De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Uyuguuug, ik bedoel tog delphi duhhOp zaterdag 19 mei 2001 15:30 schreef Wesley het volgende:
php_highlighting($text);
Het moet ene memo, of richedit worden hoor,Op zaterdag 19 mei 2001 15:33 schreef Timpie2000 het volgende:
begin eens met het schrijven van een tekstvakje dat highlighting ondersteund
ik dacht zelf om allees met if en else te schrijven, maar dat word veel werk
Als ik je een klein advies mag geven: Volgens ben je hier nog niet helemaal aan toe...Op zaterdag 19 mei 2001 15:44 schreef koe het volgende:
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
We hebben korte performance-tests gedaan en ze zijn er TOTAAL niet snel genoeg voor.
Daarna hebben we een eigen grafisch control geschreven afgeleid van TCustomControl (met included zoomsupport
Volgens mij de eerste zoom-enabled source-editor
Maar ik ben het met mbravenboer eens: dit is geloof ik iets te hardcore voor jou als ik je ervaring correct inschat.
Altijd handigOp zaterdag 19 mei 2001 16:31 schreef curry684 het volgende:
Volgens mij de eerste zoom-enabled source-editor
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
.. zou wat anders verzinnen om te oefenen als ik jou was..Op zaterdag 19 mei 2001 15:44 schreef koe het volgende:
Het moet ene memo, of richedit worden hoor,
Verwijderd
op torry staan genoeg highlighting componenten waar je van alles mee kan.
Ik denk dat de topicstarter al een andere oplossing voor heeft gevonden na 3 jaar, als hij al niet op dit idee was gekomen.Psychops schreef op 18 juli 2004 @ 15:08:
zul je dus iets van Talen, Scanners en Parsers moeten weten....
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Dit topic is gesloten.
![]()