Toon posts:

[BC3] Gameboy programming

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand wel eens zelf spelletjes of andere software voor de gameboy geprogrammmeerd?

Ik ben namelijk bezig met een project op school waar we een gameboy moeten programmeren. We hebben het idee uit de elektuur, waar een ontwerp staat dat de gameboy omtovert naar een oscilloscoop.

Heeft iemand heeft hier ervaringen mee, dan zou ik ze graag willen horen.

Verwijderd

Geen ervaring mee, wel artikel in elektuur gelezen. Zag er gaaf uit!

(Je kunt overigens, maar dat wist je waarschijnlijk al, gb-emulatortjes voor de pc downloaden, en daarmee aan het programmeren gaan.)

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:46
<kick>

Weet iemand of er toevallig ook software is voor het maken van Mega Duck games/progjes? Die zijn tenslotte eerst ook geprogrammeerd. Ik heb gezocht op internet maar over games programmeren kan ik nix vinden. Verder is er zowieso weinig te vinden over de Mega Duck op internet.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Verwijderd

www.gamedev.net staat ook een link naar een pagina die informatie heeft over het programmeren van gameboy advance :-) (eg wel cool!)

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

markvt

Peppi Cola

Op vrijdag 12 april 2002 22:48 schreef Jozz het volgende:
<kick>

Weet iemand of er toevallig ook software is voor het maken van Mega Duck games/progjes? Die zijn tenslotte eerst ook geprogrammeerd. Ik heb gezocht op internet maar over games programmeren kan ik nix vinden. Verder is er zowieso weinig te vinden over de Mega Duck op internet.
mega duck dat geflopte spelcomputertje met klax :S
hmmz interesting volgens mij zijn er niet eens emulators voor.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

markvt

Peppi Cola

Op vrijdag 30 maart 2001 16:01 schreef Memmaker het volgende:
Heeft iemand wel eens zelf spelletjes of andere software voor de gameboy geprogrammmeerd?

Heeft iemand heeft hier ervaringen mee, dan zou ik ze graag willen horen.
jah heb ik weleens gedaan, zal eens zien of ik nog wat info heb volgens mij al die info weggegooid

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-08 19:46
Ik heb ooit ergens gelezen dat iemand zijn GBA als webserver gerbruikt. >:)

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 22:48

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

goh, heel toevallig misschien op tweakers.net? En toevallig ook gisteren?

http://www.tweakers.net/nieuws/21383 ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 23:16 schreef The_Dud3 het volgende:
...ooit ergens...
ooit ergens.. :P
last van kortgeheugen dat lang lijkt te zijn?
Pagina: 1