De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
(zoals ik al zei)
Tenzij je zelf Linux/Unix draait en ook naar Linux/Unix ftp''t. Dan maakt het niets uit.
En als je het nog niet zeker weet probeer je maar beide manieren dan merk je het vanzelf.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Standaard kiezen de meeste binary en dan ascii voor de extenties die in de lijst voorkomen.
Dus wat doen we nu:
ASCII...ASCII...ASCII
Ik probeer met Filezilla vanop WindowsXP , PHP files (edited in windows) te upped via ASCII modus. Helaas gebeurt er tijdens de upload precies dat de server (of filezilla) alle CR/LF totaal weghaalt (ie zelfs niet gewoon Win -> *NIX) en als ik ze weer download heb ik gewoon 1 lange file terug.
Ik doe het nu met binair maar weet dat dat niet 'proper' is - ligt dit aan de server of aan mozilla..
Gekke is dus wel dat als ik ze bineair ftp ze wel mooi werken (dus met CR/LF... )
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit topic is gesloten.
![]()