[BC3] case mod *zo goed als* af!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Okay tjek me *zo goed als* affe casemod
http://www.cybertim.net
nu hebik met me 1.5ghz-coolmaster (GROOOTT)
nog 34graden normaal stressed moetik nog ff testen (mar normaal is al redelijk stressed)
duron 800@900 (straks dus 1000).
kleurtje glimt mooi op het plastic, voorkantje ;) tis wel metallic blauw lijkt metaal achtig.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Wel geinig .. beetje wazige foto''s maar voorderest ziet er wel cool uit 8-)

Verwijderd

Leuk
alleen wat brakkige foto''s

• BC3 Victim
Voor zover ik kan zien wel cool (Damn wat een k*t kwaliteit foto''s)
Alleen dat gat bovenop ziet er niet egt afgewerkt uit, mischien IRL mooier maar beetje vaag te zien door kwaliteit foto''s.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
hmja ik zal van het eindresultaat nog wel keertje op klaarlichte dag een shotje maken, dan dan dat quickcammetje het wel ;) maar nu zo in de schemering in een donker hoekje ... dan worden ze al snel brak ;)

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:53
damn 8-)

lijkt verd8 veel op mijn mycomm kassie.
en heb ook op pesiez dezelfde plek dezelfde casebadge :P

• BC3 Victim
Op dinsdag 29 mei 2001 20:44 schreef salvador4 het volgende:
damn 8-)

lijkt verd8 veel op mijn mycomm kassie.
en heb ook op pesiez dezelfde plek dezelfde casebadge :P
ik heb deze kast ook 2jaar gelee bij de mycom mee gepikt ;) (nouja.. betaald en meegenomen)

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 10:00
Hmm, K*T foto''s maarja, je kon natuurlijk niet wachten om iedereen je creatie te laten zien hehe ;)

gat bovenaan vind ik eerlijk gezegd niet mooi, post nog maar een foto wanneer je de grill erop hebt. :P

• BC3 Victim
tjezus wat een foto''s maar een mooie mod hoor!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-06 23:33
:( van die fotos, denk dat die irl er mooier uitziet!, :+

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
betere foto''s = betere mod :D

is wel mooi alleen een guard over dat gat is wel gewenst idd :)

Audi A8 W12 6.0

Pagina: 1