Ik heb een copper orb sinds vandaag en als ik in via hw monitor kijk staat ie maar op 900 rpm en soms wel ineens op 5500, hoe kan dit?! grotendeels staat ie onder de 1000....
900rpm lijkt me niet kloppen. Of de hw monitor maakt een fout, of je fan is kaduuk. Kijk eens wa ze van thermaltake zeggen over het aantal rpms (staat wel op de site thermaltake.com ofzo). En kijk eens wat je bios zegt over je fanspeed. Of maak je kast ff open om te kijken of ie goed loopt.
Hij moet zo rond de 5500 liggen. Dus of je monitor is brak of je fan.
Kijk even als de computer aanstaat of de fan goed draait (constante snelheid) zoja, niks aan de hand. Draait ie niet goed. Even bellen met de winkel...
Kijk even als de computer aanstaat of de fan goed draait (constante snelheid) zoja, niks aan de hand. Draait ie niet goed. Even bellen met de winkel...
Geen inspiratie
bij mij draait m''n TT Mini Copper Orb op 5500-5600 toeren (5800-5900 nu ik er een 80mm fan boven heb hangen
)
kijk naar de temperatuur, blijf die redelijk constand, dus ongeveer gelijk bij 950 en 5500, dan is het je sofware, schommled de temp dus ook geleik aan het aantal rpm dan is het je fan.
Waarschijnlijk hoor je het verschil ook wel tussen 900 rpm en 5500 rpm
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Check de orb fans, die dingen maken na een tijdje een weird kraak geluidje en dan doen die fans die erin zitten steeds minder goed, lijkt me dat je beter in een fatsoenlijke koeler kan investeren, als je geen $$$ hebt is een fop32 nog best te doen
suc6
suc6
Ik hoor er niks aan of zie er niks geks aan, speed lijkt hetzelfde.......
idle op 31 graden en stressed op 40 op 1GHz zoals ie normaal draait......netjes of niks?
idle op 31 graden en stressed op 40 op 1GHz zoals ie normaal draait......netjes of niks?
tnx, maar ik wil de copper orb, mega vet ziet ie eruit door me ram met blauwe neon (foto''s komen over paar dagen.....) en ik hoef niet zo''''n achterlijk groot ding...Op dinsdag 29 mei 2001 22:41 schreef hervaz het volgende:
Check de orb fans, die dingen maken na een tijdje een weird kraak geluidje en dan doen die fans die erin zitten steeds minder goed, lijkt me dat je beter in een fatsoenlijke koeler kan investeren, als je geen $$$ hebt is een fop32 nog best te doen
suc6
Dan zal het wel goed zijn denk ik. Welke hw monitor gebruik je? Kijk eens wat het bios zegt.Op dinsdag 29 mei 2001 22:41 schreef Cartman! het volgende:
Ik hoor er niks aan of zie er niks geks aan, speed lijkt hetzelfde.......
Een gemodde pep66t met delta hp fan met rood neon lampje ziet er door een raam ook zeer kewl uit, heb ik ook...erg nice, en hij koelt ook nog goed
Pagina: 1