De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Maar je kan ook ff goed zoeken in de delphi help, daar kan je ook veel wijzer van worden.
Succes.
Search zegt niet veel :):)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
moet ik ff in mijn boek kijken, maar die ligt niet hier..
Verwijderd
Wil je perse nederlands, dan zal je zelf je MessageDlg moeten maken.
dus zelf een formpje laten showen, nee, het kan, dat weet ik maar hoe!!Op donderdag 17 mei 2001 07:54 schreef -Confusion- het volgende:
Bij Project Options / Version info, kan je de taal instellen. Wanneer deze taal niet beschikbaar is, dan zal de in windows ingestelde taal gebruikt worden.
Wil je perse nederlands, dan zal je zelf je MessageDlg moeten maken.
Je moet een file uit delphi5/lib iun een andere map zetten en daar in zit de taal, die moet je aanpasse, maar het lukt niet echt
Weet iemand al hoe het makkelijk kan?
* whoami roept maar wat... Ik heb het zelf nog nooit gedaan nl.
https://fgheysels.github.io/
Tis namelijk ook niet waarOscar Mopperkont schreef op 13 May 2003 @ 11:24:
Ik zit het me ook af te vragen. Ik heb namelijk een Nederlandse Windows XP, de taal bij project-options staat op Nederlands, en toch zijn de messagedialogs in het Engels.
We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Ik heb de const.pas dus inmiddels al gekopeird en veranderd, en dat werkt. Maar heeft er niemand een compleet vertaalde const.pas?LordLarry schreef op 13 May 2003 @ 13:10:
[...]
Tis namelijk ook niet waarMessageDlg gebruikt altijd de constanten uit consts.pas. Application.MessageDlg gebruikt altijd de windows standaard.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
das natuurlijk het belangrijkstOscar Mopperkont schreef op 13 May 2003 @ 13:14:
[...]
Iddzag ook pas later dat ie alweer zooo oud was., maarja ik heb inmiddels antwoord op mijn vraag.
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Die kick was nuttiger dan jouw opmerking hoor.
Als een oud topic met een nuttige opmerking / bijkomende vraag gekicked wordt, dan is daar niets op tegen.
https://fgheysels.github.io/