"waar voor je geld bij Casema" ????
beetje fanta niet ??
Door dat lullige stekkertje kan trouwes zowiezo niet meer dan 6KB ofzo
naja..
leg je er bij neer casema is sloooooooom
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
Ik heb lekker MXStream besteld hieroin the Haag.. is allicht sneller voor hetzelfde geld!!! gnagna
naar mijn weten kost casema 60 in de maand, en mxstream 100 in de maand..
BTW ik gebruik nu het nieuwe com 21 modem, downloads zuigen nog steeds keihard (7 k/sec max, 3k/sec min) maar mijn ping is wel mooi 40 op de wanadoo servers (60 op demon).
en dat haalt zelfs adsl soms niet
Verwijderd
GreetzZz.. Snip
is dat zo bijzonder ? dat pingen nar wanadoo onder de 40? Ik zit nu met een ping van 30 bij wanadoo en 50 bij demonOp maandag 11 december 2000 18:22 schreef Xtinction het volgende:
Hetzelfde geld? leg dat maar eens uit..
naar mijn weten kost casema 60 in de maand, en mxstream 100 in de maand..
BTW ik gebruik nu het nieuwe com 21 modem, downloads zuigen nog steeds keihard (7 k/sec max, 3k/sec min) maar mijn ping is wel mooi 40 op de wanadoo servers (60 op demon).
en dat haalt zelfs adsl soms niet
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
-schroef modem op (evt. met geweld)
-als je de lampjes naar je toe houdt zie je links achter een kleine regelbare weerstand
-pak een kleine schroevendraaier, draai deze 2 slagen daar rechts
-schroef of beuk de kast weer dicht
-u gaat nu 70k/sec continu
verwachtte je iets anders dan?
Vanaf MxStream (utrecht):
D:\>ping www.wanadoo.nl
Pinging www.wanadoo.nl [194.134.193.7] with 32 bytes of data:
Reply from 194.134.193.7: bytes=32 time=20ms TTL=247
Reply from 194.134.193.7: bytes=32 time=10ms TTL=247
Ping statistics for 194.134.193.7:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 10ms, Maximum = 20ms, Average = 12ms
www.com21.comRobust Upstream
QPSK upstream modulation provides 2.56Mbps of upstream bandwidth in a 1.8MHz channel, while Forward Error Correction and Frequency Hopping provide error-free performance in the harshest of cable environments.
High Speed
64QAM demodulation provides 30Mbps of down stream bandwidth in a single 6 MHz channel for efficient use of the RF spectrum.
Verwijderd
Gaat veel harder, dan welke particuliere verbinding dan ook, qua downloaden!
Heb de 900 kb/s gehaald...
Sneller dan ADSL, of welke kabel dan ook
downloaden ok
maar live video sucks
in het begin gaat goed tot dat hij door zijn buffer heen is, want hij download dan niet meer
maar napster gaat wel lekker 2 min en je heb een mp3
site laden ook wel maar ja met die grote files blijfs hij dan toch hangen halver wegen
maar ik zelf denk dan ook nog, dat het light aan planet internet en niet aan mxstream
btw mensen als je aan meld bij mxstream neem wat anders voor planet
ze melden je aan bij planet omdat ze er 200 gulden zelf voor verdienen
maar je kan je ook zelf aan melden op www.mxstream.nl
mijn voor keur licht meer bij zonnet dan planet
btw ik werk in een winkel waar we mxstream verkopen
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
alleen die @home upstream is sloom met 16kb
Serieus?? Dat is wel beter dan! En die maximale snelheid van je compoort dan? Wat heb je daar aan als je com poort niet meer dan 11,5 kb/s aan kan? Ben benieuwd, ik ga het van de week maar eens proberen, maar zijn er al mensen die hier ervaring mee hebben??Op maandag 11 december 2000 19:06 schreef Neman het volgende:
ok, het is heel simpel:
-schroef modem op (evt. met geweld)
-als je de lampjes naar je toe houdt zie je links achter een kleine regelbare weerstand
-pak een kleine schroevendraaier, draai deze 2 slagen daar rechts
-schroef of beuk de kast weer dicht
-u gaat nu 70k/sec continu
verwachtte je iets anders dan?
Verwijderd
Yep ... lekker heOp maandag 11 december 2000 18:29 schreef Snippie het volgende:
Ik haal hier in het oosten van het land met diezelfde COM21 modem zo''n dikk 480K (da''s ook gelijk de limiet van @home)
GreetzZz.. Snip
wel vreemd dat ik al een keer constat ( lees 3 minuutjes 911kb/s heb gehad )
HALLO! er staat een SMILIEOp maandag 11 december 2000 19:39 schreef BosPiet het volgende:
[..]
Serieus?? Dat is wel beter dan! En die maximale snelheid van je compoort dan? Wat heb je daar aan als je com poort niet meer dan 11,5 kb/s aan kan? Ben benieuwd, ik ga het van de week maar eens proberen, maar zijn er al mensen die hier ervaring mee hebben??
DUH
dit is natuurlijk bullshit
met papier mache kun je alles maken!!
@Home Rulez
btw Iemand die die uploadsnelheid omhoog krijgt?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Inderdaad, @home roeleert zwaar, 500 kb/s kan ermee door dacht ik zoOp maandag 11 december 2000 20:36 schreef thedolf het volgende:
Inderdaad
@Home Rulez
btw Iemand die die uploadsnelheid omhoog krijgt?
En die uploadsnelheid, daar heb ik geen last van maar zijn daar geen progjes voor??
met ping bedoelde ik niet pingen, maar online gamen op een van de wanadoo servers, ik ben daar sneller dan de gemiddelde mxstreamer
Serieus?? Dat is wel beter dan! En die maximale snelheid van je compoort dan? Wat heb je daar aan als je com poort niet meer dan 11,5 kb/s aan kan? Ben benieuwd, ik ga het van de week maar eens proberen, maar zijn er al mensen die hier ervaring mee hebben??
ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
Maar het leukste is dat de kosten - inbegrepen in de huur - 21 gulden per maand bedragen
Een goede grap mag vrienden kosten.
Is heel simpel hoor, koop een hele grote fan en maak die met een heat-sink aan de kabelmodem vast. >:)>:)
Als dat niet het gewenste resultaat geeft kan je nog altijd de voltage iets opkrikken
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
jajaja, schep maar op hoor! Ik als ongelukkige Casema gebruiker verlang naar zulke snelheden;(Op maandag 11 december 2000 21:35 schreef tomatoman het volgende:
Als je het over snel hebt: ga gewoon op de campus van universiteit Nyenrode wonen. Netwerknelheid in Napster vaak 450 kbyte/s.
Maar het leukste is dat de kosten - inbegrepen in de huur - 21 gulden per maand bedragen. Nou ja, dat verdient Nyenrode wel weer terug met de studiekosten
.
O ja, ik ben niet zo heel erg thuis in de overklockelarij, maar wat is een "fan" als ik vragen mag?Op maandag 11 december 2000 21:41 schreef a casema user het volgende:
Overclocken
Is heel simpel hoor, koop een hele grote fan en maak die met een heat-sink aan de kabelmodem vast. >:)>:)
Als dat niet het gewenste resultaat geeft kan je nog altijd de voltage iets opkrikken
Zijn we daar ook weer over uitgepraat:)
McFraGG de gekste !!
Leuk dat je bij die 0.03 % hoort van Nederland die 912,34 k/sec haalt, maar het komt zoooooo verwend over als dat het enige is wat je aan deze thread kan toevoegen....
Stelletje verwende nesten!
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
maareh wat is het limiet van @homo eigenlijk?
Want ik heb wel eens een snelheid van 1.1Mb per seconde
Verwijderd
maar ik heb tog liever casema ipv vobisnet want dan kan je pas echt de hele tijd online zijn
Je ping heeft niet per definitie wat te maken met je downstream-snelheid hoor...
- de_rokende_computer
- Registratie: Oktober 2000
- Laatst online: 14-08-2022
de rokende computer kuch kuch
Castel kan zelf configureren hoeveel Up/down -stream je hebt. ze kunnen het zelfs opschroeven naar 1mb/s ~ 1.5mb/s @home ruleerd in ENSCHEDEOp maandag 11 december 2000 19:44 schreef SledGeMan het volgende:
[..]
Yep ... lekker he!!!!
!!!! muuuh
wel vreemd dat ik al een keer constat ( lees 3 minuutjes 911kb/s heb gehad )
jaja ik ben och laat maar zitten
Ik hoop dat ze zwaar failliet gaan, overgenomen of dan ook... Ik hoop dat ze..*&@^#*@&^#.
en zo kan ik nog wel ff doorgaan...
Nu mag je zelfs blij zijn als je 6k/s haalt... hier haal je 1 a 2 k/s (hier = Etten Leur) en sinds een paar weken word ik er elke 5 minuten uitgegooid..:(
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
tweakers is the best
(Behalve dan de 16 kb/sec upload
OOOO nee, @home zuigt!
Anders nemen m''n buren het ook als ze dit lezen
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]
Wij willen info over Casema, niet over al die andere shit! Zo van: Ik haal bij XXX wel 500kb/s Wat hebben wij daar nu aan???
whaahaaa, rot op man, jij haalt echt geen 30 ping met een enkel ISDN lijntje op wanadoo !Op maandag 11 december 2000 22:35 schreef Lord_spawn het volgende:
nounou ping 30 bij een server van wanadoo dat kan ISDN zelfs met 1 lijntje (64K) (moet je nagaan wat je dan met 128K haalt)
maar ik heb tog liever casema ipv vobisnet want dan kan je pas echt de hele tijd online zijnof [mx]stream natuurlijk