Heeft er al iemand wat over deze nieuwe titel gehoord? Het schijnt dat ze een hele goeie AI gebruiken, ontwikkeld door MASA Group, deze maken ook simulaties voor militairen!!
Verwijderd
Zekers wel. 
Heel erg vet spelleke, alleen raakte ik af en toe het overzicht een beetje kwijt als ik met 40 tanks aanviel (in de demo dan). Ziet er verder errug mooi uit en heel realistisch. Tanks hebben bijv. ook terugslag bij het schieten...
Heel erg vet spelleke, alleen raakte ik af en toe het overzicht een beetje kwijt als ik met 40 tanks aanviel (in de demo dan). Ziet er verder errug mooi uit en heel realistisch. Tanks hebben bijv. ook terugslag bij het schieten...
Verwijderd
Ja, ik vind t ook best wel een wereld spel. Ik had eerst een beetje vage fout met m''n geforce (m''n muisaanwijzer maakte allemaal strepen over t "options" scherm) maar dat bleek aan "antialiasing" te liggen. Maar idd een tof spel. Een beetje RA2 en B&W of zoOp dinsdag 29 mei 2001 18:51 schreef 007 het volgende:
Zekers wel.
Verwijderd
Je raakt iid wel vrij snel overzicht kwijt
Maar vind idee wel grappig
Ik hele tijd met heli''s vliegen om civilians te redden
Komen ze bij me basis (bij ene gebouwtje) $$$ + rating by pers
oid
Maar vind idee wel grappig
Ik hele tijd met heli''s vliegen om civilians te redden
Komen ze bij me basis (bij ene gebouwtje) $$$ + rating by pers
oid
Pagina: 1