Weet iemand misschien een commando waarmee een batch-bestand zich automatisch kan afsluiten als hij gewerkt heeft?
Dat dacht ik ook ja, maar die doet het niet?Op dinsdag 15 mei 2001 16:05 schreef joska het volgende:
exit ja.
It''s not brain surgery, you know!
Verwijderd
Dan snap ik je vraag niet. Wat bedoel je met automatisch afsluiten? Een batch bestand sluit automatisch af als hij zijn werk verricht heeft.Op dinsdag 15 mei 2001 16:06 schreef DrClearbottom het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, maar die doet het niet?
ff PIF je aanmaken dan....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb zoiets:Op dinsdag 15 mei 2001 16:08 schreef joska het volgende:
[..]
Dan snap ik je vraag niet. Wat bedoel je met automatisch afsluiten? Een batch bestand sluit automatisch af als hij zijn werk verricht heeft.
cd windows
rundll.exe user.exe,exitwindowsexec
exit
Maar dan krijg je een bericht: je moet eerst batch-bestand afsluiten voordat je verder kan.
Verwijderd
Het batchbestand sluit pas af, als de programma''s die hij gestart heeft stoppen. Daarom heet het juist een BATCH bestand!Op dinsdag 15 mei 2001 16:11 schreef DrClearbottom het volgende:
[..]
Ik heb zoiets:
cd windows
exit
Maar dan krijg je een bericht: je moet eerst batch-bestand afsluiten voordat je verder kan.
Ik hou niet zo van pifjes, ik wil graag alles in één file...Op dinsdag 15 mei 2001 16:10 schreef unicorn7 het volgende:
ff PIF je aanmaken dan....
Is er dan misschien een andere manier voor?Op dinsdag 15 mei 2001 16:12 schreef joska het volgende:
[..]
Het batchbestand sluit pas af, als de programma''s die hij gestart heeft stoppen. Daarom heet het juist een BATCH bestand!
Verwijderd
Zo misschien?? ben het alweer een beetje kwijt 
cd windows
GOTO eind
:eind
exit
cd windows
GOTO eind
:eind
exit
kan ik me voorstellen, na een jaar!Op dinsdag 02 april 2002 20:43 schreef Kelfox het volgende:
Zo misschien?? ben het alweer een beetje kwijt
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Namens de gehele P&W bedankt voor deze nutteloze schop
*kuch*
niet meer doen
niet meer doen
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()