Verwijderd
Klik met je Yuripop 1 tegenstander aan, en voila...
Zo moeilijk kan dat echt niet zijn...
Of ik begrijp het verkeerd
Zo moeilijk kan dat echt niet zijn...
Of ik begrijp het verkeerd
Klopt als een bus Adro...
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Ook alleen maar een paar eenheden. Niet alle zoals de vliegtuigen(helicopters wel geloof ik),honden en andere yuri''s, russian attack robots(pestdingen zijn dat trouwens0
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Harversters ook niet. Zou wel cool zijn, ff wachten totdat hij vol is en overnemen maar
"russian attack robots" hoe kom je erop...
terror drones heten die krengen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En krengen zijn het! ik bouw zelden repair depotsOp zaterdag 21 april 2001 17:06 schreef ds het volgende:
I want to live forever, so far.. so good.
K*t dingen, dat zijn hetOp zaterdag 21 april 2001 17:06 schreef ds het volgende:
Zeker als je geen repair ding hebt..
Boer in RA2, dat kan:
-Kies een level waar koeien enz rondlopen
-bouw wat Yuri''s
-Val met de Yuri''s de koeien aan, en klaar je bent nu een echte boer.
Wel opassen dat de koeien geen MKZ hebben.
-bouw wat Yuri''s
Verwijderd
L:oL, dat roeltOp zaterdag 21 april 2001 18:54 schreef Kayz het volgende:
Boer in RA2, dat kan:
-bouw wat Yuri''s
Verwijderd
Een spion kan ook een koe worden 
Gewoon een beetje onopvallend bij de tegenpartij z''n radar lopen en dan opeens de radar overnemen. Het hele spel heeft de tegenpartij geen radar meer (ook al verkoopt hij ''m en bouwt een nieuwe
Gewoon een beetje onopvallend bij de tegenpartij z''n radar lopen en dan opeens de radar overnemen. Het hele spel heeft de tegenpartij geen radar meer (ook al verkoopt hij ''m en bouwt een nieuwe
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 18:14
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zeker lol:DOp zaterdag 21 april 2001 20:23 schreef ugamer het volgende:
[..]
L:oL, dat roelt.... enemy cows approaching base!!!!! AAAARGH
MOOOO!
Verwijderd
Ik ben niet egt RA2 freek maar zijn dat die spinachtige dingen die ongelofelijk hard lopen en dan je tank berijden (he gatsieOp zaterdag 21 april 2001 17:06 schreef ds het volgende:
Inderdaad, ze zijn zo dood. Maar als ze eenmaal een voertuig te pakken hebben heb ik echt zin om me keyboard door de beeldbuis te flikkeren hoor...Op zondag 22 april 2001 16:34 schreef MrFreeman het volgende:
[..]
Ik ben niet egt RA2 freek maar zijn dat die spinachtige dingen die ongelofelijk hard lopen en dan je tank berijden (he gatsie) zo ja...dan moet je gewoon een stuk of 20 mannetjes in laten graven of mee laten lopen...maar dat wisten jhullie waarschijnijk al...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1