Verwijderd
kijk maar even op http://www.icq.com/sms/smsnetworks.html#nOp donderdag 01 maart 2001 20:35 schreef mot het volgende:
Klopt het dat je naar ben toe helemaal geen smsjes kan versturen via icq???
daar staat dat hij wel naar BEN stuurt (ik ontvang met mijn BEN ook gewoon sms-jes hoor)
Heb trouwens nog steeds geen reactie van ICQ waarom ik niet in mijn online-sms centre kan inloggen (password-retreive werkt ook niet met mijn relatief nieuwe ICQ#).
Voor de rest werkt het script perfect, moet alleen nog even een formpje met een telefoonboekje aanmaken
Deels gejat ja.. en dat heb ik ook duidenlijk gezegd al...Op zaterdag 03 maart 2001 17:41 schreef The_dude het volgende:
In dit (naar mijn mening nog altijd gejate) script wordt er drie keer een http request uitgevoerd waar er in theorie maar 2 of zelfs maar 1 nodig is. De middelste kan je zowiezo al skippen. Als je de cookies die het eerste request terug krijgt (set-Cookie: headers)opslaat in bijvoorbeeld een bestandje, met bijbehoordende datum. Hoef je alleen nog maar te controleren of de file nog geldig is, is hij geldig: nog maar 1 request, is hij niet geldig: nog altijd maar 2 ipv 3.
Mzzls
The Dude
Kep de functie gehad van een andere tweaker, en op de goeie manier aangestuurd, en wat aangepast...
Denk je nou zelf als ik het 100% zelf had gefixed dat ik het hiero neerzette?
ja voor veel $$ mischien
Verwijderd
als ik deze op mijn pagina zet moet ik hem dan nog chmodden naar 666 ?
en als ik dit dus wel doe dan zet hij gewoon de source op het scherm. (volgens mij verwerkt de server hem dan niet.
ik probeer het vanaf een freehosting standard site die wel php ondersteund.)
Misschien hebben short_open_tags niet aan staan. Moet je aan het begin <? verandere in <?phpOp zondag 04 maart 2001 22:46 schreef glasbak2 het volgende:
nog even over dat eerste script (bovenaan de pagina)
als ik deze op mijn pagina zet moet ik hem dan nog chmodden naar 666 ?
en als ik dit dus wel doe dan zet hij gewoon de source op het scherm. (volgens mij verwerkt de server hem dan niet.
ik probeer het vanaf een freehosting standard site die wel php ondersteund.)
Verwijderd
hoe kan ik messages met spaties er in versturen?
''zo dus'' en "of zoiets" werken allebei niet
tuurlijk, of even een formpje maken die naar dat adres post, of een %20 maken ipv spatiesOp dinsdag 06 maart 2001 14:53 schreef nightswim het volgende:
cool script, maar 1 vraagje:
hoe kan ik messages met spaties er in versturen?
''zo dus'' en "of zoiets" werken allebei niet
Naar mijn KPN-mobiel in ieder geval. Ik heb ook een aantal keer geprobeerd iets te sturen naar dutchtone, maar dit werkt niet
Weet iemand waarom dit niet werkt???
Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)
Krijg sinds vandaag dezelfde fout. Alleen bij mij verwijst ie naar de volgende regelOp donderdag 01 maart 2001 09:28 schreef marnix_nr_nog_wat het volgende:
ik krijg telkens deze fout,
Warning: Unable to find file identifier 0 in /usr/local/plesk/apache/vhosts/splet.nl/httpdocs/sms3.php3 on line 182
error
het ligt aan deze regel :
$fp = fsockopen( $host , 80 , $err_num, $err_string, 20);
ik krijg namelijk geen connectie, ligt aan instellingen in php zelf ? dus dat ik geen connectie naar buiten kan maken ?
fwrite($fp, $req.$body,strlen($req.$body)) || die("error");
Heeft ''t vier dagen goed gedaan, nu niet meer:'(. Iemand een idee!!!
Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)
Dit probleem heb ik ook... Op een f2s server. Weet iemand wat hieraan te doen is of hoe het komt?Op Tuesday 13 March 2001 17:08 schreef void het volgende:
[..]
Krijg sinds vandaag dezelfde fout. Alleen bij mij verwijst ie naar de volgende regel
Heeft ''t vier dagen goed gedaan, nu niet meer:'(. Iemand een idee!!!
Verwijderd
vederre is het een vedette script!
Verwijderd
Misschien heeft Mirabilis de beveiliging aangepast?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
kijk maar:

hij telt nu de chars af vanaf 160, heeft afzenderboxje en een adresboekje voor mezelf dan... werkt goed nu steeds.. geeft zelfs geen timeouts meer zoals''t eerst deed
hoe krijg je zo''n GOOGLE ding in je toolbar?
Verwijderd
klik hierOp woensdag 21 maart 2001 19:08 schreef Leander het volgende:
He, Yo-L,
hoe krijg je zo''n GOOGLE ding in je toolbar?
jammer dat ie er alleen een beetje lang over doet.. maar het feit dat je "onbeperkt" kan SMS''n maakt dat zeker weten weer goed!
THNX!
Verwijderd
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in d:\mike\progs\apache\htdocs\sms\index.php on line 234
op die regel staat dit:
$string = fgets($fp,1024);
Waat ligt dit aan??
Verwijderd
deze regel dus...
maar ik snap NIET WAAROM GROM!
als je hem eerst in MS Word plakt en vervolgens in je php editor of whatever plakt, krijg je het wel op meerdere regels.Op dinsdag 27 februari 2001 23:04 schreef gilles het volgende:
Wat is dat idd voor iets irritants dat hij alles op 1 regel gooit als je die php code kopieert?
Verwijderd
Inderdaad, ik snap het nut hier ook niet echt van, hoor...Op dinsdag 27 februari 2001 23:07 schreef Grizz het volgende:
Ik snap het niet, ICQ ondersteund toch gratis sms? (...) Ik heb gewoon een lijst none icq users die gebruik ik om te smsen......
edit>>> laat maar, ik had pagina 2 niet gezien.
http://web.koppenens.com/icq/sms.php?tel=000000000&msg=test_icq_sms4
maar ik krijg wel allemaal foutmeldingen.... Weet iemand hoe dat komt? ik draai W98SE/PWS/PHP4
Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com
Je script heeft standaard een maximum excecutie tijd van 30 sec. op de server, je kunt je script de rechten geven om wat langer door te draaien, door de regel:Op donderdag 22 maart 2001 09:20 schreef xxplosiefje het volgende:
Hij doet het nog steeds bij mijmaar elke keer als ik een sms''je verstuur komt er deze foutmelding onder te staan:
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in d:\mike\progs\apache\htdocs\sms\index.php on line 234
op die regel staat dit:
$string = fgets($fp,1024);
Waat ligt dit aan??
set_time_limit(120);
toe te voegen, waarbij de 120 veranderd mag worden in de maximum uitvoertijd in secondes
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
FF een tip, om spaties te krijgen moet je ff een + tussen de woorden plakken, dus:Op woensdag 28 maart 2001 11:43 schreef mocean het volgende:
Bij mij werkt ie ook:
http://web.koppenens.com/icq/sms.php?tel=000000000&amp;amp;msg=test_icq_sms4
maar ik krijg wel allemaal foutmeldingen.... Weet iemand hoe dat komt? ik draai W98SE/PWS/PHP4
dit is een bericht met spaties
wordt...
dit+is+een+bericht+enz....
znappie?
en over je errors...
Warning C:\Inetpub\WWWROOT\icq\sms.php on line xxx
Warnings zijn niet erg, je ziet nu alleen dat er een hoop onnodige code inzit.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
sorry dubbelpost (zie hieronder) ik werk ff op een NTWorkstation met 32 MB dus Netscape doet raar...Op woensdag 28 maart 2001 12:54 schreef Renegade het volgende:
[..]
FF een tip, om spaties te krijgen moet je ff een + tussen de woorden plakken, dus:
dit is een bericht met spaties
wordt...
dit+is+een+bericht+enz....
znappie?
en over je errors...
Warning C:\Inetpub\WWWROOT\icq\sms.php on line xxx
Ik ben net met php begonnen, dus ik kan moeilijk zien wat onnodige code is, kunnen er veel regels uit? Heeft iemand dan mischien een werkende ''kale'' versie.Op woensdag 28 maart 2001 12:54 schreef Renegade het volgende:
UIN''s van boven de 100.000.000 werken bij mij ook niet (ook niet op web.icq.com/sms) wel slorig van ICQ eigenlijk. Nu maar een paar lagere nummers zien te bemachtigen
Ik hoop het snel te gaan gebruiken. En voor degenen die een linkje naar een txt bestandje willen...select > copy > Word > paste > save as > txt (met of zonder regeleinden...) > klaar....:Z
laters
Het kan altijd mooier en beter...
kijk maar eens op:Op woensdag 28 maart 2001 13:22 schreef mocean het volgende:
[..]
Ik ben net met php begonnen, dus ik kan moeilijk zien wat onnodige code is, kunnen er veel regels uit? Heeft iemand dan mischien een werkende ''kale'' versie.
UIN''s van boven de 100.000.000 werken bij mij ook niet (ook niet op web.icq.com/sms) wel slorig van ICQ eigenlijk. Nu maar een paar lagere nummers zien te bemachtigen
http://www.orthoeurope.com/search/icq_submit.phps
daar zijn een aantal overbodige http requests uitgesloopt... om maar eens wat te noemen.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Icq #54703938
Message #1
Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /web/sites/80/******/www.******.f2s.com/sms/sms.php on line 303
error
Deze error verwijst naar de volgende regel:
Ik ben niet de enige met dit probleem, maar ik snap niet wat er fout is...:(
Iemand een idee??
ff wat sterretjes gezet, en owja...ik zit bij f2s
Verwijderd
Ook wilde ik nog even melden dat accountjes met die nummertjes beginnent met een 1 en net te lang waren, nu ook werken
TrueLight
Gedaan, maar het werkt nog steeds nietOp zondag 01 april 2001 20:10 schreef TrueLight het volgende:
Waarschijnlijk omdat je host geen externe connecties toestaat. Dit is echt nodig wil je dit kunnen gebruiken!!! Controleer dat dus eerst (met een simpele fopen("www.tweakers.net","r"); ofzo)
het ligt dus aan mijn host... da''s balen maar niets aan te doen. ''k ga maar op zoek naar een betere host...of een serverprojekkie opstarten
Verwijderd
Verwijderd
Is nogal moeilijk zoeken tussen 6 pages.
thankx
Verwijderd
users.bart.nl/~wezel/sms.zip is kant en klaar...Op woensdag 04 april 2001 13:10 schreef Yeechie het volgende:
Na al deze discussies, kan iemand een lik posten vane en goede script?
Is nogal moeilijk zoeken tussen 6 pages.
thankx
alleen in sms.php nog fftjes je icq UIN en passw invullen en klaar is kees,
gebruik sms.html om te verzenden
en log.html om de logs te bekijken
succes ermee
Verwijderd
geen dank, ome weener helpt graagOp woensdag 04 april 2001 19:16 schreef Yeechie het volgende:
Hartstikke bedankt!
Be cool be my Helper![]()
He kerel, werkt perfect, bedankt!Op woensdag 04 april 2001 22:09 schreef 21weener21 het volgende:
[..]
geen dank, ome weener helpt graag
Wel moest ik nog even de log.html de goeie rechten toewijzen (stond niet in de php file)
maar dat was zo gedaan! bedankt!
Verwijderd
ja klopt, i forgot =)Op donderdag 05 april 2001 12:51 schreef Red devil het volgende:
[..]
He kerel, werkt perfect, bedankt!
Wel moest ik nog even de log.html de goeie rechten toewijzen (stond niet in de php file)
maar dat was zo gedaan! bedankt!
ICQ is weer lekker brak laatste tijd :((
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Met SMSboard kunnen berichten gestuurd worden naar een webpagina vanaf een mobiele telefoon. Dus ook via Icq direct naar het web
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
SPAM!Op vrijdag 06 april 2001 02:43 schreef smsboard het volgende:
Kijk eens op www.smsboard.nl
Met SMSboard kunnen berichten gestuurd worden naar een webpagina vanaf een mobiele telefoon. Dus ook via Icq direct naar het web
www.speedexperience.nl is ook leuk!
is er iets om te zorgen dat de text area ECHT niet langer wordt dan 160 tekens? Zoals het nu in dat JS''tje staat: Maxlength=160 werkt niet...
Verder is het een super script! (als je een goeie server hebt gevonden...)
Die zorgt gewoon dat als de aantal chars > 160 dat ie er 1 vanaf haalt
suc7
Verwijderd
Dan ligt de sms service bij icq plat en dan doet ie t nietOp maandag 09 april 2001 16:36 schreef Rickbv het volgende:
weet iemand misschien hoe het komt dat hij soms alleen het bericht nummer laat zien en niet 1 bericht verzonden? Lekker irritant is da...
Verwijderd
hij geeft zulke fouten:
W
arning: fopen("log.html","a+") - Permission denied in d:\www\website.nl\www\sms\sms.php on line 41
enz..
Want ik heb ''t al werkende, maar zoek eigenlijk nog de 160 tekens teller/begrenzer en de functie om vrienden in een DB op te slaan zodat je lekker snel kunt SMS, soort van MTNSMS idee zeg maar. Daarnaast wil ik ook wel de berichtjes zelf in logfile opgeslagen hebben waarvan ik de code hier ook al rond zag dwalen, maar m''n PHP kunsten zijn, om dit alles te combineren nog helaas niet goed genoeg
Cheers!
P.S.
M''n berichtjes komen wel beetje raar aan! Een '' wordt een driehoekje en "
Daarnaast wordt ! een =]
iemand hier ook ervaring mee?
Gewoon de functie strlen gebruiken.Op zondag 08 april 2001 00:18 schreef Rickbv het volgende:
nog ff''n een vraagje:
is er iets om te zorgen dat de text area ECHT niet langer wordt dan 160 tekens? Zoals het nu in dat JS''tje staat: Maxlength=160 werkt niet...
Verder is het een super script! (als je een goeie server hebt gevonden...)
Als hij langer is, laad dan via een include de pagina opnieuw(met nummer en text) en vertel gebruiker zijn bericht in te korten.
Ik heb ook een vraag.
Weet iemand hoe je een PHP-script op vaste tijden laat uitvoeren? Zoiets als een crontab bij Linux voor cgi-scripts.
Ik bedoel niet een html pagina laden met een refresh of een windows taak.
ik heb zelf hetvolgende staan..
php -q /www/tweakers.php
die draait ie elke 10minuten
If it bleeds, it can be killed!
Verwijderd
Warning: Undefined variable: tellenght in C:\www\sms.php on line 19
Warning: Undefined variable: msglenght in C:\www\sms.php on line 22
Warning: Undefined variable: serv in C:\www\sms.php on line 51
Message #1
Warning: Use of undefined constant uService - assumed ''uService'' in C:\www\sms.php on line 151
Warning: Use of undefined constant uReturnPath - assumed ''uReturnPath'' in C:\www\sms.php on line 152
Warning: Use of undefined constant uLogin - assumed ''uLogin'' in C:\www\sms.php on line 153
Warning: Use of undefined constant uPassword - assumed ''uPassword'' in C:\www\sms.php on line 154
Warning: Undefined variable: koekje_string in C:\www\sms.php on line 123
Warning: Use of undefined constant country - assumed ''country'' in C:\www\sms.php on line 161
Warning: Use of undefined constant prefix - assumed ''prefix'' in C:\www\sms.php on line 162
Warning: Use of undefined constant tophone - assumed ''tophone'' in C:\www\sms.php on line 163
Warning: Use of undefined constant sms_greeting - assumed ''sms_greeting'' in C:\www\sms.php on line 164
Warning: Use of undefined constant msg - assumed ''msg'' in C:\www\sms.php on line 165
Warning: Use of undefined constant charcount - assumed ''charcount'' in C:\www\sms.php on line 166
Warning: Undefined variable: koekje_string in C:\www\sms.php on line 123
Verwijderd
vraag me alleen niet hoe
In deze topic is een werkend script (origineel idee, *respect*...) gepost dat gebaseerd is op communicatie met web.icq.com, nu vroeg ik me af, of iemand ervaring heeft met ICQ en sms, en me wat tips kan geven mbt het schrijven van een script wat -direct- met ICQ werkt...
met andere woorden; een script wat zich voordat als een echte icq client richting de mirabilis server. ik heb het volgende al uitgevonden:
dit is wat de ICQ-client stuurt:
------------------------------------------
<icq_sms_message>
<destination>+316289xxxxx</destination>
<text>
Hier komt de tekst van je SMS (max 160 tekens)
<codepage>1252</codepage>
<senders_UIN>129xxxxx</senders_UIN>
<senders_name>je icq-naam</senders_name>
<delivery_receipt>Yes</delivery_receipt>
<time>Wed, 11 APR 2001 11:30:22 GMT</time>
</icq_sms_message>
--------------------------------------------
dit is wat de ICQ-client terug gestuurd krijgt:
<sms_response>
<source>airbornww.com</source>
<deliverable>Yes</deliverable>
<network>Dutchtone, Netherlands</network>
<message_id>
129xxxxx-1--398713046-316289xxxxx
</message_id>
<messages_left>0</messages_left>
</sms_response>
is dus een zeer eenvoudig protocol (plain text!!!) waarmee de communicatie verloopt.
Wie kan me hier meer over vertellen, of wil hier ook wel mee verder aan de slag???
greetzz Anakin
Bij mij geeft hij een Access denied, terwijl ik dacht alle cookie functies en log functies eruit te hebben gegooid.
Iemand enig idee?
Verder is dit dus super vet bedacht. Wel een onwijs vage code trouwens...
Verwijderd
zijn er al mensen die hem online hebben staan?
Ohja, die interaddict-sms doet het bij mij niet> sms''jes komen NIET aan!
Verwijderd
<error>
Warning: open_basedir restriction in effect. File is in wrong directory. in /web/sites/310/saol/www.saol.f2s.com/sms.php on line 1
Message #1
Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /web/sites/310/saol/www.saol.f2s.com/sms.php on line 1
error
</error>
kan iemand daar chocolade van maken
was het maar zo simpel!Op woensdag 11 april 2001 11:42 schreef Anakin_The_Roughest het volgende:
Hoi,
In deze topic is een werkend script (origineel idee, *respect*...) gepost dat gebaseerd is op communicatie met web.icq.com, nu vroeg ik me af, of iemand ervaring heeft met ICQ en sms, en me wat tips kan geven mbt het schrijven van een script wat -direct- met ICQ werkt...
met andere woorden; een script wat zich voordat als een echte icq client richting de mirabilis server. ik heb het volgende al uitgevonden:
nee, ''even'' een icq client nabouwen zit er niet in, laat staan 1 die SMS verstuurt.
verder zie ik hier heel veel postings van mensen die geen manual kunnen lezen
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ja, onzin topic vind ik het (ondanks het misschien o zo coole idee). Het trekt blijkbaar irritante mensen aan ofzo
Verwijderd
If it bleeds, it can be killed!
mzzl en succes ermee
ben je je er trouwens van bewust dat je je password op dit forum hebt gezet maar ja........
Nog iemand hier last van?
Verwijderd
Ik ben zelf bezig met een programmaatje onder Delphi warmee je time-controlled kunt sms''en. Het programma stuurt een sms''je door gewoon het PHP script op de server aan te roepen met de juiste variabelen.Op dinsdag 10 april 2001 01:13 schreef peddler het volgende:
[..]
Ik heb ook een vraag.
Weet iemand hoe je een PHP-script op vaste tijden laat uitvoeren? Zoiets als een crontab bij Linux voor cgi-scripts.
Ik bedoel niet een html pagina laden met een refresh of een windows taak.
Dat scheelt weer kl*ten in PHP
Is btw wel leuk: onder Engels de hele klas tegelijkertijd een SMS''je sturen, en dan kijken wie z''n mobiel allemaal niet uit /stil heeft staan
Zie: [topic=167932]
Heeft iemand nog een werkende?
kan iemand ff een werkend scriptje op zijn homepage zetten...
grtz Jim
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Nou.. ik weet niet of het echt heel verstandig is om passwords+uins vrij te geven.Op woensdag 25 april 2001 11:54 schreef Timmionovatovic het volgende:
if ($count > 90) { $icq_inlog = "115895249"; $icq_passw = "ubachsberg"; } //2de voor als de eerst vol is
Wat heb ik fout gedaan?
|_____vakje______|
Ik denk dat het wel meevalt, hij heeft gewoon 2 nieuwe UIN''s aangemaakt voor dit SMS-script, en een password gebruikt die''ie niet voor iets anders gebruikt..Op vrijdag 25 mei 2001 23:59 schreef CyberSnooP het volgende:
[..]
Nou.. ik weet niet of het echt heel verstandig is om passwords+uins vrij te geven.
Hiervoor doet ICQ dit waarschijnlijk ook, die beveiling dat mensen niet ontelbaar veel UIN''s aanvragen voor zo''n scriptje.. wel slim
Het verbaasd me nog dat je niet zegt: "op mijn homepage zetten"Op vrijdag 25 mei 2001 22:00 schreef Jimbolino het volgende:
hmm, als ik het script kopieer naar kladblok ofzo, dan ziet het helemaal verneukt eruit...
kan iemand ff een werkend scriptje op zijn homepage zetten...
grtz Jim
Jezus, doe zelf eens wat moeite...
btw.. ik heb na enig prutswerk dit script ook aan de praat gekregen...
kan aan mij liggen, maar ik vind een aantal zaken toch echt vreemd.
1 ervan is toch wel een functie declaratie binnen een if statement... wist niet eens dat dit kon joh? of heb je gewoon een vergalde versie op het forum gepaste..?
ook had je de code die weggecomment was wel helemaal weg kunnen laten
en waarom moet je midden in de code zelf je icq nr en pw invullen?
ook heb ik die urls die gebruikt wat moeten aanpassen om het zaakje werkende te krijgen.
1
| $berichtpage = get_url("sms/send_sms/1,,,00.html", 0 , 'karma/dologin/1,,,0.html'); |
en
1
| $sendpage = get_url("sms/send_history/1,,,00.html", 1 ,'sms/send_sms/1,,,00.html' , $send); |
verders doet ie het goed
behalve dat ie zegt dat er iets fout is gegaan en dat ik het opnieuw moet proberen, terwijl de sms gewoon binnenkomt zonder problemen..
verder wel zeer stoer dat je dit is gelukt en dat je de source ervan online gooit.
respect en greetz
Verwijderd
Verwijderd
ik ken echt absoluut nix van php... hoe moet ik dit sms-scriptje nou gebruiken ???
Oud topic ookk.....
https://fgheysels.github.io/
dit werkt al lang niet meer
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dit topic is gesloten.
![]()