Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
mem op turbo zetten misschien (abit is dat zow), en je cas loopt wel op 2, want die 2 van 2-3-3 is de cas.
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
CAS 3 = 3 x x
CAS 2 = 2 x x
Turbo = x 2 2
Fast = x x 2
Medium = x 2 x
Normal=Standard 8/10ns = x 3 3
Dus cas2+medium = 2 2 3
cas3+turbo = 3 2 2
enzovoort..
Greetz,
Hooi.
CAS 2 = 2 x x
Turbo = x 2 2
Fast = x x 2
Medium = x 2 x
Dus cas2+medium = 2 2 3
cas3+turbo = 3 2 2
enzovoort..
Greetz,
Hooi.
bij mij kun je het gewoon instellen. 3 opties, kun je kiezen voor 2 of 3 T.
Cas 2-3-3 is niet cas2. Cas 2 is 2-2-2.
Het zijn 3 verschillende timings, die je alle 3 onafhankelijk kunt instellen. En bij mijn weten is alleen cas 2-2-2 echt Cas2 en alle combinaties is iets ertussenin.
Het zijn 3 verschillende timings, die je alle 3 onafhankelijk kunt instellen. En bij mijn weten is alleen cas 2-2-2 echt Cas2 en alle combinaties is iets ertussenin.
Geen inspiratie
Verwijderd
Bij ABIT is het een kwestie van timingen op turbo en cas op cas 2 , msi zal toch wel ongeveer het zelfde zijn, alles wat met geheugen te maken heeft op turbo zetten en met sandra steeds ff controleren.
Verwijderd
Bestaan er standbeelden voor mensen die nuttige en overzichtelijke informatie verschaffen? Dan had ik hier graag hier iemand willen nominerenOp dinsdag 29 mei 2001 23:11 schreef Hooi het volgende:
CAS 3 = 3 x x
CAS 2 = 2 x x
Turbo = x 2 2
Fast = x x 2
Medium = x 2 x
Dus cas2+medium = 2 2 3
cas3+turbo = 3 2 2
enzovoort..
Greetz,
Hooi.
Verwijderd
Nee.Op dinsdag 29 mei 2001 23:14 schreef martijn12345 het volgende:
bij mij kun je het gewoon instellen. 3 opties, kun je kiezen voor 2 of 3 T.
"CAS2" bestaat niet. De fabrikanten geven altijd de drie latencies gespecificeerd op.
Alleen heeft ABIT dit zo in de BIOS gezet.
Mwouah..
handig is anders
Verwijderd
Op dinsdag 29 mei 2001 23:31 schreef Phil_Cool het volgende:
[..]
Bestaan er standbeelden voor mensen die nuttige en overzichtelijke informatie verschaffen? Dan had ik hier graag hier iemand willen nomineren
Verwijderd
Voor je trouwens met een sigaar komt aanrenne..
De waardes die ik hier opgeef, gelden alleen vanaf de WW en hogere BIOS voor de KT7 serie van ABIT.
Ik weet niet of het aan de moessons daar in Azie ligt of het eten van rauwe vis,
maar ze hebben nogal eens de gewoonte om kleine foutjes te maken en wat anders te programmeren dan wat het zijn moet.
(Bij de eerste Biossen zat het dus door elkaar gehusseld... )
De waardes die ik hier opgeef, gelden alleen vanaf de WW en hogere BIOS voor de KT7 serie van ABIT.
Ik weet niet of het aan de moessons daar in Azie ligt of het eten van rauwe vis,
maar ze hebben nogal eens de gewoonte om kleine foutjes te maken en wat anders te programmeren dan wat het zijn moet.
(Bij de eerste Biossen zat het dus door elkaar gehusseld... )
Verwijderd
enig idee hoe lang ik heb zitten zoeken naar zo''n mooi & duidelijk overzichtje? thx!Op dinsdag 29 mei 2001 23:11 schreef Hooi het volgende:
CAS 3 = 3 x x
CAS 2 = 2 x x
Turbo = x 2 2
Fast = x x 2
Medium = x 2 x
Dus cas2+medium = 2 2 3
cas3+turbo = 3 2 2
enzovoort..
Greetz,
Hooi.
Pagina: 1