Toon posts:

[BC3] Vuurwerk cs servers zijn :R

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ben ik effe lekker bezig in CS op de :R[vuurwerk]:R server leg ik effe [vuurwerk]koor neer met een zuiver headshot wordt ik gebanned. wat een loserteam is dat???

UTM[Killingmachine] was ook in een keer weg, zou me nix verbazen als die ook gebanned was. En nee het ging hier niet om een teamkill, dat haat ik!!!
62.250.7.48:27015 [vuurwerk] server, vertel die flikker van [vuurwerk]koor maar dat het een gruwelijk mietje is.

iemand nog tips voor servers??
Op GoT servers ben ik gebanned vanwege mijn broertje :( Die vond het leuk om effe een teamkill te maken bij [GoT]Firefox!
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ze geven weinig om leden .. dat wel ..
maar vuurwerk is is ook waardeloos hoor, soms ligt iedereen er ineens af etc.

gewoon omdat dat vuurwerk niet echt zo geweldig is ...

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
[b]Op zondag 04 februari 2001 12:53
Op GoT servers ben ik gebanned vanwege mijn broertje :( Die vond het leuk om effe een teamkill te maken bij [GoT]Firefox!
tjah... die smoes kennen de [GoT]jes nu wel :)

• Kire
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-11 13:54
Op zondag 04 februari 2001 13:01 schreef Wesley het volgende:

[..]

tjah... die smoes kennen de [GoT]jes nu wel :)
tja en omdat het bij mij ECHT zo is geloven ze het niet. Nou ja, ze gloven het wel maar doen geen moeite om mijn ip weer uit de ban list te gooien.

Broertje deed veel TK (wist ik wel) en ik had gezegd, je mag op alle servers teamkillen BEHALVE op GoT (de enige server waar ik op zat). Wat doet die eikel, juist gaat op GoT ook effe een teamkill maken met als gevolg BAN. :'(
nou ja, als menegroth en Therion(remember the bar!)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
waarom haal je got dan niet uit je LIJST ?!

eigen-schuld dan ....

als je weet wat ie doet... snugger... heel snugger

Verwijderd

Topicstarter
bovenstaande post moet dus op mijn naam staan, Kire is het irritante broertje. GoT staat ingelogd op zijn naam dus als ik effe niet oplet post ik onder zijn naam:(
iig menegroth en therion de groeten van The Pope.

Verwijderd

Topicstarter
clickclickclick:)

Verwijderd

Topicstarter
dubbel:(

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hahaha

bne van [vuurwerk/DKS ] 62.250.7.49:27015

gebanned, echt triest

op prodigy heb je bij CT meteen die trap waarmee je de airvent in kan gaan

ik koop flash, HE en TMP ga die vent in kom boven die T campspot uit om het zo maar te noemen, en gooi achtereenbolgens, flash, HE naar beneden om daarna zelf al schietend dat gat uit te komen,

2x achterelkaar een of andere DKS gast te pakken, meteen daarna krijg ik het bericht dat ik gebanned ban :D zeer triest.

weet iemand of vuurwerk een msg board ofzo heeft voor die gameservers?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Koel, ik ga ook es ff een kijkje nemen op die servers, dit is nou al het zoveelste bericht over de adjes daar.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 04 februari 2001 12:53 schreef [MYC]CBS het volgende:
UTM[Killingmachine] was ook in een keer weg, zou me nix verbazen als die ook gebanned was.
Dat denk ik niet, bij mijn weten is Killingmachine admin :D.

Verwijderd

En ja hoor mensen, ook ik werd bijna gebanned omdat ik teveel headshots had volgens hun. Mr. Koor vond het nodig om lekker te TK-en en daarna gewoon iemand te bannen.

Ik had dus een screenshot van mijn console gemaakt van deze actie, maar dat ging helaas niet helemaal goed.

Ik ben uit mijzelf weggegaan nadat de gravity op 50 werd gezet en je dus de halve map kon door vliegen.

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Lekker nuttige beschuldiging...

of het correct is om jou te bannen voor teveel headshots, laat ik voor rekening van Koor, hij is de admin daar, en aangezien ik de situatie niet heb gezien ga ik aan dat oordeel niet toornen.

Maar het verhaal TK-en zit me dwars.
Ooit gemerkt hoe verschrikkelijk ideaal de ban interface binnen Halflife is?

Als iemand structureel zijn team afslacht bij de start, en je wil daar wat tegen doen, dan heb je tijd nodig. Op GoT slachten we ook even zoiemand af voor "Damage Control" zodat de anderen rustig kunnen spelen, en voor mij de tijd over blijft om de etter echt te verbannen. het alternatief is dat iedereen totaal fucked up raakt, en als een gefrustreerde rond loopt... dan kost het 5 rondes om de boel weer te bedaren. Geen zin in.

Letwel, die doen de admins dus van GoT die ook werkelijk kunnen bannen, en alleen als de situatie duidelijk is en de dader er uitgelkeild wordt. Dit is dus _NIET_ een vrijbrief voor andere spelertjes om ook maar even aan "damage control" te doen.

Op dat moment is voor een admin nl niet langer duidelijk wie de boosdoener is. (en gaan alle actieve TK-ers er op dat moment uit!)

Wat dat betreft herken ik dit best wel, en Koor doet dit ook alleen maar voor zijn lol

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Jup.. zoiets was bij mij laatst ook zo. Maar dan omdat ik zei dat er een cheater was. Werdt ik geband omdat ik zat te zeiken.. rot toch op vent, je zag toch duidelijk dat''ie cheatte. Maar goed. Als je dat nog eens terug wilt lezen... je kan toch niet meer reageren.. ice storm sloot die toen... :P

Verwijderd

ff iets anders over de GoT servers:

Ik vind het zeer goed dat een Teamkill de volgende ronde niet direct afgestraft wordt.

Waarom zullen jullie zeggen! Nou, omdat een teamkill niet altijd met opzet gebeurt, je kan het zo goedmaken met de persoon en zeggen dat het geen opzet was.

Ook kan je jezelf verdedigen tegen een teamkiller. Die worden het zo zat, omdat ze meestal toch vrij slecht zijn en daardoor zo worden neergeragd >:)!

Ook dat je alleen je eigen team in ghost mode kan bekijken vind ik een goede stap tegen de mensen die gezellig thuis naast elkaar alles door zitten te geven!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zondag 29 april 2001 13:36 schreef Ro2 het volgende:
[..]
Ook dat je alleen je eigen team in ghost mode kan bekijken vind ik een goede stap tegen de mensen die gezellig thuis naast elkaar alles door zitten te geven!
Dat is juist het leuke op een LAN}).
ff op andere compie kijken en je weet weer waar die is >:)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Ja, het heeft zn voordelen, maar het is natuurlijk niet eerlijk!

Ik zelf kan het ook af en toe eens niet laten om de clientin spectator mode te zetten op demon en zo mijn laatste slachtoffer te traceren >:)!
Pagina: 1