[BC3] Berichtje voor alle Fallout fans...

Pagina: 1
Acties:

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 09:48

Neelon

FOR PONY!!!

Topicstarter
:P :P :P Mijn site is verhuist naar zijn definitieve lokatie op RPGPlanet (zie home), dus nu kan ik ook wat meer zooi kwijt. Ik moest mijn oude site namelijk deels weghalen om de Fallout zooi te kunnen huizen.

:( :( :( Ik krijg alleen mijn ASP zooi niet goed aan de gang op ons internet systeem, terwijl hij op mijn eigen systeem (met personal web-server) wel perfect draait. Moet nog even naar gekeken worden dus.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

wanderer, i shall believe you.. for now.

Verwijderd

WOWIE!!!!

Dat is echt heel vet!!
Gefeliciteerd man! :)

Ik ben een vaste bezoeker hoor!

Verwijderd

Gefeliciteerd man , goeie site by the way.
Fallout rules :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Goede site man! Ik vind Fallout echt de beste spellen gewoon! Hoop dat Tactics ook goed wordt, `k heb de demo gezien ik ben alleen bang dat het RPG gehalte te laag wordt/is...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Op zondag 20 mei 2001 23:04 schreef -_D_- het volgende:
Goede site man! Ik vind Fallout echt de beste spellen gewoon! Hoop dat Tactics ook goed wordt, `k heb de demo gezien ik ben alleen bang dat het RPG gehalte te laag wordt/is...
tactics is allang uit hoor :D

ik heb twee weken geleden ofzo uitgespeeld :) en ik had het een maand geleden in huis.

en het rpg gehalte is qua verhaal inderdaad heel laag, maar wat betreft character-development zit het wel goed.

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 23:04 schreef -_D_- het volgende:
Dennis toch ga je schamen ! ;)
hehe jah, ik zie je nu niet zo vaak meer p school maar ander had je het natuurlijk wel geweten ;) ... ik moet hem ook nog steeds hebben maar nag geen goeie download site gevonden :o >:)
maargoed, wie weet dat ik hem binnekort koop ..... misschien beter van niet met alle toetsen en shit die er aan zitten te komen ...

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Wat ik eigenlijk mis in de game is de cooperative game mode tegen de pc.. Dat leek me nou juist zo leuk :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 23:13 schreef nexus het volgende:

[..]

ik heb twee weken geleden ofzo uitgespeeld :) en ik had het een maand geleden in huis.

en het rpg gehalte is qua verhaal inderdaad heel laag, maar wat betreft character-development zit het wel goed.
Hmz op de site van de topicstarter:

www.rpgplanet.com/fallout/wastelands/

Staat dat hij Fallout Tactics 17 Mei nog niet binnenhad. Hij legt hier ook uit dat de release datum nog niet bekend was of iets dergelijks. Dus ik ging er vanuit dat`ie nog niet uit was hoewel ik de demo bij Death Angel al toch wel weer een flinke tijd gezien heb.

Vandaar dat ik dacht dat`ie er nog niet was :o

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 23:13 schreef nexus het volgende:
Ja, en dit topic is ook al 4 maanden oud... |:(

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Op maandag 21 mei 2001 22:37 schreef 007 het volgende:

[..]

Ja, en dit topic is ook al 4 maanden oud... |:(
en zijn reactie was nog maar een paar dagen oud |:( ;)

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• BC3 Victim
Op dinsdag 22 mei 2001 07:18 schreef nexus het volgende:

[..]

en zijn reactie was nog maar een paar dagen oud |:( ;)
Precies... maar check die site maar... 17 Mei nog geen Tactics :) Dus het is niet helemaal mijn schuld :)

Pagina: 1