Als je een 404 oid hebt haalt win(2k) een standaard HTMLletje uit shdoclc.dll (C:\WINNT\system32\shdoclc.dll)
Bij een 404tje krijg je bijv de volgende tekst te zien:
Goed, ik ben net eens bezig geweest, had alles klaar en wou de modified version opslaan, bleek dat dat niet kon omdat het bestand werd gebruikt door het systeem...
Dus, ik heb alles wat maar KON worden afgesloten afgesloten, maar zelfs dan nog steeds zegt hij dat hij het bestand niet kan opslaan omdat het wordt gebruikt...
Nu vraag ik me dus af hoe ik dit wél voor elkaar kan krijgen...
Dus graag tips hierover, en het liefst een oplossing natuurlijk
Alvast bedankt,
ELANAZ
Bij een 404tje krijg je bijv de volgende tekst te zien:
Nu is het zo dat ik graag die page (ook die van de andere errors...) wil customizen, ik wil er een direct link naar de db van www.nic.nl neerzetten, zodat ik met een simpele druk op de knop meteen kan zien of het domain wel of niet geregged is (nu moet ik dat vaak allemaal manueel doen)...The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
--------------------------------------------------------------------------------
Please try the following:
If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
Open the gathering.tweakers.net home page, and then look for links to the information you want.
Click the Back button to try another link.
Click Search to look for information on the Internet.
HTTP 404 - File not found
Internet Explorer
Goed, ik ben net eens bezig geweest, had alles klaar en wou de modified version opslaan, bleek dat dat niet kon omdat het bestand werd gebruikt door het systeem...
Dus, ik heb alles wat maar KON worden afgesloten afgesloten, maar zelfs dan nog steeds zegt hij dat hij het bestand niet kan opslaan omdat het wordt gebruikt...
Nu vraag ik me dus af hoe ik dit wél voor elkaar kan krijgen...
Dus graag tips hierover, en het liefst een oplossing natuurlijk
Alvast bedankt,
ELANAZ