Toon posts:

[BC3] Zijn er hier nog meer Psion programmeurs?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandeweek een Psion series 3 gekregen van m''n buurvrouw 8-) en daar ben ik nu dus lekker op aan''t programmeren in de trein m.b.v. een tutorial.

OPL werkt best wel lekker vind ik! ik ben bij gebrek aan inspriatie (en spelletjes op de originele 3 series) maar een yathzee aan het programmeren. :9 (compleet met highscore en geluid en multi-player opties 8-))

Zijn er nog meer tweakers die kewle proggy''s voor hun psion geschreven hebben?

(Source code!! :9~)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

yahtzee >:) ghehehe

maar nee, nog nooit gedaan. ben wel van plan ooit eens iets voor de palm te proggelen - yahtzee ofzo ;)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

die dingen draaien tog op Pascal Proggies? khad ooit een revolutionair id, mah khad toen geen tijd en nu geen zin meer voor die proggies te coden...

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-08 16:09
Nope.. Of ja, ben ooit begonnen aan ''decide''. Altijd makkelijk onderweg, je stelt een vraagen je Psion (een 5 in mijn geval) zegt of je het wel of niet moet doen..

Maar heb het nooit echt afgemaakt, te weinig tijd, en wat schaken of tetris tijdens een saai college is leuker dan wat in OPL zooien.

Ben we nog steeds van plan eens te gaan kijken naar die C kit van Psion (die nu gelukkig sinds een tijd gratis beschikbaar is, jippie!).. Da''s leuker dan dat interpreted OPL imo..

Maar het irritantst is dat bijna alle software die je nodig hebt gewoon te krijgen in op spul als psionking.tucows.com enzo..

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08-2025
Ik heb pas de Symbian SDk gedownload. ''kHeb alleen nog geen tijd gehad/genomen om ernaar te kijken.

Inderdaad is er veel software te downen, dus ik zit eigenlijk op een ingeving te wachten voor een goed id. :?

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

Verwijderd

''k heb ooit een app gemaakt waarmee ze iso [whatever] (controle van electishe systemen ofzo) inspecties konden doen , enige nadeel van opl wat ik inderdtijd had is dat opl net niet basic is... ik had opl op die psion en een access app (vba dus) om die gegevens te verwerken.. maar die kleine lullige dingen van end while op de een en wend op de andere werd je gestoord van ;))

--Ray

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 24 april 2001 11:38 schreef Yarvieh het volgende:
maar die kleine lullige dingen van end while op de een en wend op de andere werd je gestoord van ;)
Dat heb ik evengoed al. zo zit je te rommelen in Javascript, dan weer in Delphi, dan weer in PHP, en nu weer in OPL! :D

Verwijderd

ach ik heb maar een dos emulator op mijn serie 5 gezet...
kan ik tenminste simpele pascal progjes erop schrijven en wat simpele c programmatjes...

wel cool...
als je die yatzee af hebt. wil ik wel betatestenn >:)
waar haal je die tutorial vandaan trouwens?
en wat een aardige buurvrouw heb jij
/me gaat maar eens verhuizen naar een buurt met zulke buuren! :D

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 24 april 2001 19:56 schreef mot het volgende:
ach ik heb maar een dos emulator op mijn serie 5 gezet...
kan ik tenminste simpele pascal progjes erop schrijven en wat simpele c programmatjes...
KEWL! :9 Werkt die ook voor de series 3?

next problem : ik heb geen datakabel (kosten 200 piek voor de 3 / 3a :( :( :( :( :( iemand eentje over :?)
wel cool...
als je die yatzee af hebt. wil ik wel betatestenn >:)
is cool :) ik type de source dan wel over.
waar haal je die tutorial vandaan trouwens?
en wat een aardige buurvrouw heb jij
/me gaat maar eens verhuizen naar een buurt met zulke buuren! :D
tutorial heb ik gevonden door gewoon te zoeken op Google en Altavista naar OPL tutorial :)

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Jah ik programmeer er wel eens wat op. vooral uit verveling eigenlijk. heb hier erm... ff denken. tennis gemaakt, verschillende schermbeveiligingen. enneh boter, kaas en eieren. 1 speler en 2 speler 8-) hield ook scores bij en zow.
. ow ja. 7 op een rij had ik ook nog ooit gemaakt. en een tekenprogrammaatje dat vrij veel op paint leek. en dat allemaal op een 3. dat tekenprogje is trouwens f*cking moeilijk om die troep te laten opslaan. maar goed gaat het niet over. ben trouwens alles kwijt. is wel jammer. is een keer allebei de batterijen uitgesodemieterd terwijl backup op was :'( niks aan te doen.

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Verwijderd

PICS SPECS! >:)

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
ik prog nog op series5..

1 spelletje voor de series3/siena:

Masterico Puzzle

zoek maar met google;) vind je vast op een tucows

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Pagina: 1