Toon posts:

[BC3] UT & Fullscreen problemen onder W2K Prof

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Help ik heb een probleem, ik heb al een tijdje Unreal Tournament lopend onder win9x en ME daar loopt ie helemaal goed. Zelfs fullscreen pakt ie. Nu ik windows 2000 professional heb geinstallerd loopt hij niet in FullScreen :( is dit normaal :?

Help

Ik gebruik
* PIII (genoeg voor ut)
* Viper 770 32MB Diamond :)

Thanx anyway :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb dit niet, ik draai:
P3-700 (niet OC''ed is ineens instabiel)
256MB
Geforce 2MX
Win2k Pro
1024x768@16

Tbird 800@900
256MB
GeForce2 GTS 64MB
Win2k Pro
1280x1024@32

Alles prima. Wel beide verse install''s misschien dat dat helpt. Ik ben overigens net zaterdag verslaafd geraakt, dus nog vetje nieuw :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:58
Welke drivers heb je voor je v770?

Verwijderd

Topicstarter
De standaard van Win2000 want heb der nog geen andere voor w2k gevonden :(

Verwijderd

Je geeft zelf al een oplossing!!! Gebruik nieuwere drivers en je zal zien dat alles gewoon werkt zoals het hoort :).

Via de drivers en bios updates op Tweakers.net vind je genoeg links, dus niet vragen waar je ze vandaan moet halen.

Verwijderd

ja gebruik gewoon reference drivers van nvidia. 6.47 bv

Verwijderd

Topicstarter
Naja ben niet zo bekend hiero dus als iemand een gewone goede link heeft naar een drivers site thanx :)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Overigens kom ik ook nog deze tegen. Misschien staat er voor jou wat interessants tussen...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Dit is een link naar de 6.47 drivers.
Verder kun je natuurlijk gewoon op de site van NVidia kijken.
En deze had je natuurlijk NOOIT mogen missen |:(

Suc6!

edit:
DEM JOE typo''s |:( :(

Heal the internet ...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 januari 2001 00:35 schreef FoolZero het volgende:
Dit is een link naar de 6.47 drivers.

Thanx ik heb um gedownload en geinstalleerd :)

Verder kun je natuurlijk gewoon op de site van NVidia kijken.

Thanx, ik heb daaro zo''n drivertje weg gehaald maar nu loopt UT zo vaag qua snelheid onder w2k dat het niet echt lekker spelen is, je wordt gewoon misselijk van het schreen geflikker op een of andere manier :(..

Iemand sugesties?

En deze had je natuurlijk NOOIT mogen missen |:(

Goh zo kom ik op deze site :)

Suc6!

edit:
DEM JOE typo''s |:( :(
........... 8-)

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Thanx, ik heb daaro zo''n drivertje weg gehaald maar nu loopt UT zo vaag qua snelheid onder w2k dat het niet echt lekker spelen is, je wordt gewoon misselijk van het schreen geflikker op een of andere manier ..

Iemand sugesties?
Misschien heb je wel directX 8 geinstalleerd. Deze schijnt het best met de 7.17 drivers te werken. Kijk anders ff of deze drivers beter performen. Anders weet ik het ook niet meer.

btw. je kunt de directX versie uitlezen door vanaf het start menu onder run het commando dxdiag te geven.

Suc6!

Heal the internet ...

Verwijderd

Topicstarter
Jammer die van mij loopt nog steeds niet zoals het hoort, naja dan maar w98 :)

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Had ik ook last van. Onder win98 zo''n 40-60 frames oftewel goed speelbaar. Onder Win2k had ik iets van 10! Dit met de 6.31 drivers.

Die 6.31 is ook niet echt lekker bij mij onder win98. Het precachen duurt hartstikke lang en de framerate is ook niet echt super. Wel stukken stabieler. FPS vind ik alleen iets belangrijker dan het kunnen alt-tabben uit het spel...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de allernieuwste drivers geinstalleerd en Unreal Tournament loopt nog steeds niet echt lekker onder win2000 prof... er is iets dat het niet lekker laat lopen ;)

Help!

Verwijderd

Topicstarter
Help?

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op donderdag 11 januari 2001 11:38 schreef Xtentic het volgende:
Help?
Welke patch van UT gebruik je nu? En heb je al een beetje gezoch naar info hierover op de UT sites? Het is maar een idee hoor...
Momenteel ben ik thuis nog aan het experimenteren met DirectX7 en DirectX8 en de verschillende detonators. Hopelijk komt hier nog een goede combinatie uit. Maar dat is natuurlijk voor iedere configuratie anders.
Ik ben bang, dat jij uiteindelijk ook wat moet gaan downloaden aan nVidia drivers en de juiste balans moet gaan vinden. (en hopen, dat je met drivers jouw probleem kan oplossen natuurlijk...;))

Suc6!

Heal the internet ...

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Hmmm, nog ff voor de duidelijkheid. De nieuwste drivers hoeven niet perse de beste te zijn...(8>

Heal the internet ...

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Ow nog een ingeving, weliswaar een long shot, maar heb je SP1 al geinstalleerd? Of UT daarmee geholpen is of niet maakt eigenlijk niet eens uit. Dit moet je sowieso wel bijhouden!;)

Suc6!

Heal the internet ...

Verwijderd

Topicstarter
Naja nu weer een ander probleem als ik ut opstart wordt me beeld opeens zwart :'( ik snap er nu echt de klote meer van... opnieuw alles geinstallerd..

maaruh welke detonator drivers ben ik eingelijk nodig voor ut en de viper1 770 :?

Thanx

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Heb je de compatibility updates voor Win2k wel geinstalleerd?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 08 januari 2001 20:17 schreef Xtentic het volgende:
Help ik heb een probleem, ik heb al een tijdje Unreal Tournament lopend onder win9x en ME daar loopt ie helemaal goed. Zelfs fullscreen pakt ie. Nu ik windows 2000 professional heb geinstallerd loopt hij niet in FullScreen :( is dit normaal :?
Ik had vorig jaar hetzelfde probleem met mijn Viper 550. Je kunt hem wel full screen krijgen als je software rendering gebruikt..... maar dat wil je natuurlijk eigenlijk niet.

Nieuwere NVidia drivers bieden misschien uitkomst (voor de Viper550 in ieder geval NIET). Ik heb destijds een GeForce2 gekocht uit frustratie.

Succces!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
wow had ik maar zoveel frustratie, ga ik meteen even een p4 1.7ghz halen.
Pagina: 1