schieten. Als ik dan bij 4 mensen sta die allemaal schieten kan ik zelf niet meer bewegen. En ik kan half life niet opnieuw instaleren omdat ik me cd kwjt ben. Iemand enig idee hoe ik dit oplos???
HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Half-Life\Settings\key
schrijf deze op en probeer ergens een copy van HL vandaan te halen.. installeer opnieuw + cs1.1 erover klaar.
Dusse ben je klaar en ben je (volgens mij) nog legaal bezig ook.
Verwijderd
Ja zo''n vermoeden had ik al, maar das mooi kut, want ik zit nog steeds met een probleem. Kan niet normaal meer spelen.Op Tuesday 13 March 2001 23:50 schreef Raymond v/d H het volgende:
nee bobo.. da''s een volledige update van HL naar de huidige versie.... dus geen vervanger voor HL.... dat zou illegaal zijn.
Niemand die hier ook ooit eerder last van heeft gehad??
tja zie een pagina terug zon 10 links ...Op Tuesday 13 March 2001 23:52 schreef Mr.Black het volgende:
Weet iemand waar je 1.1 snel kan downen?
maarja ftp://strikerz.net/half-life/mods/cstrike/current/csv1011.exe
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
tja zie een pagina terug zon 10 links ...
maarja ftp://strikerz.net/half-life/mods/cstrike/current/csv1011.exe
[/quote]
tja.. die doet het niet echt bij mij
suc6 het is de moeite waard
Waar hebben we deze patch voor nodig? Moet ik die hebben om 1.1 te kunnen spelen op het net? Ik wacht nog ff met 1.1 installeren tot er servers zijn.Op Tuesday 13 March 2001 23:56 schreef Theeboon het volgende:
Dusseh, morgen komt de Half-Life patch 1.1.0.6 uit?
@home laat me weer op een goed moment in de steek
PIII 800@804 Mhz
should be up and running in no-time
[edit]
Nee toch niet, nu zie ik het pas, ik moet echt gaan slapen anders komt het niet goed
[edit]
...
Op Wednesday 14 March 2001 00:46 schreef Haranaka het volgende:
Ik heb ze en ik ben wel zo vriendelijk ze even op mijn webserver te gooien:
Ik zit op een verdomt snelle inet verbinding gesponsort door de universiteitdus kom maar op.
http://129.125.103.216/csv11full.exe
http://129.125.103.216/csv1011.exe
edit:
Bij een vriend gaf hij een error, dat hij de_dust niet kon vinden ofzo, dus het is op eigen risico deze link. Ik heb zelf nog niet uitgeprobeert!!. Ik moet echt slapen, morgen veel leren, donderdag tentamen
Als meerdere mensen mijn voorbeeld volgens dan verspreid cs1.1 zich lekker snel en heeft mijn systeem een mindere load.
...
We hebben daarnaast aantal max users op FTP vergroot.... Dus.. echt lekker spelen was ''t anders toch niet geweest....
De mirror is razend populair (goh) dus speelbaar was het toch al niet echt. Bovendien moet ik er gewoon ff mee wachten tot 3.0.1.6 Linux release uit is. Shouldn''t tale too long. Een prima gelegenheid om eens rustig op de bank een boek te gaan zittenlezen. Want wat is er nou mooier dan met een Pilsje en een goed boek in een hoekje kruipen?Op Wednesday 14 March 2001 01:22 schreef Raymond v/d H het volgende:
Sorry... GoT CS servers zullen voorlopig even uit de running zijn...
Santé een Pilsje en een goed CS boek natuurlijk
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Verwijderd
ftp://ftp.gib.it/games/half-life/cstrike/csv11full.exe
ging bij mij snel
ik ga zo ff kijken want ik was in slaap gevallen
Was wel leuk om iedere keer te refreshen en die dingen op slot te zien gaan
Ik ben nu op 33%, nog 35 min left (ISDN)
Omdat er nu 3 topics waren over CS 1.1, en de eerste mag open blijven, zo is het meer centraalOp Wednesday 14 March 2001 06:54 schreef ELITE het volgende:
jahoor??? waarom zetten ze nou en slot op mn topic
Verwijderd
definitie van crosspost is volgens mij dat iemand overal op het forum hetzelfde loopt te plaatsen. Wat hier dus niet het geval is. Het is niet eens een dubbelpost.
Gewoon een populair onderwerp wat wel terrecht op slot gaat maar toch.
Ja ik ben wat aan het zeiken ik weet het
het is 08:03 en ik lees net dat de CS1.1 patch voor de retail versie pas vandaag uit gaat komen, hij had er om 08:00 moeten zijn.
klote...
ik las trouwens op official forums dat de scout rifle ook geen crosshair meer heeft.
net goed!
ik vindt ook dat je zeker 2 frags moet mee kunnen nemen. en frags moeten verbeterd worden mbt muren, aan de andere kant, als je een frag gooit en dat ventje staat er 5 stappen vandaan, dan is ie nog niet dood terwijl in het echt je de pijp echt wel uit bent.
ik ben benieuwd, hoop dat me vaste server ook gaat upgraden naar CS1.1
Verwijderd
(en dan een dubbele download dus 85 MB in 7 minuten
Catch a smile out there!
Verwijderd
onze server,Op Tuesday 13 March 2001 22:35 schreef FastDevil2000 het volgende:
Spelen op [GoT] servers lukt me in ieder geval niet
Weet iemand of ik al ergens kan spelen ?
pajos.zvdk.nl
ik heb die update gedownload ( ik heb de Retail versie! dus 1.0 gekocht in de winkel), en als ik het win instaleren dan vraagt zegt hij hem in de volgende dir te willen gooien /Sierra/Half-life .
Nou kan dit dus niet, omdat ik geen Half Life heb maar gewoon Counterstrike!
dus bij bij is het /Sierra/Counsterstrike !!
Als ik dit probeer te veranderen, dan weigerd hij dit... want dan maakt hij er weer /sierra/counterstrike/halflife van ...
Wie helpt mij!?
American Express vraagbaak
allemaal zonder HL 1.1.0.6
endus kun je nog niet op die servers spelen met cs 1.1
ik heb namelijk al wel de HL 1.1.0.6 draaien
Alleen waar alle server admins op zitten te wachten is de patch voor Linux server....
Verwijderd
Waarom releasen ze die niet tegelijk? Kon ik tenminste nu lekker Counterstrike spelen op de nieuwe maps
Verwijderd
zoek op alle servers met 1.1 in de naam en cstrike als game (makkelijk met nieuwe tab in gamespy)
ik heb gisteren al gespeeld, cs 1.1, hl 1104.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
dust2 bvind ik ruk maar heb ik meestal met een nieuwe map
tundra is wel gaaf, lekker groot maar eens iets anders
militia is geen nachtlevel(volgens mij had ik toch echt gelezen...)
verder nog niets
models zien er iets beter uit maar niet super veel beter
veel gekanker van veel mensen dat het ruk is maar ik vind hem wel lekker
geen idee of de cheats het nog doen, doe ik niet aan
Iedereen al easteregg gevonden op de_vertigo???
Aztec ziet er ook flink anders uit trouwens.
PSN
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik heb nog wel ff gespeeld met 1.0 en het viel me op dat bijna alle servers (op dat moment) al 1.1 draaiden. (dus dust ging niet omdat ze die geupgrade hebben)
If it ain't broken it doesn't have enough features
Kijk dat je ergens niet mee eens bent is 1 ding maar die reactie van je vind ik onder elk niveau... Je hoeft voor CS niets te betalen en voor 1 lullig iets ga je meteen lopen roeten dat je kotst op Gooseman enzo..Op Wednesday 14 March 2001 18:56 schreef Apache het volgende:
ok, ik speel al meer dan 1 jaar CS, k''vond de waterbug in 1.0 irritant MAAR die nieuwe pauze bug slaagt echt alles, als iedereen zomaar een multiplayer spel kan pauzeren voor alle spelers dan kots ik wel ff op :rcounter-strike:r, :rgooseman:r&:rvalve:r.
Maak jij dan es ff wat beters???? Kritiek leveren kan iedereen - maar daadwerkelijk iets opleveren das heel wat anders.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
de_aztec ziet er nu echt gruwelijk lelijk uit, dat was geen goede actie om die textures te veranderen!
de_rotterdam vindt ik ook erg gaaf, maar dat wist ik al van de beta.
cs_thunder en de_inferno heb ik nog niet gespeeld.
Ik wil ook eens Counter strike spelen ,maar bij ons in het durp hebben ze niks.Ik in de bibliotheek gekeken en daar hebben ze ook niks.Wel hadden ze in de bib Halfe Life maar dat heeft toch niks met CS te maken?
Verwijderd
Counterstrike spelen kan op 2 manieren :Op Wednesday 14 March 2001 19:37 schreef NEWBIE het volgende:
Hallo,
Ik wil ook eens Counter strike spelen ,maar bij ons in het durp hebben ze niks.Ik in de bibliotheek gekeken en daar hebben ze ook niks.Wel hadden ze in de bib Halfe Life maar dat heeft toch niks met CS te maken?
OF je koopt halflife (ja kopen want je hebt een originele cdkey nodig) en je download counterstrike (gratis) van het internet en je kan spelen.
OF je koopt halflife-counterstrike, dat is het multiplayer gedeelte van halflife + counterstrike en nog enkele extra mods. Dan krijg je ook een cdkey waarmee je online kan spelen.
Je hebt dus halflife nodig om counterstrike te kunnen spelen.
"Sniping for newbie''s" ... zo zou ik die ''feature'' noemen
Oke duidelijkCounterstrike spelen kan op 2 manieren :
OF je koopt halflife (ja kopen want je hebt een originele cdkey nodig) en je download counterstrike (gratis) van het internet en je kan spelen.
OF je koopt halflife-counterstrike, dat is het multiplayer gedeelte van halflife + counterstrike en nog enkele extra mods. Dan krijg je ook een cdkey waarmee je online kan spelen.
Je hebt dus halflife nodig om counterstrike te kunnen spelen.
Ik ga op zoek naar Halfe Life (niet op i-net hoor).Zijn daar nog verschillende versie''s in net als met Quake 1 2 3 ? Zodat ik de meest recente Half Life hebt.
Verwijderd
Naja de AWP is welzeker verslechterd, ik schoot gozer van vrij close range in z''n been en hij had nog 17 hp over... ook is de sniping aiming HELEMAAL verneukt wat mij betreft. De gun beweegt namelijk mee ''naar'' het target, waardoor ook het crosshairtje meebeweegt. En ik weet niet hoe jullie dan snipen, maar ik vind het er alleen maar kut op worden. Weet iemand hoe ik dit uitzet? (Het is zowel bij awp als scout als aug als commando enz enz)
[quote]
LoL!
Dat is autoaim!
Dat is voor newbiez
De server moet dan ff sv_autoaim 0 doen
Dan heb je nergens last meer van
Trouwens
Good old mp5 is verneukt
En ''t zal nu wel meer DM worden... gewoon rondrennen... en schieten...
ze hebben dit express gedaan om AWP''ers te verzwakken en dat vindt ik heel mooi ook!Op Wednesday 14 March 2001 19:45 schreef Terranca het volgende:
Naja de AWP is welzeker verslechterd, ik schoot gozer van vrij close range in z''n been en hij had nog 17 hp over... ook is de sniping aiming HELEMAAL verneukt wat mij betreft. De gun beweegt namelijk mee ''naar'' het target, waardoor ook het crosshairtje meebeweegt. En ik weet niet hoe jullie dan snipen, maar ik vind het er alleen maar kut op worden. Weet iemand hoe ik dit uitzet? (Het is zowel bij awp als scout als aug als commando enz enz)
Verwijderd
Ja, onze server draaide 1.1 zonder hl patch.. goed heOp Wednesday 14 March 2001 13:15 schreef Wesley het volgende:
YEAH RIGHT!!
allemaal zonder HL 1.1.0.6
endus kun je nog niet op die servers spelen met cs 1.1
ik heb namelijk al wel de HL 1.1.0.6 draaien
Lees het stukje op www.counter-strike.net frontpage maar eens door..
Now let''s "frag" us some Terrorists!
Verwijderd
Dit gezeur had je ook met CS1.0, altijd mensen die zeiken met nieuwe versies...Op Wednesday 14 March 2001 21:51 schreef Raymond v/d H het volgende:
Ja.. Nu hebben we tenminste een newbie-friendly spel...
En ''t zal nu wel meer DM worden... gewoon rondrennen... en schieten...
En ik weet het niet zeker, maar de Ak lijkt een soort terugslag te hebben, waardoor ie moeilijker handelbaar is. Ook de sig/aug hebben in de ingezoomde modus een soort terugslag, de X-hair beweegt in schokken naar boven (1e keer daardoor wel gelijk headshot mee geschoten
Daarentegen zijn de player-models wel mooi uitgewerkt, maar van de veranderingen aan de smg''s had ik nog niet veel van gemerkt, nog steeds headshots ermee als ik door de lucht sprong en schoot.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
oa ook het schieten en springen tegelijk met submachine guns...
Verwijderd
Met 17 hp dat je nog altijd mensen killenOp Wednesday 14 March 2001 23:31 schreef OO0nMe het volgende:
Ik vind die veranderingen maar een beetje vaag. Ok, footshots van awp zijn niet meer dodelijk, maar je houdt nog 17 hp over(yippie) , dat is zo goed als dood.
DC
Wil hierbij www.strikerz.net bedanken want hier waren de files wel te bereiken!! Thnx d00ds!
-- Happy Cs''ing!
Maar is iemand het echt opgevallen dan dat er aan de accuracy van de smg''s is gesleuteld ? Als ik spring en dan schiet, dan merk ik geen verschil met eerst. De Mp5 is nog steeds zo nauwkeurig (gelukkig maar
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
"you counterstrike executable is out of date. counterstrike will now update to the current version"
als ik dan op ok druk zegt ie dat ik de nieuwste versie heb en als ik op cansel druk kan ik niet spelen.
Help mij!! iemand een idee
Ik had:
HL 1104
CS 1.0
net zoals de meeste neem ik aan. Ik download/installeer de upgrade van CS1.0 naar 1.1
Ik speel een paar potjes, alles leuk en aardig. Een paar uur later wil ik weer spelen maar krijg als ik wil verbinden met een server de melding dat m''n "executable out of date" is. Nou, ik dacht "he, de patch voor HL van 1104 naar 1106 is uit!"
Inderdaad, dus ik download en installeer de patch. Ik wil weer verder gaan met CS spelen.....NOG STEEDS DIE MELDING???? "executable out of date"???? WTF?
Wat heb ik nou verkeerd gedaan?
Heeft iemand dit ook?
(BTW, ik heb GEEN custom models/wads of wat dan ook. Gewoon een clean install, niks veranderd)
Nou, je bent zoals je ziet niet de enige!Op Thursday 15 March 2001 01:06 schreef lester het volgende:
ik heb net cs 1.1 erop gezet, maar als ik internet games opstart krij ik de volgende melding:
"you counterstrike executable is out of date. counterstrike will now update to the current version"
als ik dan op ok druk zegt ie dat ik de nieuwste versie heb en als ik op cansel druk kan ik niet spelen.
Help mij!! iemand een idee
En op een andere server (weet niet meer welke) kreeg ik doodleuk te horen dat mijn cbble.bsp verschillend was.
En ja het waren 1.1 servers.
Iemand ook dergelijke ervaringen en eventuele oplossingen?
Fakir
Het ligt aan die WON servers die nog niet geupdate zijn! (denk ik
PSN
Ik had het idee van ''dat komt nog wel''. Dus dan doet ie het gewoon.
[Ik heb nu HL 1.1.0.4 en CS 1.1, dit werkt goed]
PSN
dan heb je dus zelf niet eens gelezen...Op Wednesday 14 March 2001 22:39 schreef Freak_NL het volgende:
Uhm, waarom hebben jullie het over verslechterde aim en wapens (mp5, AWP). Er is niets aan de accuracy, recoil, e.d. veranderd! Alleen de AWP-kogel is minder krachtig, precies krachtig genoeg om torso en headshot mogelijk te maken, en legshots non-lethal te maken (bij full-health en armor?). Verder is je aim bij het springen wel extreem verslechterd.. logisch, het is The Matrix niet..
Lees het stukje op www.counter-strike.net frontpage maar eens door..
Now let''s "frag" us some Terrorists!
want dan had je gelezen dat de Scout en AWM geen crosshair meer hebben mits ingezoomd.
En die melding "out of date" kreeg ik ook, gewoon cs nog een keer geinstalleerd (full).
Verwijderd
Gelukkig voor mij heb ik toch tot na het komende weekend geen tijd om achter mijn machine thuis te kruipen en tegen die tijd hebben jullie hier alle problemen al wel voor me uitgezocht, (waarvoor bij voorbaat dank
Ik ben wel erg nieuwsgierig naar die nieuwe maps en features in 1.1 dus kan haast niet wachten tot ik weer eens een avondje de kans krijg te komen CS''en op GoT.
YAZZz
Verwijderd
Elke keer als ik op internet ga krijg ik die melding.
Verwijderd
Daar hebben ze een fix gepost voor de 1.1.0.6 patch. Hiermee zou je nu al door de WON identificatie komen...en dus kunnen spelen op alle CS 1.1 servers.
Ik zit (helaas) op mijn werk, kan dus niet even testen of het werkt.
Het is een file van 1.5Mb...dus dat is de moeite.
*Vraagje mbt GoT server 3.
Ik heb die custom map file (104Mb!) neergehaald...maar wat moet ik er dan in godsnaam mee doen? WinZIP zegt namelijk het bestandsformaat niet te kennen.
Verwijderd
Kaap > Ik had het over de accuracy, niet de crosshairs. Tuurlijk zijn er nog veel meer changes, zoals de bomdragende Terrorist die nu weer een rugzakje heeft.. (dan heb je dus zelf niet eens gelezen... want dan had je gelezen dat de Scout en AWM geen crosshair meer hebben mits ingezoomd.
..en de Scout en AWP hebben geen crosshair mits uitgezoomd..
007 > idd, same ol'' AK..
thx
owja.. Ik heb halflife generation (inc cs) en ik heb alleen cs geinstaleerd, dat werkte voorheen prima, is het nu nodig om hallife te instaleren en up-te-daten naar die .6 versie?
winzip 8.0 of mater downen van www.winzip.com.. dan werktie welOp Thursday 15 March 2001 13:35 schreef TwisteR het volgende:
*Vraagje mbt GoT server 3.
Ik heb die custom map file (104Mb!) neergehaald...maar wat moet ik er dan in godsnaam mee doen? WinZIP zegt namelijk het bestandsformaat niet te kennen.
het spel plezier is minder verder sinds dat ze uit de beta versies zijn gegaan komen er steeds meer cs spelers bij. niet erg maar de kans op cheates is grooter en dan is er nog iets het word steeds moeilijker om op een server te komen
gr kokkel
vertigo is erg gaaf,maar bijvoorbeeld dust2 is vreselijk (vind ik dan)
iedereen vind ervan wat ze vinden maar tis wel een beter geworden vind ik.
zaterdag nacht op de XS server nog brute actie gehad, kwam toeallig een heel nest CT''s tegen met hun rug naar me toe, net nadat ik een aug gevonden had, ik bukken aanleggen schieten, 7 kills in enkele seconden >:)>:)
heb naderhand van de admin nog dat stuk van de logfile gekregen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
En bij oude custom maps gaat me''n linux hlserver in de stres
Verwijderd
jaaaaaaaja, post maar danOp maandag 26 maart 2001 15:39 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
vertigo is mijn nieuwe favo map
zaterdag nacht op de XS server nog brute actie gehad, kwam toeallig een heel nest CT''s tegen met hun rug naar me toe, net nadat ik een aug gevonden had, ik bukken aanleggen schieten, 7 kills in enkele seconden >:)>:)
heb naderhand van de admin nog dat stuk van de logfile gekregen
PSN
is best, zal ik als ik thuis ben doen vanavond, maar wedden dat er dan weer mensen komen die zeggen dat ik die log zelf heb ingetyppedOp maandag 26 maart 2001 19:57 schreef martun het volgende:
[..]
jaaaaaaaja, post maar dan![]()
naja ik zie wel, was iig strakke actie
Verwijderd
Verwijderd
En dat ze die FUCKIG CHEATERS hebben aangepakt (wat nu al gekraakt is) FUCK ALL THE CHEATERS. ik dank u hartelijk voor uw aandacht.
gegroet:
Ruudje
duurt wel lang hè? al 3 dagen pippo!Op dinsdag 27 maart 2001 07:53 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
is best, zal ik als ik thuis ben doen vanavond, maar wedden dat er dan weer mensen komen die zeggen dat ik die log zelf heb ingetypped
naja ik zie wel, was iig strakke actie
grrrr posten gaat neit omdat er in de log dus groter en kleiner dan tekens etc zitten
hier staat ie
http://www.bokkie.f2s.com/coolcs.txt