Toon posts:

[BC3] Zoek: 3D Roller Coaster Designer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam dit spel toevallig ergens tegen en vroeg me af of iemand er een demo van had want de site is niet echt 100% in orde.

Ik heb dat rollercoaster van Disney al dus dat hoef ik niet te horen. stel je voor dat je dit soort dingen kunt machen: Afbeeldingslocatie: http://www.3dgamearena.com/ah_i_1.JPG

n e way thnx

Verwijderd

Topicstarter
btw voor anderen die zich interesseren voor dit spel dit is de URL :http://www.3dgamearena.com/3d_rcd.htm

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:00

ko9

Ik ken het niet, maar ziet er wel supervet uit!
Heb me ff ingeschreven voor die mailinglist, er staat dat je dan info krijgt over demo e.d.

Ik wacht af...........

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me ook ingeschreven daarvoor maar het zag er behoorlijk gaar uit dus ik vertrouw het niet helemaal (of die lijst werkt dus).

PLieezzzz helllllp

Verwijderd

Topicstarter
Ook niemand andere vette spellen waarbij je achtbanen kunt bouwen en er in rijden????

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Erin rijden kan niet, maar RollerCoasterTycoon geeft je wel veel creatieve vrijheid zonder de natuurwetten uit het oog te verliezen.

Nu als game pack (met de twee add-ons) te verkrijgen.

Verwijderd

Topicstarter
dat wist ik al maar by rctycoon vind ik toch niet echt wat ik zoek, omdat je geen eigen baan onderdelen kunt maken. bv een bocht zo groot maken als je zelf wil. je zit dus vast aan de voorgemaakte stukkies.

en je kunt er niet in rijden en in sommige banen die ik maak (lees : "de meeste") wil geen enkel poppetje.

maar toch bedankt

• ko9

ko9

Ik heb een tijdje geleden wel Ultra Coaster gespeeld, daarin kon je zelf je 8banen bouwen door waypoints enzo neer te zetten waar de baan langs moet lopen, daarna kan je de hoogtes/loopings enzo veranderen.
Tot slot kon je er dan in rijden.
Dit spel was heel erg klein (full version 8mb ofzo) en er zaten ook niet zo veel opties op, je kon bijvoorbeeld maar 1 soort achtbaan maken (de standaart-rail)

Het probleem is alleen dat ik het spel niet meer heb, ik zal nog ff zoeken en als ik het vind, krijg je het wel.

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 07:10 schreef Zoepnek het volgende:
Ook niemand andere vette spellen waarbij je achtbanen kunt bouwen en er in rijden????
Themepark world misschien? Of bedoel je een spel waarin je alleen maar 8banen moet bouwen?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 maart 2001 09:52 schreef Rtukkers het volgende:

[..]

Themepark world misschien? Of bedoel je een spel waarin je alleen maar 8banen moet bouwen?
Ja eigenllijk wel als iki maar kan rijden in de 8banen

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 maart 2001 08:41 schreef ko9 het volgende:
Ik heb een tijdje geleden wel Ultra Coaster gespeeld, daarin kon je zelf je 8banen bouwen door waypoints enzo neer te zetten waar de baan langs moet lopen, daarna kan je de hoogtes/loopings enzo veranderen.
Tot slot kon je er dan in rijden.
Dit spel was heel erg klein (full version 8mb ofzo) en er zaten ook niet zo veel opties op, je kon bijvoorbeeld maar 1 soort achtbaan maken (de standaart-rail)

Het probleem is alleen dat ik het spel niet meer heb, ik zal nog ff zoeken en als ik het vind, krijg je het wel.
Thhanx m8 stuur maar door naar mn elema@home.nl adres :D

Verwijderd

hmm ik heb ook nog zoiets maar dan moet ik eens goed gaan zoeken daarvoor.

• ko9

ko9

Sorry, ik kan Ultra coaster echt nergens meer vinden

• picobyte
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Lijkt mij ook wel cewl :)

Met 3d-Max misschien wat maken :?
Alleen wordt dat wel eerst ff renderen en daarna pas kijken, maar dat maakt voor het resultaat natuurlijk niet uit omdat iedere rit toch hetzelfde verloopt, tenzij er een karretje uit de rails schiet >:)

Powered bij meergranenbrood.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-02 15:52

Sharky

Skamn Dippy!

zorg dat je tijd en hardware hebt.
ontwerp zelf je droomcoaster in Rhino, render hem (filmpje natuurlijk)in een ander prog en geniet zo vaak je wilt van je iegen coaster
Afbeeldingslocatie: http://webgraphics.tmfweb.nl/temp/shot-2.jpg

This too shall pass

Verwijderd

Topicstarter
Thax everyone maar dit is niet echt waar ik naar op zoek ben omdat ik het geprobeert heb te maken in een 3d tekenprog maar dat schiet niet echt op omdatr ik er meestal geen fuck van snap

• TheBrain
  • Niet online
En de nieuwe SimCoaster ?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 09 maart 2001 13:38 schreef TheBrain het volgende:
En de nieuwe SimCoaster ?
Ik zal eens een demo dl en als ik die vind bedankt btw

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind er nergens een demo van kan iemand me dan daaraan helpen???

• rkrythe
  • Laatst online: 19-06-2025
Heb effe naar dat 3D Roller Coaster Designer gezocht, alleen de site de jij gaf was goed. Is dat spel al uit of is het heel oud?

Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 maart 2001 15:36 schreef ruubruub het volgende:
Heb effe naar dat 3D Roller Coaster Designer gezocht, alleen de site de jij gaf was goed. Is dat spel al uit of is het heel oud?
Volgens mij is ie al uit van december 2000

• rkrythe
maar ik kan helemaal niks over het spel vinden :'(

Flickr

• TheBrain
  • Niet online
Op zaterdag 10 maart 2001 17:10 schreef Zoepnek het volgende:
Ik vind er nergens een demo van kan iemand me dan daaraan helpen???
Er is nog geen demo van, maar wel heb ik gezien dat IGN (http://pc.ign.com) en PCGameWorld (http://www.pcgameworld.com) een preview van de game hebben staan. Het is trouwens de opvolger van Theme Park World.

• rkrythe
Jij bedoelt denk ik Thema Park Inc.

Flickr

• TheBrain
  • Niet online
Op maandag 12 maart 2001 22:31 schreef ruubruub het volgende:
Jij bedoelt denk ik Thema Park Inc.
Dat kan best, ik raak de weg een beetje kwijt door al die verschillende namen voor hetzelfde spel :+. In de VS zijn ze de SIM.... merknaam flink aan het uitmelken dus bijna alles dat Bullfrog doet heet tegenwoordig Sim...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Theme Park World == Sim Theme Park
(Europees) .................. (VS)

Het suckt toch aars, dus laat ook maar zitten.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Sim coaster heet in NL volgens mij Theme park inc, maar volgens mij zoekt Zoepnek meer iets om gewoon banen te kunnen maken zoals hij zelf wilt en dus niet alleen maar de beschikking kunnen hebben van een paar standard stukjes.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:37
wat jullie zoeken is dit:www.nolimitscoaster.de
Volgens mij is er alleen nog maar een demo van, en ik weet niet waar je de fullversie eventueel zou kunnen kopen.
Afbeeldingslocatie: http://www.nolimitscoaster.de/screenshots/edit1.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.nolimitscoaster.de/screenshots/limit2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nolimitscoaster.de/screenshots/lensflr1.jpg

[edit]
haha plaatjes zijn wel erg groot>:)

Verwijderd

Topicstarter
VET MAN ZOIETS ZOCHT IK

Verwijderd

VEEEEEEETTTJUS!!!!!!!!!!!

''k ga hem eens full zien te krijgen(gratis natuurlijk)

Verwijderd

Topicstarter
Op Wednesday 14 March 2001 20:13 schreef richie86 het volgende:
VEEEEEEETTTJUS!!!!!!!!!!!

''k ga hem eens full zien te krijgen(gratis natuurlijk)
mail me ff als je m gratis vind

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:37
mail mij ook maar, ik heb die demo echt al een jaar ofzow, maar volgens mij is dat spel( is het wel een spel, programma? weet ik het) nmog helemaal niet af???

Verwijderd

hebt gelijk, er is geen echt spel van kom ik net achter. staat op www.nolimitscoaster.de:(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
mmmm 3d coaster designer die makkelijk is en waar je ook nog in kan rijden???? die heb ik hier wel liggen. is maar iets van 4Meg groot en heet Ultra Coaster. Is van Reactor Software.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

stuur maar door als je wilt.

• ko9

ko9

kan je hem ook naar mij sturen?

larshoogduin@soneramail.nl

bvd, KO9

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
En joope@gmx.net plz :)

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

lol en ook naar [email verwijderd]?

is ie niet te downen?

[ Voor 23% gewijzigd door Rav op 12-10-2023 18:10 ]

...

• BC3 Victim
hehe
zou je em ook ff naar mij kunnen mailen: tinus@notmail.nl
bvd

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
sorry dat ik een hele tijd niets van me heb laten horen. ben op stage en maak lange dagen. 6:15 eraf en pas rond 19:00 thuis. crashed die klote computer ook nog is....arrrggggg......maar ik heb de link weer gevonden

http://springfieldusa.blunderdome.com/UltraCoaster.zip

pwd: stonecutters

Verwijderd

mail maar: kasemier@zeelandnet.nl als je full versie vind

• BC3 Victim
de link die ik heb gegeven IS een VOLLEDIGE versie, hijs maar 4Meg groot en werkt perfect.

• ko9

ko9

Misschien een beetje laat, maar ik wou je toch nog even bedanken voor de link!

Bij deze dus :)
Pagina: 1