The "real" Champ will always be The Champ
Verwijderd
Meestal staat dit heel netjes beschreven in de handleiding. Ikzelf heb dit spel (nog??) niet, dus hier is een algemeen antwoord:
De gene met de snelste computer moet ff kijken wat zijn IP is, dan kan hij/zij gaan hosten. De rest hoeft dan alleen join te doen en dan TCP/IP te kiezen. Daar prak je zijn IP neer en je kan spelen!
De gene met de snelste computer moet ff kijken wat zijn IP is, dan kan hij/zij gaan hosten. De rest hoeft dan alleen join te doen en dan TCP/IP te kiezen. Daar prak je zijn IP neer en je kan spelen!
Zo makkelijk is het dus niet, anders vroeg ik het niet!
ok
laten we beginnen met het makkelijkste geval: geen van beiden zit achter een firewall/gateway.
de een (de snelste) verbind met ip adres 0.0.0.0 (zichzelf). hij is de server. de andere verbind met dat ip adres. het is HEEL belangrijk dat je exact dezelfde versie gebruikt van falcon, tot op de kleinste patch. skins en cockpits zijn hierop een uitzondering.
als er echter firewalls en dergelijke in het spel komen wordt ie lastig. je moet dan uitzoeken welke poorten falcon gebruikt en die forwarden. helaas zit ik nu op mijn werk dus kan ik je zo ff niet vertellen welke poorten je hebben moet.
succes en check six!
laten we beginnen met het makkelijkste geval: geen van beiden zit achter een firewall/gateway.
de een (de snelste) verbind met ip adres 0.0.0.0 (zichzelf). hij is de server. de andere verbind met dat ip adres. het is HEEL belangrijk dat je exact dezelfde versie gebruikt van falcon, tot op de kleinste patch. skins en cockpits zijn hierop een uitzondering.
als er echter firewalls en dergelijke in het spel komen wordt ie lastig. je moet dan uitzoeken welke poorten falcon gebruikt en die forwarden. helaas zit ik nu op mijn werk dus kan ik je zo ff niet vertellen welke poorten je hebben moet.
succes en check six!
Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.
ok we zitten beiden niet achter een firewall dus dat is een probleem minder....... maareh we proberen het vanavond ff..... en anders leg ik mijn probleem wel nog een keer voor.
thnx
thnx
Met die patch (tenminste, de patch van ongeveer 18mb) worden de letters in je cockpit geheel onleesbaar. Maargoed, er zijn nog zat andere patches te downloaden. Maar hoe je precies kon spelen via Internet kon je vinden in de enorme pil van een handleiding! Of heb je ''m gekopieerd ?
Nee gejat !!!!
Je hebt het hier over de 1.08 US patch van MicroProse.Op donderdag 01 februari 2001 16:21 schreef JK het volgende:
Met die patch (tenminste, de patch van ongeveer 18mb) worden de letters in je cockpit geheel onleesbaar. Maargoed, er zijn nog zat andere patches te downloaden. Maar hoe je precies kon spelen via Internet kon je vinden in de enorme pil van een handleiding! Of heb je ''m gekopieerd ?
Gewoon ff de Texel Aligment op Upper Left Corner zetten.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Als je dus Falcon 4.0 niet gekocht hebt zou ik op geen van de Falcon 4.0 sites/forums dit soort vragen posten tenzij je compleet afgemaakt wilt worden.Op vrijdag 13 april 2001 19:44 schreef The Champ het volgende:
Nee gejat !!!!![]()
![]()
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
LOL IndeedyOp vrijdag 13 april 2001 22:18 schreef tazzman het volgende:
[..]
Als je dus Falcon 4.0 niet gekocht hebt zou ik op geen van de Falcon 4.0 sites/forums dit soort vragen posten tenzij je compleet afgemaakt wilt worden.
En zonder manual ben je nergens, want een F-16 besturen doe je niet even ''op gevoel''
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Inderdaad, gevoel is weg bij Fly-by-Wire he... Ik heb 1x in zo''n echte F-16 gezeten (op de grond), en de gevoeligheid van die stick is echt hoog.
Hele kleine bewegingen zijn al genoeg.
Hele kleine bewegingen zijn al genoeg.
Da''s grappig.. want de flightstick van een F-16 beweegt nauwelijks.
Bla bla bla, ik heb dat dikke boek hier ligen hoor zeurkousen!! Dus jammer maar niet of ik wel de orginele heb, want die heb ik heus wel. Het is de meest echt lijkdende flightsimulator die er bestaat voor een F16 op de pc!! Falcon 4.0 rulles!!!
Pagina: 1