ja dit topic zocht ik.
ik heb hem op 2426 staan, schermpje was helemaal zwart.
3310 BTW
ik heb hem op 2426 staan, schermpje was helemaal zwart.
3310 BTW
dat heb ik dan weer nietOp woensdag 21 maart 2001 12:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
''k heb alleen maar snake (I)
Ik heb iemand op de 3310 een highscore van 3614 zien halen! dit was echt wreed. Hij had een bepaald systeem om ervoor te zorgen dat die beestje s die je elke 5 blokjes krijgt, zo snel mogelijk te pakken te krijgen.
Dit levert dus ECHT FLINK PUNTEN OP
en dan nog eens de hoogste stand en voila.
Dit levert dus ECHT FLINK PUNTEN OP
I want to live forever, so far.. so good.
hij/zij heeft dan vast geen tijd meer om te bellen, want dan moet je aardig oefenen op je nokia om dat te halenOp woensdag 21 maart 2001 12:25 schreef Warbringer het volgende:
Ik heb iemand op de 3310 een highscore van 3614 zien halen! dit was echt wreed. Hij had een bepaald systeem om ervoor te zorgen dat die beestje s die je elke 5 blokjes krijgt, zo snel mogelijk te pakken te krijgen.
Dit levert dus ECHT FLINK PUNTEN OPen dan nog eens de hoogste stand en voila.
Snake spelletje op de Nokia = "Wreed"?Op woensdag 21 maart 2001 12:25 schreef Warbringer het volgende:
dit was echt wreed
Hmmm... nee doe mij maar spelletjes op de PC met een flinke Geforce kaart. Ik snap niet wat er zo cool is aan dat hele snake?
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
snake 1: 1430, waarna een vriend van me over de 1500 haalde 
snake 2: niet gespeeld
snake 1 hoger als 1600 kan ECHT niet, ik geloof er niet in, mijn schermpje was bij 1430 gewoon bijna helemaal zwart...
snake 2: niet gespeeld
snake 1 hoger als 1600 kan ECHT niet, ik geloof er niet in, mijn schermpje was bij 1430 gewoon bijna helemaal zwart...
Verwijderd
snake 1 hoogst mogelijke score is 2008 het beelscherm zit helemaal vol op niveau 9...kspreek uit ervaring
Hey Matthijs,
jij vuile lamer, wil je weer aan je posts voor de week komen, of heb je niks te doen??

mijn Snake 2 highscore is 1008

Greetingz,
P.S.
Jammer matthijs je kunt er geen f*ck van
jij vuile lamer, wil je weer aan je posts voor de week komen, of heb je niks te doen??
mijn Snake 2 highscore is 1008
Greetingz,
P.S.
Jammer matthijs je kunt er geen f*ck van
mijn hobbies zijn.... eh... snake op mijn mobieltje spelen...
ok, ik geef het toe: ik speel snake op mijn TI-83...
(naam: Nibbles)
highscore: 432
ok, ik geef het toe: ik speel snake op mijn TI-83...
Putting the bit in Biton since 1997
Voordat iedereen gaat zeggen: bwehhehehe 432, wat weinig! Nee, dat is het niet. Ik ken niemand die hoger heeft!Op zaterdag 26 mei 2001 17:08 schreef p_m het volgende:
mijn hobbies zijn.... eh... snake op mijn mobieltje spelen...
ok, ik geef het toe: ik speel snake op mijn TI-83...(naam: Nibbles)
Shit, ik dacht dat ik een hoge score had met m''n 219!Op zaterdag 26 mei 2001 17:11 schreef p_m het volgende:
[..]
Voordat iedereen gaat zeggen: bwehhehehe 432, wat weinig! Nee, dat is het niet. Ik ken niemand die hoger heeft!
Heb het al bijna 1,5 jaar nie meer echt gespeeld. Duidelijk tijd om weer aan de slag te gaan
Ik heb met Snake I een score van 366 maar dat komt omdat ik met mijn telefoon bel SMS en me een beetje een butje voel als ik een spelletje er op zit te doen
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Je heet ook nog Nibbles! JEE!!Op zaterdag 26 mei 2001 18:13 schreef Nibbles het volgende:
[..]
Shit, ik dacht dat ik een hoge score had met m''n 219!
Heb het al bijna 1,5 jaar nie meer echt gespeeld. Duidelijk tijd om weer aan de slag te gaan
Maar 219 is ook veel, dan ben je 2 keer het spel rond!
jeeeeee, snaken op je nokia.
ik speel op m''n gbc in de bus.
snake=prut
ik speel op m''n gbc in de bus.
snake=prut
YupOp zaterdag 26 mei 2001 19:14 schreef p_m het volgende:
[..]
Je heet ook nog Nibbles! JEE!!
Maar 219 is ook veel, dan ben je 2 keer het spel rond!
Was er ook helemaal verslaafd aan toen op school. Maar ik had weinig concurrentie, dus probeerde ik geen hogere scores meer te halen
Pagina: 1