3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Ik wil een dual gig in mekaar stampen uit verveling, ben die dual 500 moe en is verouderd..
Heb al een goed prijs voor de cpu''s en het mobo, alleen geen enkel idee voor de fans, er zijn er zo veel.
Ik heb geen enkel doel om te overklokken en hou niet van die draaidingen van thermaltake.
Wat van de globalwin FOP32 ? is die stil ?
Heb al een goed prijs voor de cpu''s en het mobo, alleen geen enkel idee voor de fans, er zijn er zo veel.
Ik heb geen enkel doel om te overklokken en hou niet van die draaidingen van thermaltake.
Wat van de globalwin FOP32 ? is die stil ?
Gaat het om een dual P3 of Athlon systeem ?
Een dual athlon, die niet overgeklokt gaat worden zou ik zelf gewoon koelen met 2 dikke coolermasters. Maar de fop32 is iets beter ja, hij is zeker niet stil. Maar ook niet erg luidruchtig. Maar een coolermaster is zeker stiller.
Een dual athlon, die niet overgeklokt gaat worden zou ik zelf gewoon koelen met 2 dikke coolermasters. Maar de fop32 is iets beter ja, hij is zeker niet stil. Maar ook niet erg luidruchtig. Maar een coolermaster is zeker stiller.
Geen inspiratie
Verwijderd
Als je geen intenties heb om over te clocken waarom neem je dan geen standaard coolers die erbij zitten.
En als je voor het uiterlijk gaat moet je zo`n zalman ding nemen die zijn echt bruut om te zien
En als je voor het uiterlijk gaat moet je zo`n zalman ding nemen die zijn echt bruut om te zien