Weet iemand hoe ik de camerapositie in GTA3:9~ kan veranderen? want ik had ook gehoord dat je het spel ook nog van bovenaf kon besturen
Verwijderd
Heb ik iets gemist ofzo?
De meest up-to-date shit van GTA3 waren wat wazige screenshots... ?
De meest up-to-date shit van GTA3 waren wat wazige screenshots... ?
nee dus ik snap ook niet waar deze post op slaat
Verwijderd
Ik las ergens dat GTA 3 weer was uitgesteld. Ik denk niet dat er ergens een beta is te spelen....dit is naar mijn mening dus een beetje bullschijt.
Ik wil net zeggen? heb ik iets gemist? GTA en GTA2 rulen zeer zwaar! (met name GTA1... die heb ik te veel gespeeld eigenlijk
)
Verwijderd
yep, want als hij h''m wel heeft, mag ie wel even vertellen (niet hier, ofcourse) waar hij h''m vandaan heeftOp vrijdag 19 januari 2001 23:36 schreef Frank128 het volgende:
tijd voor een explanation van Bramk
Verwijderd
Die gozer wil gewoon wat aandacht.. dr is zelfs nog geen beta, dus laat staan dat je die kan downen.. hij lult dus uit zn nek
Hij wil zeker geen aandacht ik ben bij hem thuis geweest en heb het gespeeld is een super vet spel :9~op de camera positie na dan
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Tuurlijk, We geloven je allemaal!Op woensdag 02 mei 2001 11:29 schreef VinnieV het volgende:
Hij wil zeker geen aandacht ik ben bij hem thuis geweest en heb het gespeeld is een super vet spel :9~op de camera positie na dan
Kom maar eens met bewijs dan!! Post een screendumpje of zo?!
May the force be with you!!
En toch geloof IK het niet :?Op woensdag 02 mei 2001 11:32 schreef noXic het volgende:
[..]
Tuurlijk, We geloven je allemaal!
Heel leuk, fijn ook om een oud topic omhoog te halen, was echt nodig...
Liever niet dus.
Liever niet dus.
Pagina: 1